lancerbanner

دستورالعمل اجرای قانون یکسان سازی حقوق معلمان و طبقه بندی معلمان

[ad_1]

در رفتن ابراهیم رئیس جمهور در سخنرانی قبلی خود خطاب به باقر قالیباف، رئیس مجلس، لایحه شانزدهم را از صحن علنی مجلس پس گرفت. یکی از این قوانین مربوط به «یکسان سازی حقوق تجار» است. به گفته علی بابایی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی، این امکان برای دولت وجود دارد که در نتیجه اصلاحات مثبت و منطقی، قانون همجنسگرا هراسی را به تصویب دولت برساند. اما به دلیل کسری شدید بودجه دولت، این لایحه از سوی دولت اجرایی نشد.

به گزارش فرارو، وحید شقاقی، کارشناس اقتصاد شهری با اشاره به اینکه در نظام پرداخت حقوق و تکالیف کشور شاهد هرج و مرج و بی نظمی زیادی بوده ایم، گفت: در این راستا شاهد هرج و مرج و نابسامانی های فراوانی هستیم. در رفتن وی با بیان اینکه در بدنه دولت وحدت وجود ندارد و بر موازنه رشد و تعیین حقوق و مسئولیت ها اتفاق نظر وجود ندارد، گفت: اگر چنین شرایطی وجود داشته باشد، نظام پرداخت در کشور اصلاح نمی شود.

وی بر لزوم تمرکز بر تغییرات اقلیمی تاکید کرد و گفت: اکنون با بحران فساد، فساد و بی عدالتی اهمیت بیشتری پیدا کرده است، در بدن حالتی وجود دارد، بنابراین به دنبال راهی برای استفاده حداکثری از این شرایط هستند. سود دولت، یعنی شرکت های بوروندی.

شقاقی افزود: این وضعیت در مورد کسبه تشدید می شود در حالی که حقوق این قشر از جامعه باید بیش از حقوق شاغلان باشد و معلمان خواستار افزایش حقوق خود در مورد آموزش و پرورش معلمان هستند. همچنین نسبت به معلمان امروزی ملایم تر است.

دستورالعمل اجرای قانون یکسان سازی حقوق معلمان و طبقه بندی معلمانبرای افزایش حقوق و منافع چه باید کرد؟
مرتضی عزتی کارشناس مسائل اقتصادی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه خروج قانون معادله حقوق برابر از دولت لزوماً به معنای عدم اجرای بیشتر این موضوع نیست، گفت: با این کار می توانند راحت تر حرکت کنند در حالی که راهی برای دولت سطح اجرای حقوق و تعهدات خود را در قبال تجار، معلمان و دیگران افزایش دهد.

وی افزود: در وهله اول، در حالی که دولت قصد دارد میزان کمک های نقدی را افزایش دهد، لزومی به این کار نیست، اما می توانیم از منابع برای افزایش تعداد کارگران و معلمان استفاده کنیم، به استثنای کسانی که برای کار می کنند. به جامعه ای مانند معلولان یا بیکارانی که مدام در حال مراقبت هستند توجه ویژه ای می شود، اما برای افراد دیگر جامعه به آن نیازی ندارد، کمک نقدی پرداخت می شود و ممکن است استفاده شود، این بزرگ نمایی موضوع دیگری است.

قابل ذکر است: در دور دوم دولت الزاماً نهادها و مؤسساتی ندارد که دولتی نباشند، بودجه عمومی تخصیص داده می شود، اما در بودجه سال آینده باید توجه قابل توجهی به این دسته از نهادها شود. شرکت ها همچنین در وهله سوم واگذاری شرکت ها و موسسات ضرری برای دولت محسوب می شود که در صورت انصراف از آنها، دولت اول منابعی را به دست می آورد که از دادن آنها صرفا برای افزایش حقوق کارمندان و صاحبان مشاغل صرف نظر کند. مردم حقوق می گیرند.

این مدرس افزود: دولت باید در سه ماهه چهارم بودجه های غیرضروری یا کمتر ضروری را حذف کند، با توجه به شرایط فعلی کشور، بودجه هایی که نیازی به آنها نیست حذف شود، اما در رابطه با سفرهای خارجی. مسئولان و مسئولان و همچنین حق مأموریت هایی که این افراد انجام می دهند یا موارد مشابه، باید قطع شود، حتی در شرایط کسری شدید بودجه دولت.

وی ادامه داد: در نهایت دولت دارایی ها و املاک زیادی دارد که تحت هیچ عنوانی از آنها استفاده نمی شود، اما با توجه به این موضوع دولت این تسهیلات را در اختیار خزانه داری قرار می دهد که بیش از بودجه عمومی است. با این حال، اگر این دارایی ها فروخته شود، می تواند کسری بودجه قابل توجهی را پوشش دهد، بنابراین اگر این “سیاست ها” توسط دولت دنبال شود، امکان استیفای حقوق همجنس گرایان یا طبقه بندی معلمان وجود دارد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما