lancerbanner

دختران هندبال ایران جهانی شدند

[ad_1]

تیم هندبال دختران در سومین برای قهرمانی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با تساوی تیم هندوستان به مقام قهرمانی مسابقات جهانی دست یافت. دختران هندبال هند قبلاً سهم جوانان جهان را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی هندبال نوجوانان امروز (دوشنبه) در سومین دوره رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان به مصاف هم رفت که در نهایت با تساوی 2 بر یک مقابل هند به پایان رسید.

با این برتری تیم جوانان هم مانند تیم جوانان سهمی از جهان را به دست آورد. تیم ایران در آخرین دیدار خود مقابل ازبکستان و قزاقستان با پیروزی در سه دیدار مقابل هند در صدر جدول قرار گرفت و قهرمان گرجستان جهان شد. تیم هندبال جوانان با نتیجه یک بر صفر مقابل ازبکستان و یک بر صفر مقابل قزاقستان پیروز شد.

شهرزاد نصوحی، نسترن گدرزی، زهرا فتوتی، فاطمه مریخ، فاطمه احمدی، شقایق چراغی، اسمان بداوی، الناز یارمحمد توسکی، فریماه احمدی، مبینا حاج حیدری، هانیه شاه ویسی، نیگین رحمانی، صبا زنگنه، بهارزنگانی در این مسابقات حضور دارند.

غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، فاطمه محمد خانی (مدرس)، مریم رضاییان (سوپروایزر) و ندا اسدی (فیزیوتراپیست) در مجلس شورای ملی حضور دارند.

آخرین دیدار تیم ایران روز چهارشنبه (12 فروردین) ساعت 9:30 صبح در سوریه است. هند و قزاقستان نیز از ساعت 14:30 به مصاف هم رفتند.

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا با حضور 2 تیم از قزاقستان، ازبکستان، هند و ایران در آلماتی قزاقستان برگزار شد و تیم سوم قهرمان جام جهانی گرجستان شد.

همچنین تیم هندبال بانوان جوان در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که این ماه به میزبانی قزاقستان برگزار شد، عنوان نایب قهرمانی جام جهانی را از آن خود کرد.

دختران خوش تیپ هندبال ایران در این مسابقات با سه پیروزی و یک شکست موفق به کسب عنوان دوم آسیا و یک مدال نقره دست یافتند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما