lancerbanner

دلیل فریاد زدن هواداران یحیی اوت

[ad_1]

در رفتن: در پایان لیگ بیست و یکم و یکم به پایان رسید و یک روز بعد از بازی فینال هشتگ توسط یک سرمربی در شبکه های اجتماعی اخراج شد. هواداران پرسپولیس شب گذشته در توییتر با هشتگ اخراج یحیی از این مربی انتقاد کردند.

به گزارش فرارو، این هشتگ به سرعت به تعداد بیشتری از کاربران توییتر در شبکه های اجتماعی بالا و بالاتر کمک کرد تا اولین کسانی باشند که در بین ایرانیان محبوب شدند. یحیی گل محمدی مربی فصل گذشته که پرسپولیس عنوان پنجمی را کسب کرد، این روزها در دور دوم جدول قرار دارد و برای این فصل مورد انتقاد همه قرار گرفته است. اما چرا هواداران اینقدر از عملکرد یحیی ایلرقم ناراضی هستند؟

اولین و مهمترین دلیل این است که پرسپولیسی ها معتقدند یحیی گل محمدی مردی است که ساختمان زیبایی را که برانکو ایوانکوویچ ساخته را خراب کرده است. برانکو در سال های حضورش در پرسپولیس یکی از شگفت انگیزترین نتایج تاریخ لیگ ایران را رقم زد. پیاپی در نیمه نهایی و سوپرجام پنج جام جهانی را به دست آورد. تالار افتخار با کمک دیگران و پرسپولیسی ها از استقلال کامل خود ناراضی نیست. یحیی گل محمدی اما خیلی سریع آنها را به جایی رساند که حتی نتوانستند فولاد را بیرون بکشند و سوپرجام قهرمانی به آنها واگذار شد و یک سال جام را پشت سر گذاشتند.

نکته مهم بعدی این بود که تیم برانکو خیلی از بازیکنان عقب بود و احتمالاً به دلیل «روح برنده» در بین هواداران محبوب بود. مهم نیست چه کسی در زمین بازی می کند. این تیم با روحیه خوب وارد زمین می شود و نتیجه لازم را کسب می کند. فراموش نکردیم که آنها در شرایط بحرانی به فینال آسیا رسیدند. برعکس، تیم یحیی چنین روحیه ای نداشت. هواداران ممکن است یک سال بدون نوشیدنی دور باشند، اما نمی توانند روحیه نفرت را پرورش دهند. این بلایی بود که یحیی بر سر ناظم شهربانی آورد.

سومین موضوعی که در پایان فصل یحیی گل محمدی را تبدیل به چهره های دوست داشتنی کرد، خشم و بهانه های همیشگی بود. باز هم، این بدان معناست که شما باید برای این فرآیندها هزینه کنید. برانکو بدون هیچ شانسی اولین بازی خود را در پرسپولیس انجام داد اما بهانه نیاورد و تیم و کادرفنی را حفظ کرد تا اینکه پرسپولیس یکی از بهترین های لیگ است. در مقابل یحیی گل محمدی در طول فصل بهانه می گرفت. هر وقت اوضاع خوب بود نفس کم می آمد و هر بار نتیجه ای نداشت شروع به بهانه گیری می کرد.

این سه دلیل احتمالاً مهم ترین دلایلی است که پیروان یحیی گل محمدی دل را آموختند و هشتگ ها را بیرون فرستادند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما