lancerbanner

جزئیات این سرقت عبارتند از জানান কান্ত্র ম্জেদি; دزد گیر کرد!

[ad_1]

آذرماه سال گذشته ماموران کلانتری پایتخت در جریان سرقت از منزل فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال به آنجا رفتند.

محل سرقت ویلایی دو طبقه بود که فرهاد مجیدی در طبقه اول و مادرش در طبقه دوم زندگی می کردند. این سرقت زمانی اتفاق افتاد که فوتبالیست به طبقه بالا (خانه مادرش) رفت و در بازگشت به خانه اش مورد حمله سارقان قرار گرفت. ماموران متوجه شدند که خانه در ورودی تخریب شده، اثاثیه منزل پرتاب شده و صندوق امانات به سرقت رفته است. حدود 70 هزار درهم، 2 گوشی موبایل، پاسپورت ایرانی و اماراتی، 2 عدد ساعت گرانقیمت، 2 چک که یکی ایران چک و دیگری چک بانکی در دبی به همراه سوئیچ خودرو پورشه، ملکی که در صندوق عقب که همگی به سرقت رفته بود. . ماموران متوجه شدند که خارجی ها دوربین های ورودی ساختمان را تخریب کردند اما دوربین های منازل اطراف نشان داد که آنها 3 نفر هستند که سوار یک خودروی ایرانی شده و مقابل خانه فوتبالیست معروف توقف کردند و سپس 2 نفر در حالی که با نقاب، قفل در را خراب کردند و وارد آنجا شدند. दजदान हूड़ोड साट इक बमड؟ با این اطلاعات تیمی از کارآگاهان با آگاهی قاضی مرتضی رسولی، شعبه ویژه سرقت از دادسرای هشتم برای شناسایی متهم وارد عمل شدند. سارقان اما کاملا حرفه ای بودند و پلاک آنها را هم دستکاری کرده بودند تا شناسایی نشوند. با این حال کارآگاهان در تحقیقات به عمل آمده یک ماهی لنگی را در حیاط ویلا پیدا کردند که به نظر می رسید متعلق به یکی از سارقان باشد.

چند ماه بعد

معمای سرقت از منزل فرهاد مجیدی هنوز حل نشده است، چند روز پیش فردی با پلیس تماس گرفت و گفت اطلاعات مهمی از سرقت از خانه این فوتبالیست سرشناس دارد. این فرد سابقه دزدی داشت که به تازگی از زندان آزاد شده بود و می گفت خود توبه کرده تا دیگر این کار را نکنم. او به ماموران گفت: کاند روز قبل دوستانم مرا به به پاتوق سرقان بود. کسانی که آنجا بودند شروع به صحبت کردند. هر کدام از آنها می گفتند که دست به سرقت های عجیبی زده اند تا اینکه یک نفر از آن گروه به نام مسعود ادعا کرد که چند ماه پیش او و همدستانش از خانه فرهاد مجیدی سرقت کرده و با پولی که به دست آورده اند و این همه پول به سمت او رفته اند. فقط سرگرم کردن

مسعود گفت آنقدر حرفه ای این سرقت را انجام داده اند که پلیس نتوانسته آنها را دستگیر کند و چون ماجرای این سرقت را در روزنامه خوانده بودم تصمیم گرفتم به پلیس اطلاع دهم.

کفش های لینگا راز هستند

پس از این تماس ماموران با اطلاعاتی که از فرد ناشناس به دست آورده بودند به مخفیگاه مسعود رفته و وی را دستگیر کردند. وی اما ورود به منزل فرهاد مجیدی را تکذیب کرد و گفت: ماجرای سرقت را در شبکه اجتماعی خوانده بودم و همان شب برای اینکه در انظار عمومی ظاهر شوم به دروغ گفتم من و دوستانم این سرقت را انجام داده ایم.

با وجود تکذیب های سارق سابقه دار، ماموران به تحقیق و تفحص از وی پرداختند و متوجه شدند که تخصص وی سرقت منزل است و مالک یک دستگاه خودروی ایرانی است که دقیقاً مشابه خودرویی است که در صحنه سرقت منزل حضور داشته است. مجیدی. ماموران به سمت این خودرو رفتند و در بازرسی از داخل آن یک جفت کفش که همان کفشی بود که در خانه فوتبالیست معروف رها شده بود، پیدا کردند.

در این شرایط مسعود چاره ای جز اعتراف به سرقت نداشت و اعتراف کرد که اقدام به سرقت از یکی از آشنایان خود به چند منزل دیگر نیز کرده است. در ادامه تحقیقات یکی از متهمان نیز دستگیر شد و تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد.

جزئیات این سرقت عبارتند از জানান কান্ত্র ম্জেদি;  دزد گیر کرد!

همشهری

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما