lancerbanner

حمله به روزنامه اولگارا برای وزیر ارشاد وزیری که نباید توییت کند و اظهارنظر کند

[ad_1]

روزنامه جوان می نویسد: رشد بخشی از محصولات نمایشگاهی با مضمون تهاجم، اگرچه قبل از دوره دولت معکوس شد، اما در دولت جدید در بی توجهی وزارت ارشاد و زیرمجموعه های آن ادامه پیدا می کند و در موضوعات ناآشنا نیز جای سوال جدی وجود دارد.

محمدمهدی اسماعیلی رئیس وزارت ارشاد در حاشیه سیزدهمین اجلاسیه وزارت ارشاد، قبل و بعد از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی با اقشار مختلف فرهنگی و هنری رای اعتماد داد و باعث امیدواری شد. و خوش بینی در بین مردم رسانه برای تجربه روزهای خوب آینده.

تا جایی که به وزیر ارشاد می رسد هر از گاهی اتفاقات و مشکلاتی در این زمینه ها وجود دارد.

اتفاقاً کسانی که به فرهنگ و هنر روی آوردند به موضوع افشای این فیلمبردار مرموز زن روی آوردند که مورد هجوم همکارانش قرار گرفت که سعی داشتند در هالیوود تغییری ایجاد کنند.ذهن مردم. نظریه پردازی در همین راستا وزیر ارشاد نیز تمام تلاش خود را کرد تا این ماموریت را به دست مدیران بسپارد و نیازی در اتفاق قبلی عنصر غفلت را احساس نکرد.

در بهمن ماه برج متروپل آبادان و چند اظهارنظر سیاسی و ضدامنیتی از سوی سینماگران برای سردرگمی جامعه و مردم مطرح شد. در صورت وقوع یک فاجعه، وزرا و مدیران در داخل و خارج از کشور تلاش کرده اند عاقبت صهیونیست ها و عربستان سعودی را به عدالت برسانند، خودشان هم نمی دانند.

در تمام این همزمانی‌ها، مهم‌ترین عامل در واکنش به افکار عمومی، غفلت و بی‌توجهی به نظرات وزیر بود که عموم مردم و آحاد جامعه خواستار جزئیات بیشتر وقایع تأثیرگذار بر برخی اقدامات اخیر و عملی بودند. راهنمایی در محکومیت و پیگیری آنها بود و در عین حال اگر با افرادی که در ایجاد، طراحی و تقویت این مشکلات و مسائل نقش داشتند برخورد انتظامی یا محرومیتی می شد، گزارش آن به افکار عمومی ارائه می شد. !

وزیر ارشاد بداند که پاسخگویی به افکار عمومی در رابطه با مطالبات ایجاد شده در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین ارائه گزارش به مردم از اقدامات عملی در این زمینه نباید در اولویت قرار گیرد. یک بیانیه یا یک توییت همه چیز را حل می کند.

اگر در زمان اجرای تئاتر «مخاطب» وزیر ارشاد به جای پاسخگویی به آن، کشاورزان به دردسر می افتادند. این پایان کار نیست. وزیر علاوه بر پاسخگویی به مسائل مختلف حقوقی کشور، باید پاسخگوی شبهات و پاسخگویی به سوالات افکار عمومی نیز باشد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما