lancerbanner

رئیس: در دهکبندی دقت کاملی وجود ندارد

[ad_1]

رئیس جمهور گفت: پس از بررسی مجدد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مساعدت افراد معترض ارزیابی می شود زیرا معتقدیم صحت مرزبندی کامل نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی در تبریز اظهار داشت: به همه عزیزان تبریک می گویم. خداوند این روزهای پر برکت را برای همه ما نازل کند.

ما از این بیانیه جلسه استفاده کردیم. او افزود که رویکرد ما به این جلسات شورا با دیگر کشورها متفاوت است.

این کارگردان گفت: اگر بخواهیم تمام این پروژه ها را نیمه تمام به پایان برسانیم، یک پروسه ده ساله است.

رئیس جمهور تصریح کرد: درخواست ها و خواسته های نمایندگان درست است اما اولویت ما این است که تمام پروژه ها را نصف کنیم و اولویت بندی می کنیم.

وی افزود: نمایندگان و وزرای کشور قبل از سفر به تمامی استان ها سفر کرده اند و در حال بررسی مسائل هستند.

رئیس هیئت مدیره یادآور شد: همه مدیران باید بدانند که مشکل وجود دارد و این مشکل با دست آنها قابل حل است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم باید عواقب سفر را احساس کنند و به طور خلاصه به چهار گوشه برگردند، گفت: آذربایجان استان معدنی شرق است و خداوند به این منطقه برکت بسیاری داده است. اقدامات در استان ضعیف است.

این مدیر عامل گفت: در رابطه با صنایع باید تلاش کرد تا همه ظرفیت ها و خطوط تولید حفظ شود تا اشتغال و تولید افزایش یابد چرا که رهبری نه تنها همه محصولات را تولید کرده بلکه کشور را نجات داده است.

ما باید تمام تلاش خود را برای اطمینان از تولید آنها انجام دهیم.” اگر بگوییم رشد اقتصادی مبتنی بر سرمایه گذاری است، افزود: سرمایه گذاری از طریق چندین شرکت بزرگ (۱۷۳ میلیارد) سرمایه گذاری شده است. در عین حال بانک ها باید با جهت گیری تولید مواجه شوند زیرا جریان نقدی در جهت تولید وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بدون درآمد ویژه در حوزه انجام نمی شود. همه با موفقیت به میدان آمده اند و ما باید به میدان برویم و این با شعار و کاغذ امکان پذیر نیست.

رئیسی گفت: اگر الان اجرای اصلی انجام شود مشکلی نخواهیم داشت. هدف از خصوصی سازی نیز تامین یک بخش واقعی برای بخش خصوصی است و از آنجایی که مردم بانک ها و موسسات را دولت خود می دانند، در این دولت خاص، دولت نباید مسئول باشد، بلکه باید وظیفه خود حمایتی خود را انجام دهد. ، هدایت و نظارت بر بخش خصوصی.

وی ادامه داد: در این راستا تمرکز بر سرمایه گذاری کلانی خارجی است که دولت انجام می دهد از جمله در حوزه انرژی و اگر بخواهیم رشد اقتصادی داشته باشیم با سرمایه گذاری این امر میسر می شود.

این کارگردان تصریح کرد: افزایش تردد راه دیگری است و باید در آینده تازه شود. اجازه ندهید صادرکننده با مانع روبرو شود.

وی ادامه داد: تا زمانی که کارآفرینان و صادرکنندگان چند هفته برای انجام کاری منتظر نمانند، لازم است ماموران گمرک چند شیفت کار کنند. نگذارید کارآفرین خسته شود و سرمایه شما را بگیرد و به جای دیگری برود.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: باید از درون شور و نشاط باشد و مردم کار نکنند. سازها باید مدیران شغلی را انتخاب کنند، مدیران محترم، لطفا کار را به خود فرد بسپارید، آن را ضعیف نکنید، در جای دیگری قرار دهید و یک نفر را جایگزین کنید.

وی افزود: افراد نباید از این اتاق به اتاق دیگری ارجاع داده شوند.

رئیس جمهور گفت: چرا باید این افراد را هفته ها و روزها بعد سر کار بفرستید؟ چرا از آنها خسته شدی؟ کارهایی که به راحتی حل می شود را برای هفته ها یا حتی روزها بعد ترک نکنید.

رئیس جمهور گفت: روحیه تحول و توجه به اصلاح مردم باید بالا باشد.

وی تصریح کرد: سهم مدیران در انجام یا عدم انجام آن بیش از 5 درصد است. این را از من بپذیر که بنده باتجربه می گوید نقش مدیران بسیار مهم است.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنانش گفت: رهبر انقلاب در سالگرد رحلت امام درباره تحول امام بحث کردند. امام منشأ تحول بود، اما همه امکانات و زمینه ها برای امام یا شهید سلیمانی که آن تحول را ایجاد کردند فراهم شد؟ آنها راه را برای خونریزی های فراوان هموار کردند و پیروزی را ممکن کردند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما