lancerbanner

حکمت: ذوب شدن؛ تمایز قضاوت ضرر دارد – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1826368 |
05 خرداد 1401 ساعت 22:21 |
825 بازدید |

1
دیدگاہ

سجاد دانایی می گوید همکاری با مهدی تارتار باعث پیشرفت فوتبال شده است.

به گزارش ورزشی، سجاد دانایی که فصل گذشته در اولین دوره لیگ با تیم هوادار بازی می کرد، به گفته مهدی تارتار در ابتدای لیگ و در ابتدای لیگ حضور دارد. او گفت: بازی سختی بود. نساجی ها از آنجایی که فکر می کردند از لیگ راحت شده اند، خیلی راحت و شلوغ بودند. حملات بیشتر و لوکیشن های بیشتری داشتیم اما فرصت تغییر نکرد و بازی مساوی شد.

وی بر لزوم تمرکز روی بازیکنان تاکید کرد و گفت: اکنون با توجه به شرایط بحرانی که به مرور زمان وجود دارد اهمیت بیشتری پیدا کرده است. سال گذشته در رتبه چهاردهم بودم اما امسال به دنبال جایگاهی در نیمه بالای جدول هستم و به دنبال این موضوع نیز هستیم. بچه ها انگیزه های بسیار بالایی دارند.

حکمت به اشتباهات در عنوان قضاوت اشاره می کند: ما آرزو نمی کنیم که قضاوت ها به نفع ما باشد. من فقط از آنها می خواهم که منصفانه قضاوت کنند. اگر قضاوت ها منصفانه بود حداقل پنجم می شدیم. می توانم بگویم حداقل 3 امتیاز از داوران را از دست داده ایم و حتی قبل از بازی در نیمه دوم، داوران مسابقه را کاملاً بردند.

وی در پاسخ گفت که اکثر اشتباهاتی که در اصفهان روی داور انجام شده است. ما نمی دانیم داستان از چه قرار است.

تیم هافبک عنوان قهرمانی را به برنامه CM لیگ برتر از دست داد. هم برای پرسپولیس، هم ما. مهم این است که بازیکنان و مربیان در این فاصله عملکرد خوبی داشته باشند تا تیم مجبور نباشد زیاده روی کند.

وی افزود: قبل از شروع سال جدید پنج دوره متوالی داشتیم اما یک وقفه در لیگ ایجاد شد. اما با توجه به شرایط آب و هوایی و آب و هوای برنامه لیگ، توجهی به این موضوع نشده است که تمام بازی های جهانی آخر هفته همزمان برگزار شود. ما باید به برنامه لیگ احترام بگذاریم.

حکمت در پاسخ به این سوال که آیا ذوب آرون می تواند فصل را در پایان دور هفتم به پایان برساند، گفت: البته خوشبختانه تیم های انتهایی این هفته حتی بیشتر از ما مساوی کرده اند و فاصله گرفته شده است. بنابراین، با وجود این، آینده ما بسیار دشوار است. حتماً به سیرجان بروید و همه جستجوگران را برای رتبه حافظ نگه می داریم.

اما در مورد سنگ آهن، محصولی که در جهت گیری است، پشت سر ذکر شده است: من بعد از 6-7 سال غیبت در لیگ با آقای تارتار به بین النهرین آمده ام. از شرایط بسیار راضی هستم و روز به روز پیشرفت را در خودم می بینم. از آقای تارتار هم تشکر می کنم که اینقدر در این موفقیت تاثیرگذار بودند. وضعیت خیلی بهتر از سال های قبل است.

وی در پایان گفت: از همه هوادارانی که در طول فصل به تنهایی ما را تماشا و حمایت کردند سپاسگزارم. از مدیریت و کادر فنی به خصوص آقای تارتار هم تشکر می کنم.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما