lancerbanner

خبرنگار ایرانشهر: مردم جشن بگیرند تا نان بخورند!

[ad_1]

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر و سرباز مجلس با اشاره به گرانی نان در این منطقه گفت: موضوع دیگر این است که مردم ایرانشهر از حزب خارج شده اند تا نان بخرند. از نانوایی.” قیمت یک قرص نان به 2000 تومان رسید و در نانوایی ها شاهد صف های طولانی بودیم.

به گزارش شفقنا، نماینده مردم و سربازان ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این شرکت ها از افزایش هزینه حمل و نقل به شهر ایران خودداری می کنند، افزود: نان 5 هزار تومانی تهیه می کنند.

عبدالناصر درخشان به ویژه در وضعیت مناطق محروم سیستان و بلوچستان گفت: مشکلات در دست ساخت در استان سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است. راه های اصلی این منطقه بی نظیر ترین راه های کشور هستند و حتی پل هم ندارند. از دولت و متولیان می خواهم برای این جاده فکری کنند. اما به خاطر تمام جاده های روستا، ما تماشاچی هستیم.

وی در ادامه افزود: به غیر از دلگان که قطب تولید محصولات کشاورزی منطقه است، تمامی اراضی و محصولات کشاورزی در اثر سیل از بین رفته است و بیست و دو انگیزه به کشاورزان می دهیم تا از کشاورزی و فعالیت های کشاورزی دست بکشند، اما دولت به این موضوع توجه نکرده است.» مشوق هایی از سوی کشاورزان ایجاد می شود تا عواقب عدم رعایت غرامت را به دوش بکشند و خسارت یک میلیارد تومانی اعتبار را جبران کنند.

نماینده مردم ایرانشهر و سربازان در مجلس با اشاره به گرانی نان در این منطقه گفت: موضوع دیگر این است که مردم ایرانشهر از حزب خارج شده اند تا نان را از نانوایی بخرند. قیمت یک قرص نان به 2000 تومان رسید و در نانوایی ها شاهد صف های طولانی بودیم.

درخشان خاطرنشان کرد: شرکت های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه حمل و نقل، از آوردن حوزه های انتخابی و سوء مدیریت در جوامع محلی و منطقه ای منع شده اند. منتظر توجه جدی دولت به این موضوع هستیم چرا که نان حداقل نیاز و تغذیه هر فردی نیست و انصاف نیست که مردم از کمترین غذا هم محروم باشند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما