lancerbanner

خطرناک ترین پنیر دنیا

[ad_1]

در رفتن جزیره ساردینیا در وسط دریای ایتالیا قرار دارد و از ایتالیا دور است. فضای داخلی جزیره توسط آب های سفید رنگ و آب های زمردی در 5 کیلومتری ساحل توسط فلات و کوه های غیر قابل نفوذ احاطه شده است.

طبق گزارش CNN، فرارو در میانه منحنی هایی قرار دارد که در آن چوپان ها پنیر Casu Marzo را تولید می کنند که به پنیر آلوده است.

این پنیر با شیر گوسفند تهیه می شود سپس لیوان ها پنیر یا دانه های فیلوفیا خود را در این پنیر می ریزند و حشرات نیز در این پنیر یافت می شوند. به این ترتیب پروتئین ها در این فرآیند تشکیل می شوند و پنیر نرم تشکیل می شود.

برخی از مردم محلی آنقدر از این پنیر استقبال می کنند که می توان آن را با محتویات پنیر مخلوط کرد. افرادی که برای امتحان و هضم این غذا حضور دارند ادعا می کنند که کاسو مارزو خوش طعم و خوش طعم است و طعم آن ساعت ها زیر زبانشان می ماند.

ساردینیا، ایتالیا

برخی می گویند که این پنیر ممکن است تهدیدی جدی برای سلامت انسان باشد، زیرا وجود کرم ها می تواند منجر به زندگی آنها در بدن انسان و اختراع سرخک (بیماری عفونی لارو در حضور بافت زنده یا مرده) شود.

فروش این پنیر ممنوع است، اما قرن هاست که مردم ساردین می خورند. پائولو سولیناس، متخصص تغذیه، ساردین، مردی 9 ساله می گوید: “انگشت جادویی جادوی این پنیر است.” سولیناس می افزاید: برخی از چوپانان پنیر را یک غذای لذیذ شخصی می دانند، چیزی که فقط تعداد کمی از افراد می توانند آن را امتحان کنند.

کاسو مارزو معمولاً در اواخر ژوئن تولید می شود، زمانی که بره های محلی شروع به جهش می کنند، زیرا حیوانات همزمان با تولید می رسند و علف ها به دلیل هوای گرم خشک می شوند. اگر پنیرسازی در روز در مدیترانه گرم سیروکو انجام شود، بهتر است کار شود زیرا ساختار پنیر ضعیف است. پنیر سه ماه دیگر آماده می شود.

جریمه های بالا

اگرچه این پنیر مورد احترام ساکنان محلی است، اما وضعیت قانونی آن یک منطقه خاکستری در نظر گرفته می شود. کاسو مارزو به عنوان یک محصول سنتی ساردین ثبت شده است و به همین دلیل در سطح محلی محافظت می شود. با وجود این، از سال 9 پس از میلاد، به دلیل محدودیت های قانونی در مصرف مواد غذایی آلوده، تولید و فروش این نوع پنیر به طور غیرقانونی توسط دولت ایتالیا عرضه شده است.

کسانی که این پنیر را می فروشند ممکن است با جریمه های سنگین تا 2 یورو (60001) روبرو شوند، اما ساکنان ساردین در آن زمان منافع این ممنوعیت را زیر سوال بردند.

در چند سال گذشته، اتحادیه اروپا تحقیقاتی را در مورد مفهوم مکانی جدید برای تغذیه حشرات به منظور پرورش و پرورش حشرات آغاز کرده است.

محققان اشاره می کنند که استفاده از دی اکسید کربن ممکن است با انتشار دی اکسید کربن برای کمک به پرورش حیوانات و کمک به کاهش بحران آب و هوا مرتبط باشد. ساکنان این جزیره و محققان امیدوارند که اتحادیه اروپا به سرعت حکمی به نفع آنها صادر کند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما