lancerbanner

جزئیات نشست دراگان اسکوچیچ در فدراسیون فوتبال پنهان است

[ad_1]

دیدار مدیران فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی بدون نتیجه نهایی به پایان رسید.

در بیانیه فدراسیون فوتبال که درباره تصمیمات این جلسه کاملا مبهم است، اعضای هیئت رئیسه به همراه دبیرکل فدراسیون در گفتگو با دراگان به بیان دیدگاه ها و نگرانی های خود در خصوص شرایط تیم ملی پرداختند. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در خصوص اتفاقات و موضوعات مطرح شده در این دیدار توضیحاتی ارائه کرد و همچنین سوالاتی از اعضای هیئت مطرح کرد. پس از توضیحات اسکوچیچ، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تعیین شدند تا در جلسه دیگری درباره شرایط و برنامه های تیم ملی تصمیم گیری کنند.

درباره جزئیات این دیدار اما فعلا خبری رسمی در دست نیست. اسکوچیچ با لبخند و بدون صحبت با خبرنگاران ساختمان فدراسیون را ترک کرد و اعضای کمیته اجرایی به بررسی اوضاع ادامه دادند.

از بین اعضای رئیس فدراسیون فوتبال، شهراح موسوی بازداشت شد و طهمورث حیدری نیز به عنوان سرپرست کاروان تیم ملی بانوان به تاجیکستان سفر کرد و در جلسه غایب بود.

بر اساس شنیده ها، اسکوچیچ در صحبت های خود از اتفاقات رخ داده ابراز ناراحتی کرده و از نحوه اعلام استعفای خود از سرمربیگری تیم ملی ابراز ناراحتی کرده است.

مدیران فدراسیون همچنین تاکید کرده اند که اعضای کمیته فنی تصمیم گیرنده اصلی فنی نیستند و فقط نظر مشورتی خود را اعلام می کنند و تصمیم نهایی توسط هیات مدیره گرفته می شود.

اسکوچیچ نیز در این جلسه گزارش کاملی از زحمات خود و همکارانش به هیات مدیره ارائه کرد و یادآور شد که در شرایطی تیم ملی را برعهده گرفت که احتمال یکسانی برای حذف از جام ملت های آسیا و جام جهانی وجود داشت.

وی به همکاری با فدراسیون و تعامل با این مجموعه با وجود مشکلات فراوان اشاره کرد و گفت که خود و دستیارانش بارها اعلام کرده اند که حق خود را نگرفته اند اما این توافق تاثیر منفی بر تلاش آنها نداشته است. در راستای موفقیت تیم ملی و آمادگی فنی است.

اسکوچیچ نیز از عملکرد خود دفاع کرد و توضیحاتی در مورد بازی با الجزایر و شرایط تیم ملی به رئیس جمهور داد.

اما مهمترین سوال مدیران فدراسیون از این مربی این بود که چطور می خواهد فضای عجیب رختکن و اختلافات با چند بازیکن را کنترل کند و از نظر فنی چه ایده و برنامه ای برای ملی پوشان دارد. این تیم در جام جهانی در سه بازی سخت مقابل انگلیس، آمریکا و ولز قرار گرفته است

اسکوچیچ همچنین با تاکید بر مشکلات فدراسیون در برنامه ریزی برای تیم ملی و اتفاقاتی که در فیفا گذشته رخ داد، گفت: امید به موفقیت با تیم ملی و تلاش برای ارائه عملکرد خوب بسیار است. وی با اشاره به اینکه مشکلات هرگز باعث ایجاد حاشیه مضاعف برای تیم ملی توسط خود و دستیارانش نشده است، اعلام کرد که در نهایت به رهبری تیم ملی و نتایج و صعود تیم ملی متعهد و احترام گذاشته است. بازی های سخت در بحرین مقتدرانه و سریع به جام جهانی نیز همین واقعیت و کنترل کامل تیم و کار را نشان می دهد.

در این جلسه از اسکوچیچ در خصوص بروز برخی بی نظمی ها و مشکلات در تیم ملی توسط اعضای هیات مدیره سوالاتی پرسیده شد و مدیران نیز در مورد گزارش هایی که از داخل تیم دریافت کردند از خود سوال کردند. اسکوچیچ در این باره گفت: من یکی از اعضای تیم فنی هستم اما وظیفه بررسی و کنترل خاص ترین اتفاقات مربوط به بازیکنان و اتفاقات داخل اردو را نداشته ام و گاهی اوقات در حال تحلیل حریفان، تماشای فیلم و … برنامه ریزی تاکتیک ها و تکنیک ها برای تیم ملی.

اسکوچیچ حتی گفت که اگر مدیران فدراسیون گزارشی از مشکلات و مشکلات درون تیم داده اند چرا این مسائل به خودشان و خودشان منتقل نشده است؟

سرمربی تیم ملی همچنین نمونه هایی از نحوه برخورد خود با بی انضباطی و کناره گیری تیم ملی را به اعضای هیئت مدیره یا نوشتن برخی بازیکنان به دلایل انضباطی بیان کرد و تاکید کرد که اکنون نیز می داند که برای آوردن چه تصمیماتی باید اتخاذ شود. هاواشی اینتر رختکن تیم ملی کوتر و کود شود.

اسکوچیچ با اشاره به دو تیم درون تیمی نیز گفت که نه طرفدار ماجرای حمایت برخی بازیکنان از خودش است و نه داستان برخی بازیکنان دیگر که از این حرکت حمایت کرده یا با آن مخالفت کرده اند.

وی تاکید کرد که بازیکنان باید حرفه ای رفتار کنند و فقط روی مسائل فنی تمرکز کنند.

جزئیات کامل این دیدار بسیار مهم و سرنوشت ساز در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است اما طبق شنیده ها، اسکوچیچ چندین بار از عملکرد خود صحبت کرده و در جاهای دیگر در صحبت های خود تاکید کرده است: شرایط تیم ملی و مردم. متفاوت هستند و تیم ملی بر کار کنترل کامل دارد؟» وی با بیان اینکه هیچکس به اندازه او انگیزه و روحیه همکاری با تیم ملی را ندارد و دیگر مربیان اصلا فرصت تغییر شرایط را ندارند و اگر قرار باشد به او فرصت داده شود عملکردش نتیجه می دهد. و تلاش های دو سال در تیم ملی ، که به جام راه می رود.

در این جلسه در خصوص سایر موارد نیز پرسش و پاسخ مطرح شد و مربی تمام تلاش خود را برای رفع شبهات اعضای هیات مدیره انجام داد.

در پایان این جلسه هیچ توافقی برای فسخ رسمی یا ادامه همکاری حاصل نشد و به اسکوچیچ اعلام شد که هیئت مدیره برای تصمیم گیری نهایی جلسه مشورتی دیگری با سایر مدیران و اعضای کمیته فنی برگزار خواهد کرد. اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که اعضا پرسیده اند کدام مربی را می خواهید بیاورید که هم شرایط بازیکنان و هم تیم ملی را می شناسد و هم کنترل کامل بر رقبا در جام جهانی دارد، پاسخ مهمی داده نشده است.

جزئیات نشست دراگان اسکوچیچ در فدراسیون فوتبال پنهان است

تمرین سه

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما