lancerbanner

رئیس جمهور: نظارت بر بازار باید جدی گرفته شود

[ad_1]

اجرای برنامه توسعه منابع انسانی و توزیع عادلانه کمک ها و تحقق اهداف آن در جلسه امروز دولت هماهنگی اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که به ریاست سیدابراهیم رئیس جمهور برگزار شد، رئیس جمهور گزارشی از وضعیت بازار پس از اجرای برنامه برنامه ریزی عادلانه و توزیع عادلانه کمک ها ارائه کرد و رئیس جمهور بر نظارت صحیح بر بازار در این زمینه تاکید کرد. دولت، اجرای قانون عدالت با عدالت و کمک از فشار خانوارهای وارداتی.

رئیس جمهور افزود: برای دستیابی به این هدف، ایجاد حمایت قیمت و ساماندهی از تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و اتحادیه های صنفی ضروری است و فروشندگان قیمت های منصفانه تعیین می کنند و اطلاع رسانی می کنند. قانون مجازات نیز باید طبق آخرین قوانین با متخلفان برخورد کند.

رئیس جمهور در این جلسه پس از ارائه گزارشی از تراز ذخایر و روند تامین کالاهای اساسی و اساسی از طریق تولید و واردات داخلی، با اهتمام لازم و کفایت اقلام مذکور، روند توزیع در استان های خود را تسریع و تسهیل کرد. و شهرها.

رئیس جمهور همچنین تصریح کرد: شفافیت، ممارست و گفت‌وگوی مستمر با مردم از پایه‌های دولت اصیل قرن هفدهم و دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی باید با همه مسئولان ذهنی و ابهام در مسائل اقتصادی از جمله همکاری کنند. اجرای قانون خلق.”

در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی کشور، موضوع ارزش بازار و اقدامات بانک مرکزی برای تسهیل و هماهنگی این بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به وجود و در دسترس بودن منابع کافی و بی سابقه در بانک مرکزی، قوانین جدیدی وضع شد. اپراتورهای غیرمجاز در بازار ارز، افراد ذی نفع و امکان کمک گرفتن از دلالان نامعتبر و پایگاه های نامعتبر در این زمینه و از توانمندی های موجود کشور برای مدیریت منابع و تثبیت نرخ ارز استفاده شد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما