lancerbanner

دستور کیں بری کے کے کے دستان خراسان جنوبی

[ad_1]

استاندار خراسان جنوبی در بازدید از “گروه صنعتی ناصری” ضمن قدردانی از گذر سرمایه و زحمات مدیران این گروه صنعتی، با رهنمودهای مسئولین ذیربط استان، توسعه هفت هکتار کشاورزی و مجتمع صنعتی در هزاردستان مورد تاکید ویژه قرار گرفت.

جامعه کشت و تولید 1000 دست شامل یک گلخانه بزرگ تولید کننده گل، اسب، ماهی و کشاورزی مدرن است و حدود 1000 نفر را مشغول به کار کرده است.

جواد قوانت استانخراسان دوکسی وایدا سرام وبا بریک بری کیں واید وادی های توردیکی این است، از بریک باتین وادی کیں وایدارکراسان وایدا سرام وابا ایدارکری کیدارکرد وادرکر وبا ایدارکری ناسیری کےے.

دستور کیں بری کے کے کے دستان خراسان جنوبی
In this meeting, Alireza Naseri, the director of the Naseri Industrial Group, congratulated the appointment of the new governor of South Khorasan and added: “I am convinced that the appointment of Mr. अरेना तथार्डी मर्डानी साही अर्दा बा अंदिशे पाक व बी गल गुग्श मी‌तल्बद के बह बेदे बंदा देशा अंगला

به گفته وی، گروه صنعتی نصیر با هدف ایجاد اشتغال و مبارزه با آسیب های اجتماعی و رشد اقتصادی تاکنون واحدهای مختلف خود از جمله کاشی نیلوفر 1، کاشی نیلوفر 2، کاشی نیلوفر 2، کاشی و سرامیک را تولید کرده است. ، رنگ ولاعب مارال ، شرکت منتدری سدف خوران ، سکمت وصناعت حزردستان وجدترین ومدرنترین کاشی بنام “رزنتیل” است است است است است است است است است است است است است است است است.

ناصری خاطرنشان کرد: گروه صنعتی طرح های ویژه ای در دست دارد که با همکاری دولت می تواند مشکل اشتغال منطقه را تا حد زیادی حل کند و به افزایش تولید، صادرات و ارز ملی کمک کند.

دستور کیں بری کے کے کے دستان خراسان جنوبی

به اعتقاد این کارآفرین بزرگ و موفق آنچه در شرایط کنونی کشور را نجات می دهد اراده سیاسی است و مدیران مسئول این اراده هستند مدیریت اجرایی جدید کیشوربه یک مقام لیکی دیکند عمیل بشکنده.

ناصری افزود: شرط تقویت پول ملی و شکست بخش اقتصادی تنها درس تولید ناخالص ملی است زیرا تولید شریان اصلی یک جامعه است.

گروه صنعتی ناصری با راه اندازی 10 واحد تولیدی در استان خراسان جنوبی توانسته علاوه بر تولید در کشور برای بیش از هزار نفر به ویژه معلولان و آسیب دیدگان اجتماعی جذب و ایجاد اشتغال کند. .

بیشتر محصولات این گروه صنعتی به خارج از کشور صادر می شود

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما