lancerbanner

رئیس جمهور ایران و جنگ در جنوب سئول

[ad_1]

تیم های ایران و آفریقای جنوبی در مرحله پایانی مرحله یک هشتم جام جهانی در سئول به مصاف هم می روند تا سرنوشت نامزدهای گروه A مشخص شود.

گزارش آنلاین، ایران – کره جنوبی بازی تکراری در جام جهانی! دو رقیب در مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی یکی هستند. نه استرس واقعی وجود دارد، نه شاگردان اسکاتلندی، بلکه نبرد برای ریاست و البته آسان ترین گروه در جام جهانی است.

ایران 1 تساوی، 1 تساوی، 1 تساوی، 1 تساوی و 2 امتیاز و کره جنوبی 1 تساوی، 1 تساوی، 1 تساوی، 1 تساوی و 1 تساوی دارند.

رئیس جمهور ایران و جنگ در جنوب سئول

شایان ذکر است که نتایج ایران و کره جنوبی بدون شک در تایید ادعاهای ضعیف رقبای خود در رتبه دوم قرار دارند.

دیدار ایران و کره جنوبی با تساوی به پایان رسید. در ابتدا سون هیونگ مین دروازه ایران را باز کرد و در این راه جهانبخش عقد قرارداد تا کاپیتان لژیونر و تیم شماره دو نقش خود را در این رقابت ها مشخص کنند.

تیم ملی فوتبال ایران

رئیس جمهور ایران و جنگ در جنوب سئول

شاگردان اسکاچ در بازی با عراق در ورزشگاه آزادی با تک گل مهدی طارمی که به گفته برخی از رویا آمده و پرواز کرد، صعود به جام جهانی را قطع کرد تا سریع ترین صعود تاریخ را جشن بگیرد.

با وجود قطعی شدن صعود ایران و تشریفاتی بودن این نوع بازی ها، دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد نتیجه این رقابت نه تنها برای ایران بلکه برای کره نیز مهم است. ایران نمی خواهد در چند هفته آینده ریاست جمهوری خود را به جنوب تقدیم کند و شانس کمی برای از دست دادن ریاست جمهوری دارد.

نتیجه رقابت برای اسکاچ نیز به همان اندازه مهم است. او همچنین سه بار با نیمکت ایران به میدان رفت و یک تساوی و یک تساوی در کارنامه ثبت شد.

ملی پوشان در بازی با کره جنوبی غایب بزرگی دارند و شناخته شده هستند، از جمله کسانی که می توانند به مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سعید عزت الله اشاره کنند. صادق محرم و سامان قدوس هم دو بازیکانی هستند که ایران همراهشان نیست.

عزت الله و محرم به خاطر محرومیت بازی را رها کرده اند اما تیم ملی در اردو حضور دارد تا در لبنان در کنار تیم باشد اما سه بازیکن دیگر به ویروس کرونا مبتلا هستند و حتی در لبنان حضور دارند. ابهام . . این مسائل به ویژه غیبت و جهانی شدن عامل تغییر در ترکیب تیم ملی است.

به احتمال زیاد امیر عابدزاده در بازی آخر شخصیت اصلی خواهد بود. در خط دفاع و با غیبت محرم به احتمال زیاد امید نورافکن، شجاع خلیل زاده، پسران محمدحسین کنعانی و دانیال اسماعیلی در نظر گرفته شده اند.

با توجه به غیبت عزت الله، باید اسکاتلندی ها را انتخاب کرد که نورالله را به همسری خود انتخاب کردند. احتمالاً علاوه بر امیر، حضور احسان حاج صفی یا قالی زاده نیز در ترکیب خواهد بود، اما حضور احمد نورالله قطعاً مورد توجه قرار خواهد گرفت. اسکاچ ممکن است ترجیح دهد در خط حمله رئیس ظاهر شود، وگرنه یک نفر بین ماهیگیر و انصاری در حاشیه خواهد بود.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی

رئیس جمهور ایران و جنگ در جنوب سئول

با این حال، در حضور تماشاگران در سئول، آنها چیزی را بخشی از آن نمی دانند، زیرا هیچ بخشی از کار را برای ریاست جمهوری به همراه ندارد.

او گفت: می‌خواهم ایران تیم قدرتمندی باشد، شکست خوردیم و رئیس‌جمهور شدیم. کاش همیشه در هنر گلوله توپ مسلط بودیم. سعی می کنیم خط وسط را تا حد امکان کنترل کنیم. این را هم در نظر داشته باشید که در دراز مدت باید با یک تیم قدرتمند روبرو شوید و باید به حریف خود احترام بگذارید. شما باید تا حد امکان قفل حمله را باز کنید.

رئیس جمهور ایران و جنگ در جنوب سئول

اما این بازی برای بنتو پرتغالی اهمیت دیگری دارد. دیدار مقابل پائولو با تساوی به پایان رسید که با تساوی، تساوی و تساوی به پایان رسید.

آمارها نشان می دهد که سرمربی قرقیزستان بیشترین برد را با این تیم داشته است و حالا اگر کری موفق شود ایران را شکست دهد، پائولو بنتو تنها یکی از بهترین مربیان جهان خواهد بود.

رئیس جمهور ایران و جنگ در جنوب سئول

آنها یک بازی خانگی دارند که نمی توانند شانسی داشته باشند و بازی با ایران می تواند رکوردهای متفاوتی را برای آنها به ارمغان بیاورد. اگر اسکاچ می برد، رکورد شکسته می شد و اگر این تصادف برعکس بود، جنوب جنوب اولین تیمی بود که ایران اسکاچ را شکست داد!

سرمربی کره جنوبی درباره رکورد گفت: زمانی که زمان ثبت می رسد فکر نمی کنم مهمتر از هر چیز دیگری باشد. مهمترین چیز در فوتبال تیم است. ما آماده ایم که ببینیم هواداران از آن لذت می برند و تمام تلاش خود را می کنیم تا این ایده به حالت عادی بازگردد. رتبه اول در مهمترین گروه، اهداف فردی خواهد بود.

رئیس جمهور ایران و جنگ در جنوب سئول

جئونگ وو یونگ، یک آلمانی نیمه دل فرایبورگ، به همراه سه کره جنوبی دیگر به نام های “ییم جین کیو”، “نا سانگ هو” و “پیک سونگ هو” دوستان کره جنوبی هستند که با یکدیگر آشنا شدند. با ایران

تاریخچه رویارویی ایران و نیمکره جنوبی

دو تیم دو بار نیز به مصاف هم رفته‌اند که «پرنده به‌عنوان ایران» و «ویکتوری» به‌عنوان کره‌جنوبی ثبت شده و «ویزیت» با تساوی به پایان رسیده است. در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز دو تیم سه بار به مصاف هم رفتند که ایران سه بار قهرمان شد و تیم کره جنوبی یک بار با دو بازی پیروز شد.

اولین بازی تاریخ دو تیم همان بازی است که کره جنوبی بهترین نتیجه را کسب کرده است بازی حاصل جمع صفر را در بازی های آسیایی انجام دهید.

رئیس جمهور ایران و جنگ در جنوب سئول

بهترین پیروزی ایران نیز در «آذر» امارات و در مرحله یک چهارم نهایی کشورهای آسیایی به ثبت رسید و در نتیجه ایران حریف خود را شکست داد. در این مسابقات کریم باقری، خداداد، علی دایی گلزنی به هنرنمایی پرداختند. مادر اسطوره فوتبال ایران در این بازی پوکر بازی کرد و به تنهایی چهار گل به ثمر رساند.

بازی دو تیمی سال در جام ملت های آسیا که با برتری ایران و درخش علی کریمی همراه بود از دیگر بازی های به یاد ماندنی دو تیم است.

مهم ترین رکورد مربوط به بازی های ایران و رکورد کره جنوبی 5 سال کمتر از ایران مقابل این رقیب است. آخرین باری که ایران را در جام ملت ها بردند، زمانی بود که با یک توپ گرم پیروز شدند و بعد از آن در آن بازی هیچ بازی را نبردند و چهار بار شکست خوردند و همه یک بر صفر بودند!

قبل از شکست در سال دوم و همچنین آخرین بخت ایران در یک بازی رسمی، حریف غیر دوستانه در سال “که جهان” توسط گل طلایی دونگ کوک شکست خورد.

ابراهیم قاسم پور، بازیکن تیم فوتبال ایران گفت: خوشبختانه برای این بازی اضطرابی نداریم و مثل هیچ تورنمنت دیگری نیست، چون راحت صعود کرده ایم.

بازی ایران و کره جنوبی در جریان است و این بازی مهم ترین دیدار این گروه خواهد بود.

نه جنوب می خواهد به ایران برود و نه آنها می خواهند به خانه بروند و چاره ای جز نامزدی برای ریاست جمهوری ندارند. می گویند ایران دارد لبنان را در دست می گیرد، پس اگر قرار است ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد باید نقش داشته باشد. انگیزه گرفتن در سید بشتر نیز از دیگر موضوعاتی است که باعث می شود تیم ها به بازی فکر کنند.

نهمین بازی هفته انتخابی جام جهانی پنجشنبه 11 فروردین

استرالیا-ژاپن ساعت 4:30 بعد از ظهر

کره جنوبی – ایران ساعت 16:30.

لبنان – سوریه ساعت 17:30.

ویتنام – عمان ساعت 16:30

چین – عربستان سعودی ساعت 20:45.

عراق – امارات متحده عربی در ساعت 17:35.

جدول گروه الف مقدماتی جام جهانی

2- ایران «برد، یک تواوی» و «امتیاز»

2- نیمکره جنوبی 1 برد، 2 مساوی و 2 امتیاز

2- امارات 1 برد، 2 تواوی و 2 بخت و 2 امتیاز.

2- لبنان یک برد، 2 برابر، 1 بخت و 2 امتیاز.

2- عراق – برابری، “بخت” و “امتیاز”

3- سوریه 2 برابر، 3 بخت و 2 امتیاز

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما