lancerbanner

توصیه رئیس جمهور به امیر قطر برای همکاری در جام جهانی

[ad_1]

رئیس جمهور با بیان اینکه قصد جمهوری اسلامی ایران و قطر امروز گسترش روابط دوجانبه است، افزود: این به نفع دو ملت و ملت های منطقه است.

سید ابراهیم رئیسی یکشنبه شب در گفتگوی تلفنی با شیخ حمد بن تمیم آل ثانی امیر قطر، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده در گسترش مسیر افزایش روابط و همکاری‌های دو کشور: تهران و دوحه با فعال‌سازی کامل ظرفیت‌سازی و هماهنگی نزدیک می‌تواند گام‌های مؤثری را در جهت منافع مستقیم دو ملت و حفظ ثبات و امنیت در منطقه ایجاد کند.

رئیس جمهور با اشاره به سفر آتی امیر قطر به تهران در آینده نزدیک خاطرنشان کرد:

رئیس جمهوری اسلامی ایران در تحقق رویای خود برای راهیابی به جام جهانی فوتبال در قطر و آرزوی موفقیت در این کشور گفت: سایر جزایر نزدیک قطر همه کمک های ممکن را ارائه می کنند و مطمئن هستیم که برنامه هایی که انجام شده است، جهان می خواهد شاهد رویدادهای به یاد ماندنی باشد.

شیخ حمد بن تمیم آل ثانی، امیر قطر نیز در تماس تلفنی خود تاکید کرد که پس از این دیدار و مذاکرات طولانی دو کشور در دوحه در مجموع، گسترش بیشتر همه روابط با تهران متعهد است. برادری و تقویت همکاری ها نقش مهمی دارد.

شیخ حمد بن تمیم آل ثانی به نمایندگی از تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی گفت: بود.

امیر قطر خاطرنشان کرد: دو کشور به ویژه در زمینه همکاری ها با همکاری وزیر قطر درباره نحوه همکاری در جزیره کیش دیدار و مذاکره خواهند کرد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما