lancerbanner

جنجال در فرانسه بر سر سینه ماکرون بالا گرفته است

[ad_1]

در رفتن به گفته امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فعلی فرانسه تصمیم گرفته است تا نامزد راست افراطی “دریایی لوپین” را شکست دهد. این عکاس رسمی روز یکشنبه عکس های ماکرون از تبلیغات انتخاباتی ماکرون و سفر و به مارسی را در اینستاگرام منتشر کرد. یکی از عکس ها او را در حال نشستن روی مبلمان نشان می دهد.

طبق گزارش فرارو از Daily Beast، ماکرون لبخندی بزرگ و چهره ای رضایت بخش دارد و دختر سه پا روی لباس سفید عقب نشینی می کند و توده ها با موهای قهوه ای تیره برجسته می شوند. برخی از مفسران ادعا می‌کنند که سینه‌ها با فتوشاپ تقویت می‌شوند، در حالی که برخی دیگر فکر می‌کنند که مکرون از طریق سینه‌ها و دو گوشی خود به دنبال رأی‌دهندگان محافظه‌کار با «نشانه‌هایی از ارزش‌های سنتی فرانسوی» است. این موضوع این سوال را ایجاد می کند که آیا ماکرون قصد دارد از آرای مردان برای جذب رای استفاده کند یا خیر؟

امانوئل مکرون

وی گفت: پس از یک سال قرنطینه به دلیل شیوع این بیماری، بسیاری موهای خود را از دست داده اند و خود را پاکسازی نمی کنند. میدونی چی کشف کردند؟ اجازه نده دنیا تو را به پایان برساند!”

موهای بدن و سیاست با کلان شروع نمی شود و به عنوان یک موضوع جنسیتی شناخته می شود. عکس‌های ساحلی ریچارد نیکسون، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، سینه‌های محاصره‌شدگان را به رخ می‌کشد (اما نه بیش از حد). در حالی که قفسه سینه باراک اوباما در طول تعطیلات بدون مو بارها نمایان شد، «جرج دبلیو بوش» تمام تلاش خود را کرد تا هرگز از کوره در نرود!

در بحبوحه شیوع کرونا، بسیاری از سیاستمداران مرد از این فرصت استفاده کردند و در مورد کشف واکسن کایوت فکر کردند. تزریق واکسن معادل یک نشانه ویروس کشنده سلامت، احتیاط و مسئولیت مدنی است.

امانوئل مکرون

احتمالاً مشهورترین چهره سیاسی موجود در آنجا ولادیمیر پوتین است. کرملین هنگام ماهیگیری در سیبری و سوار بر اسبی که سینه برهنه بود، توسط کرملین عکس گرفت. موهای پوتین بدون مو قابل توجه بود. پوتین که ظاهراً به خود افتخار می کند، گفت: من هیچ قصدی برای پنهان شدن پشت درخت در تعطیلات ندارم و قصد انجام این کار را ندارم.

جوانی و نشاط دلایل متقاعد کردن رای دهندگان برای رای دادن به یک نامزد است، حتی در محیط های سیاسی که در معرض خطر هستند. کایل چایکا، یکی از نویسندگان مجله نیویورکر، می گوید: برخلاف بسیاری از تبلیغات، پوتین، مکرون به عنوان یک رهبر قوی، جوان و باهوش دموکرات معرفی می شود. رهبری که هر روز برای نجات نظم جهانی استفاده می شود. عکس یک تصویر معمولی از چیزی است که در یک مجله در قرون وسطی یا یک کتاب تاریخی منتشر شده در آینده منتشر شده است.

مکرون، به عنوان یک میانه رو، همچنین احساس می کند که باید رای دهندگان چپ فرانسه را جهت شرکت در انتخابات هدایت کند و آنها را تشویق کند تا حد امکان برای ارتباط با جوانان خود استفاده کنند. و این امکان وجود دارد که با تکیه بر تام سیلک (بازیگر مرد آمریکایی) برای نوع هدف پاریسی مورد نظر او تکیه کند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما