lancerbanner

در دنیای عکس ها چه اتفاقی می افتد؟

[ad_1]

در رفتن اگر در مسیر تهران برای رانندگی به سمت بوشهر مردد هستید، احتمالا ماشین های پرسرعت، تخته های آسیب دیده، آینه های سنتی و چشمه های کمکی را خواهید دید. نمایندگی های خودرو به نام شوتی انجاس شناخته می شوند و در قسمت جنوبی پایتخت قرار دارند.

طبق گزارشات فرارو، بزرگترین ترس ها تیراندازی است و این باعث می شود سرعت آنها کم شود، متوقف شوند، متوقف شوند و پلیس را نادیده بگیرند. در این میان حرکت مارپیچ و سرعت بالای یال اتفاقی است و خود مردم آسیب می بینند.

اما ماه گذشته ابراهیم رئیسی که به بوشهر سفر کرده بود به این استان سفر کرد. در جلسه شورای اداری به پرچمدار دستور داده شد که با ملوان و شوتی ها مسائل روز را تعیین کنند.

سرانجام دو هفته پیش شورای تامین بوشهر اعلام کرد که مبادله کالا با ملوان و واردات کالا بین استان های استان با سواری و وانت نظیر آزاد است. آتاندار خطاب به بچه های تیراندازان گفت که آنها را در رابطه با موقعیت کالا در شهر بوشهر تهدید نکرده است.

نکته تامیل بود، اما اینجا بود که مسئول خروج کلاجی از بوشهر به استان های دیگر را ممنوع کرد. وی گفت: هیچ کالایی نباید به صورت عمده از این استان خارج شود.

چه چیزی در مورد سر بز مهم است؟”

مجوزهای قانونی برای حذف «قلم و کاغذ مورد نیاز ساکنان روزانه شهر بوشهر بدون پرداخت عوارض گمرکی» به مالکان اعطا می شود. این رسم الخط همراه با ملوان در اصلاح به لینگجی شهرت یافت.

طبق این مجوزها، آخوندها مجاز به حمل بار معادل هستند.

البته قبل از آن کالا پس از ترخیص توسط مالکان و صاحبان شینوار ضبط و در حین ترخیص کالا به صورت قاچاق توقیف شده بود. در حال حاضر این محدودیت ها و بازداشت ها تحمل می شود و خودروهای سواری مانند پراید و پراید آزادانه در شهرهای بوشهر تردد می کنند. با این حال خروج آنها از کشور نیز ممنوع است.

در بازار چه خبر است؟

حقوق من به طور کامل پرداخت خواهد شد

او 5 سال دارد و متولد یکی از استان های غربی است. قیافه و اخلاق موجه است و الان یک هفته است مسافران را می کشند. او می گوید چند روز پیش در بوشهر دستگیر و به تهران تحویل داده شد. اما افزایش چشمگیر تیراندازی در بوشهر کار تهران را برای صرفه جویی در هزینه ها دشوار کرده است. در عین حال با کرایه مناسب برای خانم بارداری که تهران نیست به پایتخت سفر می کنند.

در مورد زندگی من، تعجب می کنم که چرا اینقدر از تولد فاصله دارد. آهی کشید و گفت اگر در زادگاهش کار و درآمد باشد، جایی برایش نیست. همین اتفاق در مورد تولد یک بچه 5 سال بعد افتاد.
3
من نمی دانم آیا تا به حال راهی برای ادامه تحصیل برای یافتن شغل در همان رابطه وجود دارد؟ پاسخ این است که او لیسانس کشاورزی دارد اما پس از اتمام خدمت سربازی نتوانسته در این زمینه شغلی پیدا کند. البته او هم گفت که در آزمون فوق لیسانس شرکت کرده و قبول شده اما نتوانسته در این رشته شغلی پیدا کند.

وی همچنین به خطرات تیراندازی اشاره کرد و گفت: در چندین مورد با پلیس تماس گرفته شده بود اما به دلیل بارندگی شدید و اجاره 3 تا 5 میلیون تومانی این زندانی توسط پلیس منتقل شد. او می گوید که یک بار ماشین مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اما جان سالم مسئول است.

برای اجاره 2 میلیون تومان 2 میلیون تومان ضمانت می کنیم!

از ظاهر مشخص است که اعتماد به نفس جلب شده است، که من می خواهم این بحث را به صورت مستقیم هدایت کنم. بعد از این دست گذاشتن در جیب چقدر هزینه دارد؟ امانی تحویل تهران می شود؟ اوضاع چطوره؟

او پاسخ می دهد که هیچ خطر واقعی وجود ندارد. بعداً مشخص شد که آنها با وثیقه 2 میلیون تومانی از بوشهر خارج می شوند. اگر میله در وسط راه گیر بیفتد 2 میلیون تومان تمام می شود. در نهایت اگر بار سالم به مقصد برسد به 2 تا 3 میلیون تومان می رسد.

البته اونیل هم می گوید که قاچاق کالا هم خطرناک است و نیاز به ضمانت ندارد. اما جان شوتی ضامن است. از این حیث ممکن است کالاهایی که حساسیت بیشتری نسبت به آن دارند مورد اعتماد تیراندازان قرار گیرد و در صورت استطاعت ارسال آن به تهران یک میلیون تومان ارزش داشته باشد. اما اگر تیرانداز دستگیر شود، ممکن است بدترین حکم برای او صادر شود. می گوید شنیده ام که قسمت اصلی جنایت هم اعدام است و هم آمپول!

پس از آن صورت نیز تغییر می کند و رنگ صورت تغییر می کند. این بار سوال پرسیده می شود. می گوید 2 میلیون تومان می ارزد که آدم جانش را از دست بدهی؟ نمیتونم جواب بدم او ادامه می دهد که ممکن است عاقلانه عمل نکند و هیچ کس عاقلانه عمل نخواهد کرد. اما وقتی صحبت از مشاغل و واردات می شود، برخی به قیمت جان خود این خطرات را می پذیرند. جالب است بدانید برخی از همان افرادی که کالا را به بوشهر تحویل داده بودند، موضوع را به پلیس آگاهی اعلام کردند و وی را دستگیر کردند.
3
یعنی واقعا اگر همزمان داروهای حساس مصرف می کنید چنین ریسکی را قبول دارید؟ موکتسی موافق است و می گوید با 2 تا 3 میلیون تومان موافقم اما خیلی ها به این موضوع فکر کرده اند و در نهایت پشیمان شده اند. البته به این نکته هم اشاره کنم که اگر این رانت های اندک برای قاچاق کالاهای معمولی نباشد، ممکن است به جای آن، تهیه مواد غذایی حساس شود.

فقط وسط گاز بایستیم!

بالاخره چه کالاهایی در حال مبادله و کاهش اجاره بها هستند؟ چگونه به تهران آمدید؟

جوان 7 ساله در پاسخ می گوید که لباس های معمولی برای کودکان و بزرگسالان، غذای خارجی، لوازم برقی و کالاها را دارد. او می گوید معمولا به صورت گروهی حرکت می کنند. تقریباً 2 تا 3 گلوله شلیک می شود.

آنها همزمان حرکت می کنند. آنها به سرعت کمتر از 3 کیلومتر در ساعت نمی رسند و تمام امورشان به پشت انجام می شود. اما تنها نقطه ای که متوقف می شود پمپ بنزین است که در هیچ پمپ بنزینی متوقف نمی شود.

او می گوید پمپ بنزین اعتماد مردم را جلب نمی کند و در ازای آن پنج هزار تومان از اپراتور پمپ بنزین برای حفظ روابط حسنه می گیرند. البته این نکته را هم متذکر می شوم که برخی از این اپراتورها به دلیل پرداخت مبلغی ناچیز اخراج و بازداشت شده اند.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما