lancerbanner

جدیدترین انبارهای غلات

[ad_1]

در رفتن کارشناسان اقتصادی معتقدند موضوع کلیدی که باعث افزایش قیمت مواد غذایی در سال پنجم شده است نصف شدن قیمت آن خواهد بود (اگر مداخلات در شرایط فوق انجام نمی شد) این سقف 2 درصد بیشتر از دلار واقعی ارزش واردات مواد غذایی و کالاهای اساسی که قیمت پایه برای آن تعیین شده است غیر واقعی و گزاف است.

به گفته فرارو، دلیل آن حذف نرخ ترجیحی ارز و افزایش عمومی قیمت معادل های غذایی به میزان 1.2 برابر واردات جهانی مواد غذایی و غیرخوراکی در سال است که بین 2 تا 3 برابر قیمت افزایش یافته است. بسته بندی مواد غذایی (پلاستیک و فلز) در سال افزایش قیمت مواد غذایی داخلی برای افزایش قیمت جهانی مواد غذایی و محصولات اساسی صنعتی افزایش سایر تخصص ها به ویژه افزایش اجاره بهای فروشگاه از جمله موارد زیر است. دلایل افزایش شدید قیمت مواد غذایی در سال

امواج پشت پرده  چرا قیمت های روزانه بالاست؟چرا اینقدر گران است؟
وحید شقاقی کارشناس شهری در مسائل اقتصادی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با بیان اینکه تورم و تورم در بازارهای کالایی به چند دلیل افزایش یافته است، گفت: دلیل اول طولانی شدن مذاکرات و شماره گذاری مذاکرات است که در نتیجه مذاکرات پیش بینی می شد تورم افزایش پیدا کند و هزینه تمام شود. کالاها و خدمات به طور تصاعدی رشد کردند.

وی افزود: دلیل دوم به عوارض و عوارض گمرکی مربوط می شود، یعنی قیمت حقوق گمرکی و حقوق گمرکی از دلار یک دلار به دلار 2 هزار تومان افزایش یافته است که این امر هزینه واردات و تولید کالا را افزایش می دهد. کشور دلیل سوم، بدون اشاره بیشتر، مربوط به ارزش تومان است، در حالی که ارزش اعلامی ارزش ترجیحی حذف خواهد شد، اما تا به امروز این موضوع هنوز مشخص نشده است و به طور کامل اجرا نخواهد شد. حذف ارزش اظهارنامه تومانی برای افزایش قیمت کالاهای اساسی وارد بازار شده است.

شقاقی تصریح کرد: دلیل چهارم مربوط به افزایش قیمت کالاها و کالاهای وارداتی است که ناشی از تورم جهانی در رابطه با واردات مواد اولیه، کالاهای میانی و موسسات گذشته و گذشته است و این نشان می دهد که تورم جهانی که در این مدت اتفاق افتاد، تأثیر عمیقی بر اقتصاد ایران گذاشته است.

این کارشناس اقتصادی افزود: افزایش تحمل بانکی و استقراض از بانک مرکزی توسط بانک مرکزی پنجمین دلیل است که دست آخر نیز افزایش یافت؛ هزینه تولید در افزایش قیمت تمام شده کالا و خدمات منعکس می شود.

شقاقی ادامه داد: تا زمانی که مشکلات اقتصادی به صورت ریشه ای حل نشود، تورم و تورم قابل کنترل نیست، اما باید ریشه مشکلات شناسایی و با توجه به آن، مشکلات علمی و منطقی برطرف شود تا بتوانیم از طریق اقتصاد مشروطه می تواند این کار را انجام دهد و چه بازار را کنترل کنیم و چه قیمت ها را افزایش دهیم و یا قیمت ها را کاهش دهیم، این موضوع ثمری نخواهد داشت و جوابی نخواهد داد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه اقتصاد ایران این روزها با چالش های مختلف در حال نرم شدن است، یادآور شد: بحران اوراق، عملکرد ضعیف، عملکرد نامناسب سیستم های مالی، بانکی و کمکی، بحران آب، تکثیر زگیل تناسلی و ترک های بیشتر وجود دارد. همه چالش‌هایی هستند که اقتصاد ایران با آن مواجه است که برای آن نیاز به اصلاح ساختاری و عمیق در اقتصاد کشور داریم و این کار انجام نشده است، بنابراین نمی‌توان منتظر تغییر شرایط بود. برای تغییر این وضعیت در کشور انجام شد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما