lancerbanner

تفاهم نامه تحول دیجیتال بین ایرانسل و شرکت سرمایه گذاری غدیر امضا شد

[ad_1]

شرکت سرمایه گذاری ایرانسل و غدیر در زمینه تحول دیجیتال سرمایه گذاری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسال، صبح امروز با حضور دکتر سید امیرعباس حسینی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر ایران سالابز تفاهم نامه هایی در زمینه تحول و توسعه دیجیتال، مالی جدید امضا شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و شرکت سرمایه گذاری غدیر، دارای چندین املاک توسعه و کنترل در حوزه پتروشیمی، پولیش، اطلاعات و تفاهمات معدنی-فلزی، مالی و فناوری است.

در انعقاد این تفاهم نامه، فرصت ارزشمندی برای توسعه زبان مادری در زیرساخت های ارتباطات و دیجیتال فراهم شد. همچنین در این سرمایه گذاری مشترک، توسعه و گسترش محیط نوآوری ایران از طریق طراحی پلتفرم های هوشمند، همکاری با شرکت های فرهیخته و استارت آپی در زنجیره ارزش صنایع پتروشیمی، سلامت، معدنی، فلزات، ارتباطات و ارتباطات است.

یکی از اهداف این تفاهم نامه ارائه خدمات جدید به بستر 3G با استفاده از هوش مصنوعی و KLN در صنعت مادر است.

ایجاد صنایع ایمن، پایدار و پایدار برای توسعه ارتباطات و تبادل اطلاعات در صنایع پتروشیمی، متالورژی و انرژی، ایجاد مشاغل جدید مرتبط با فناوری، سرمایه و همکاری متقابل در زمینه ارزش آفرینی و توسعه فن آوری های جدید در زمینه هوش از جمله اهداف دیگر.

این شرکت یک شرکت سرمایه گذاری تحت پوشش گروه سرمایه گذاری نوآور در گروه غدیر و گروه ایران سالابز به عنوان بازوی نوآوری و گسترش بستر طوفان فکری ایرانیان است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر با امضای این تفاهم نامه با بیان اینکه ارانسل یکی از افتخارات کشور است، با اشاره به وجود دانش و تجربه مناسب در دو طرف، خواستار تشکیل کارگروه های مربوطه برای اجرای سریع تفاهم نامه شد.

حسینی همچنین با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای تحول دیجیتال به‌ویژه در حوزه‌های معدن، مالی و سلامت دیجیتال برای تبدیل ایرانسل به برندی شناخته‌شده، با تجربه و توانمند، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال دو پروژه انجام شود. کلیدهای جدید این تفاهم نامه کلیدی هستند.

مدیرعامل ایرانسل همچنین در این مراسم با اشاره به سفرهای اخیر وزیر و معاونان وزرای ارتباطات و فناوری، اطلاعات و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بر اهمیت تحول دیجیتال و پیگیری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد. . .

عباس همچنین مزیت های داشتن سهامدار خارجی در ایران، حمایت و توانمندسازی تجربه بین المللی از طریق شرکای خارجی و حمایت از سهامداران و اعضای هیات مدیره ایرانی در حوزه تحول دیجیتال را برشمرد و کنار، خرید ارانسل و سرمایه گذاری غدیر را ارزیابی کرد. در زمینه اشتغال و حمایت از کسب و کارهای دیجیتال، مفید و مساعد برای دستیابی به ابزارهای مثبت برای کشور است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور بیستمین و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات ایران که از اول تا پنجم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

جدیدترین محصولات و خدمات در حوزه های مختلف ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و رویکردهای سازمانی با شعار نبض دیجیتال زندگی معرفی شده است.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و نوآوران (ایران تلحکم 3) صبح پنجشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و شرکت های بزرگ مخابراتی ایران از جمله ایران و شرکت های وابسته به آن افتتاح شد.

تفاهم نامه تحول دیجیتال بین ایرانسل و شرکت سرمایه گذاری غدیر امضا شد //// گزارش

ایرانسل، رکورددار سرعت اینترنت و نسل اول با پنج تلفن (4G) در ایران، در این نمایشگاه بین المللی، جدیدترین محصولات و خدمات دیجیتال در حوزه زندگی دیجیتال Y’ello Hub، خدمات تبلیغات دیجیتال Y’ello Adwise ارائه دهنده، Danaplus، یک پلت فرم آموزش آنلاین، و همچنین راه های هوشمندانه برای شروع ارائه کرده است.

همچنین در این نمایشگاه، ایران سالابز با محوریت «تأثیر نسل پنجم موبایل (3G) بر اطلاعات دیجیتال و نهادهای تجاری، سه رکن «تحول دیجیتال از واقعیت به واقعیت» را به شرح زیر عنوان کرد. شبکه‌ها در اقتصاد و تجارت نقش دارند.”

این مراسم روز جمعه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. این در حالی است که ایران هشت سایت رکوردشکنی 5G، رکورد سرعت و تعداد سایت های تجاری 5G در ایران دارد.

اقدامات در زمینه ارتباط هوشمند و دیجیتال با مشتریان از جمله سیم‌کارت‌های پاسخگوی هوشمند «آواتار» با شماره‌های جدید، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، تلویزیون لنز اینترنتی، تشخیص هویت پرتال و اپلیکیشن پیشرفته، از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل در این غرفه است. نمایشگاه.

ارائه آخرین استراتژی های سازمانی سازمان ارانسل و محصولات و خدمات منطقه B2B بخش دیگر غرفه ارانسل را نیز به خود اختصاص داده است.

در این بخش از جمله همکاری ایرانسل و مبارک فولاد سپاهان در تحول دیجیتال این شرکت به عنوان اولین نسل از تلفن های پنج نسل در کنار صنعت ایران تشریح شده است.

خدمات حمایتی ویژه ارانسل از توانخواهان، گسترش پوشش اینترنت روستایی، تلاش برای حفظ محیط زیست و کاهش ردپای کربن، ساخت مدرسه در مناطق محروم و صدها مورد دیگر و همچنین اقدامات و برنامه های ارانسل در منطقه پایدار و مسئولانه خود. بازدیدکنندگان معرفی می شوند.

بیست و دومین مسیر بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و نوآورانه (ایران تلکام 2) از 2 تا 3 این ماه از ساعت 15 الی 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با رعایت پروتکل.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما