lancerbanner

جامعه دوقطبی است. یک اقلیت ثروتمند به اکثریت مساوی نیاز دارد

[ad_1]

در رفتن طبق اعلام کارمندان و بازرگانان دولت در سالروز عید، مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان درخواست کردند، اما علاوه بر هر فرزند، تعداد کارمندان متاهل 4000 تومان بیشتر است، 7 هزار تومان و حداکثر عیدی- فطریه برای کارگران 3 میلیون تومان است.

به گزارش فرارو، مرتضی آفاقا رئیس امور اقتصادی کشور با اشاره به اینکه این شکاف ها حداقل و حداکثر در ایران بسیار عمیق است، گفت: در رفتن وی افزود: متأسفانه این موضوعی است که وجود دارد، اما گزارش این موضوع زمان بر است، اما با ورود رسانه ها و افکار عمومی شاهد این هستیم که حقوق های نجومی کشف شده و افراد هیچ منفعتی ندارند. در دستگیری آنها.» آنها این کار را درست انجام می دهند.

وی افزود: جای تاسف است که در این شرایط ساختار اقتصادی ایران بسیار تبعیض آمیز است و افراد بر اساس شایستگی و سودمندی به دنبال هیچ عنوان و عنوانی نیستند، مانند افراد متخصص وسط بنگاه های دولتی یا خصوصی. می گویند در حد تخصص حق کسب نمی کنند، اما در عین حال گروهی از مدیران که بالاتر از فرد هستند، برای ارتباط و دلیل کشف صورت قانونی در مورد نجوم، متخصص می شوند. آنها محاسن را کشف نمی کنند.

جامعه دوقطبی است.  یک اقلیت ثروتمند به اکثریت مساوی نیاز داردمردم با هم کنار نمی آیند
وحید شقاقی کارشناس شهری در مسائل اقتصادی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته خانوارهای ایرانی با مشکلات شدید اقتصادی و مالی مواجه بوده اند، اظهار داشت: در چند سال اخیر اقتصاد ایران با تورم بسیار بالایی مواجه بوده که میانگین تورم در چهار سال گذشته 5 درصد بوده است. البته میزان افزایش حقوق کارگران و بازرگانان 5 درصد و تعداد کارگران محدود به 5 درصد بوده است.

وی افزود: تفاوت سرسام آور نرخ تورم و رشد حقوق موجب شده است تا با تلاش برای افزایش متوسط ​​قیمت کالاهای اساسی و بخش‌های سرمایه.» مسکن بسیار بیشتر از میانگین نرخ رشد است.

شقاقی گفت: در کنار این افزایش قیمت ها که در مورد سایر کالاها و خدمات نیز صدق می کند، اختلاف عمیقی بین نرخ رشد تورم و افزایش نرخ تورم وجود دارد که باعث شده مردم روز به روز کمتر سفر کنند. لایه‌های مختلف در مضیقه‌های شدید مالی قرار دارند.

این استاد دانشگاه افزود: نتیجه این است که وضعیت در طبقه متوسط ​​نیز رو به تضعیف است، چرا که اکنون با جامعه دوقطبی مواجه هستیم، از یک سو با اقلیت ثروتمند و از سوی دیگر اکثریت فقیر و نیازمند، این موضوع برای آینده.» کشور خطرناک است، در این شرایط، همه نیروهای کشور باید فوراً در برابر آستین ها اقدام کنند. طبقه متوسط ​​احیا شده است. میانگین از نظر اقتصادی متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر با در نظر گرفتن یک میلیون و 200 هزار تومان برای کارمندان و کسبه این موضوع فقط می تواند دو فرزند این گروه را تحت پوشش قرار دهد که قابل قبول نیست و هیچ شباهتی با عنوان ندارد و واقعا مردم دارند. یک ماه از نظر ورود و خروج در فشار شدید سمپاشی شود.

شقاقی با اشاره به اینکه برای افزایش توازن حقوق و رفاه مردم، دولت باید اقدامات موثری انجام دهد، خاطرنشان کرد: نظام مالیاتی، فروش مازاد ثروت و دارایی های دولت و مشابه آن در راستای جبران آن اجرایی می شود. برای کسری کسری بودجه از راه های غیر آسفالتی، افزایش درآمدهای ارزشی از طریق لغو تحریم ها و …

این کارشناس اقتصادی با تاکید بر اینکه این روزها بودجه ها با وضعیت بسیار بدی مواجه است، گفت: با توجه به اینکه مبلغ عید فطر یک میلیون و پنج هزار تومان تعیین شده است، همین مبلغ در دولت لحاظ نشده است. اما به دلیل اینکه این صندوق ها با خطر ورشکستگی مواجه هستند و در صورت عدم تزریق آن از سوی دولت به بودجه عمومی، نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما