lancerbanner

توصیه هایی به رئیس جمهور

[ad_1]

رئیس جمهور با اشاره به نقش و جایگاه استاندارد در کشور گفت:

بر اساس این گزارش، سیدابراهیم رئیسی روز دوشنبه در نشستی با همه مسئولان کشور، ایجاد تحول جدی در اداره کشور به نفع مردم را جدی گرفت و توضیح داد: این اولویت ها نیاز دارد. به منظور استفاده بهینه از منابع موجود برای رفع این نیازها رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: وضعیت مردم ناگزیر است تحول آفرین باشد و این تحول باید از منظر تحول باشد. امروز با گام های معمول و عبور از موانع و مشکلات پیش از نیاز حرکت جهادی نتوانسته ایم مشکلات را حل کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه «اهداف انقلاب اسلامی نمی‌خواهد اهداف محقق شود»، گفت: این خواسته دشمن است که باید آن را بر اساس تحول به رسمیت بشناسیم و مانعی در مسیر ایجاد نکنیم. راه حرکت ما.» انقلاب را متوقف یا متوقف کنید.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز و پس از گذشت 3 سال از تأسیس جمهوری اسلامی، اگر بخواهیم ببینیم انقلاب اسلامی چه مسیری را طی کرده و به کجا باید برود، بهترین سند و راهنمای بیان ما گام دوم انقلاب است. و سرفصل ها اقدامات ما هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه دست اندرکاران باید دست به دست هم دهند تا تحولی ملموس در زندگی مردم حاصل شود، افزود: زمینه های مختلف هماهنگی را ایجاد می کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه «مسئولیت واقعی تحقق رشد» در نیمه اول بحران اقتصادی ملاک شماست، گفت: امروز به فضل الهی همه ملت های کشور همصدا هستند و ما باید این نعمت را به مردم واگذار کن.” بیایید به بهترین دستور زبان برسیم.

روسای مجلس تصریح کردند: جلسه شورای ملی جلسه ای است که باید بر روی این اولویت ها و نیازها متمرکز شود و در گفتگو با وزرا و مسئولان ادارات مختلف، مشکلات را حل کند و اجازه ندهد که موانع اداری و مالی برطرف شود. البته نیاز به پیگیری منظم توسط استانداردها وجود دارد.

رئیس جمهور جلسات منظم و منظم وزرای متولی با وزرا و دستگاه های اجرایی را در این راستا بسیار مفید و موثر توصیف کرد.

رئیس جمهور در ادامه تحولات مدیریتی کشور را با منطق عملی بودن و دیگر انتظارات مهم از دولت مردمی مطرح کرد و گفت: با این حال در نهایت این مسئولیت بر عهده مدیریت است که در مدیریت سازمان تحول ایجاد کند. قوه مجریه و بر اساس توصیه ها، خودتان تصمیم بگیرید و تحت هیچ شرایطی، تحت هیچ تاثیر و فشاری، مدیریت را تغییر ندهید و توجیه نکنید.

وی افزود: مردم باید احساس کنند که سیستم مدیریتی کشور در حال کار است و این احساس با گفتار و عمل ایجاد نمی شود بلکه باید به آن عمل کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: حتما به نیروهای بومی توجه بیشتری داشته باشید و اساسا توجه خود را به نیروهای موثر معطوف کنید. دلیل مردمی بودن این است که دولت باید فعالتر باشد و این مردم در تصمیم گیری، تصمیم گیری و اجرای تصمیمات مشارکت داشته باشند.

رئیس جمهور ادامه داد: باید با نیروهای دلسوز نخبگان و حتی نخبگانی که با دولت همکاری نمی کنند، جلسات منظم و منظمی برگزار شود.

رئیس‌جمهور در ادامه به نمایندگان توصیه کرد که در جلسات کشوری، مسئولان دستگاه‌های نظارتی نیز از آنها دعوت به عمل آورند و در مورد موضوعات مرتبط با آنها گفتگو کنند.

رئیس جمهور در این مراسم با بیان اینکه مردم امروز در پرداخت حقوق و امتیازات احساس بی عدالتی و تبعیض دارند، گفت: هر دو اقدام در حال پیگیری است و دولت معتقد است یکی از مهمترین ابعاد عدالت، برقراری عدالت است. در پرداخت حقوق و عوارض

وی در ادامه مبارزه با تاج گذاری و معیشت مردم را از اولویت های امروز کشور دانست. منتظر بمانید تا از مرکز اقدام شود و از سرویس محلی خود شروع به حل مشکل کنید.

رئیس جمهور تصریح کرد: هیچ کاری حتی با یک روز تاخیر مجاز نیست. عید سعید فطر باید به ویژه در آستانه نظارت دقیق شود تا حقوق متخلفان به موقع پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت متعهد به عمل به وعده های خود بوده و هرگز در عمل به وعده های خود کوتاهی نخواهد کرد، مردم را وسط قرار دهید تا اعتماد مردم به دولت مخدوش نشود. این دولت خود را ملزم می کند که نشان دهد تلاش دشمن برای خنثی کردن نظام بی نتیجه بوده و کارآمدی جمهوری اسلامی را به اثبات رسانده است.

رئیس جمهور همچنین از مقامات خواست تا بر مبارزه با قاچاق کالا و کالا از مرزها تمرکز کنند.

وی افزود: از تمامی مسئولین اجرای قانون آزادی ساحل صمیمانه قدردانی می کنم و باید تاکید کنم که اجرای سریع و مطلوب این قانون اساسی برای مردم این انتظار را ایجاد کرده است که این دولت بتواند کارهای بزرگی را انجام دهد. باید اقدام شود، بنابراین با موضوع قاچاق کالا و کالا به بازارچه های مرزی به سرعت و قاطعانه برخورد شود.

خود رئیس جمهور در ابتدای سخنان ضمن تبریک عید سعید فطر به پیامبر گرامی اسلام (ص) بعثت را بزرگترین نعمت خداوند برای هدایت انسانها عنوان کرد تا مسیر حیات و رشد انسانها باشد. باید عادل بود و گفت: امام راحل کبیر ما افتخار می کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه بسیاری از مکاتب مدعی نجات انسان هستند و پرچم امام خمینی (ره) را که همان پرچم عدالت و عبادت بود به اهتزاز درآوردند، افزود: انقلاب اسلامی علیرغم اراده و نیتشان تجلی یافت. خودش در دنیا

پیش از سخنان رئیس جمهور، وزیر کشور و تعدادی ناظر نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما