lancerbanner

تشکیل اتحادیه‌ها و درخواست‌کنندگان

[ad_1]

اولین جلسه کارگروه ابزارسازی و فعالیت های گواهینامه توسعه ملی توسعه فرهنگی و نرم با حضور پرویز کرمی وزیر توسعه نرم افزار و نرم افزار و توسعه صنایع خلاق و جمعی توسط مدیران موسسات و روسی شرکت ها و خانه های خلاق

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این جلسه اعضای کارگروه های مختلف از سازندگان ساز، نمایندگان اداره فکری و پرورشی و کودک و نوجوان، بخش هایی از شورای نظارت خانه خالق و ناوری حضور داشت.

تشکیل اتحادیه‌ها و درخواست‌کنندگان

پرویز کرمی در این نشست با تاکید بر ضرورت شکل گیری قرن سیزدهم در حوزه صنایع خلاق و مسائل فرهنگی، بر لزوم تشکیل اتحادیه تامین کنندگان ابزار و اقدامات برای توسعه صنایع نرم و خلاق در این کشور تاکید کرد. رشته.

به طور جدی در حال افزایش سهم محصولات ایرانی در حوزه تجهیزات هستیم

دبیرستاد، استاد توسعه نرم افزار و صنایع خلاق نیز در این جلسه به رونق کسب و کارهای خلاقانه در کشور و افزایش سهم محصولات ایرانی در این حوزه اشاره کرد و افزود: وی با تمرکز بر صنایع خلاق، و برای گسترش این صنعت از درون کلاس افراد را انتخاب کرد تا گام های برداشته شده در اجرای ساز در این راستا نرم باشد.

مدیر عامل سند توسعه ملی گواهی توسعه فرهنگی و نرم با بیان اینکه این سند به توسعه مسیر خلاقیت در کشور کمک می کند، گفت: افزایش سهم بازار محصولات فرهنگی و خلاق ایرانی قابل توجه است. .

دبیرستاد گسترش نرم افزار و نرم افزار صنایع خلاق با بیان مصوبات وزیر جناب آقای رئیس جمهور جناب آقای دکتر می توانم انجام دهم.

کرمی افزود: در راستای ایجاد مسکن و توسعه خلاق و پایدار در استان ها و به دنبال گسترش این خانه ها در کشور گام برمی داریم. در عین حال، بر اساس آخرین پیش نویس سفرها، در 5 شهر مختلف که رئیس جمهور از آنها بازدید می کند، خانه های خلاق و مبتکر با تکیه بر مزیت های مناطق بومی و جغرافیایی ایجاد می شود.

توسعه نرم‌افزار و نرم‌افزار صنایع خلاق Debert Stad با بیان اینکه حمایت علمی و فناوری برای ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه صنایع خلاق و فرهنگی مختلف در این زمینه از جمله ابزارها و بازی‌ها است.

جایگاه ویژه صنایع خلاق و فرهنگی در قانون جدید تولید فکری

کرمی از ابتکار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از شرکت ها و صنایع خلاق قدردانی کرد. امیدواریم همه اهالی صنعت، فرهنگ، خلاقیت و دولت بیوتکنولوژی بتوانند از ظرفیت های تخصصی خود در این زمینه برای شکوفایی اقتصاد، اخلاق، اشتغال و شکوفایی استفاده کنند.

وی با تاکید بر لزوم شکل‌گیری اتحادیه‌های صنایع خلاق در حوزه‌های مختلف، گفت: ایجاد نمایندگی کل خلاق در وزارت صنعت گامی مثبت در جهت توسعه این صنعت در کشور است. همچنین از اعضای کارگروه درخواست می‌کنم تا بر اساس قوانین و مقررات بر تدوین آیین‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها تمرکز کنند و پیشنهادات خود را به ما ارائه دهند. امروزه ثابت شده است که صنایع خلاق قادر به سنجش قانون خاصی هستند که باید وضع شود.

دبیرستاد وزیر توسعه نرم افزار و صنایع خلاق با تاکید بر اجرای پیش نویس لایحه در حوزه شرکت های خلاق گفت: امسال با شعار «تولید، دانش‌سازی و اشتغال» به تلاش‌های خود در این حوزه سرعت بخشیدند و همه را موظف به تأمین زیرساخت‌ها و رفع موانع در این حوزه کردند.

در این جلسه با توجه به جمع آوری اطلاعات و آمار در صنعت ابزارسازی، ایجاد خانه خلاق، طراحی ساز و بازی، طراحی غرفه، برپایی مصالح اردویی، تاکید بر لزوم طراحی ضروری بود. سازها و غیره

نیاز به ایجاد طراحی و تجهیزات خانه خلاقانه و نوآورانه

این نشست با تاکید کارگروه محمدحسین نخچی دبیر در خصوص تشویق اعضای مختلف صنعت مبل برای گسترش آن آغاز شد.

به گفته وی، اقدامات عملیاتی در این کارگروه و همچنین تشکیل اتحادیه تامین کنندگان تجهیزات و شرکت در نمایشگاه های بین المللی یک نیاز ملی برای گسترش این صنعت در کشور است.

نخچی افزود: ایجاد «خانه خلاق طراحی و بازی» نیز می تواند راهگشای فعالان صنعت بازی باشد. فعالان این حوزه باید از مزایای خلاقانه خانه بهره مند شوند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما