lancerbanner

خورشید در تاریکی آسمان طلوع می کند;

[ad_1]

این در حالی است که در دوم اردیبهشت ماه امسال پدیده خورشید گرفتگی در حال افزایش است.

به گزارش ایسنا، مهندس مسعود عتیقی، مدیرعامل انجمن نجوم آماتوری ایران با توجه به رصدگران آماتور و تعدادی از عکاسان نجومی دستگیر و ماه را گرفتار کرد و گفت: اگرچه بین 2 تا 3 لکه خورشیدی رخ می دهد. هر ساله تعداد کمی از افراد موفق این پدیده آسمانی را مشاهده می کنند.

وی ادامه داد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه جاری طلوع خورشید یک چرخش جزئی خواهد داشت که در بخش کوچک جنوب و نیمه جنوبی آمریکای جنوبی و همچنین اقیانوس آرام آرام دیده می شود اما متأسفانه خیر. در ایران دیده می شود.”

عتیقی خاطر خاطرنشان کرد: این گریپ از ساعت 2 و نیم دقیقه به وقت جهانی شروع و در 2 و نیم دقیقه قبل از زمان گرینویچ به پایان می رسد.

مدیر انجمن نجوم ایران با اشاره به جزئیات این پدیده نجومی تصریح کرد: زمانی که بین زمین و خورشید خسوف رخ می دهد، ماه سرد می شود، نور می تابد و سایه کوچکی روی پوسته زمین می افتد.

هندسه تجهیز شد

هندسه تجهیز شد

وی افزود: خسوف یا گرفت با توجه به سطح مهر زیر پوشش ماه از طریق ماه، البته در ابتدای هر ماه قمری به دلایل علمی خسوف نداریم.

قدمت ذکر شده است: فاصله هر تکرار ماه گرفتگی ساروس (دوره) نامیده می شود و حد آن 5 سال و 2 روز و 1 ساعت است. اما همانطور که گفته شد هر سال حداقل دو خواهر و در موارد نادر حداکثر پنج خواهر صید می شوند که مربوط به گونه های مختلف است.

او در اردیبهشت ماه سال جاری در رابطه با ماه جاری در رابطه با ساروس دستگیر و در فصل ششم و ششم دستگیر شد.

مدیر انجمن نجوم ایران با تاکید بر اینکه ماه گرفتگی در این ماه گرفتگی در شرایط خسوف بره (بارداری) محسوب می شد، تصریح کرد: (مشخص) که در انواع آینه ها و آینه ها موجود است، در لجستیک مورد استفاده قرار می گیرد. و تجهیزات عکاسی

عتیقی تاکید کرد: رصد مستقیم خورشید برای چشم بسیار خطرناک است.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما