lancerbanner

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی سرنوشت – تمرین 3

[ad_1]

کد خبر: 1815656 |
15 مارس 2014 14:36 ​​23:36 |
44,911 بازدید |

63
دیدگاہ

یحیی با سورپرایزهای ویژه علیه رئیس جمهور

یحیی گل محمدی با ترکیبی از خودکشی کامل به احتمال زیاد جایگاه استقلال در ریاست جمهوری را به خطر می اندازد و همانطور که در نشست خبری وعده داده شده بود در این زمینه دیدار خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایط اختلاف 6 امتیازی با استقلال یک گام به عقب برخواهد داشت و این بار با انگیزه آمادگی تهاجمی برای مبارزه با رقیب بزرگ، به بازی شکل نهایی می دهد. خطوط و پیاده روها چند فصل اخیر بین دو تیم نیز باعث شد که این بازی یک بازی دربی تمام عیار باشد و همه منتظر هیجان انگیزترین دو بازی ویژه پایان سال 1400 باشند.

سرمربی تیم بعد از تغییرات ویژه ای که در مبارزه قبلی داشت و چند فضا به صورت تیمی در آمد، با همین تفکر، تیم مقابل به دربی می رود تا به شگفتی که دیده امیدوار باشد و هدفی که دیده است مواظب باش نزدیکتر شو.

* مهمترین ابهام به خصوص در ترکیب پرسپولیس مربوط به خط دروازه قرمز بود. با بازی بر روی ماجراهای حمید لک اوبراین در بازی قبلی، نفت سلیمان مسجد قرار نگرفت و همین اتفاق منجر به استقلال فعلی این احمد گوهری شد که گزینه اولش یحیی گل محمدی بود و داوود فنایی انتخاب شد. برای محافظت از دروازه گوهری که در نقل و انتقالات زمستانی وارد پرسپولیس شده است، دو بازی را در ترکیب این تیم تجربه کرده و در دو دیدار مقابل خانم رفسنجان و نفت مسجد سلیمان پیروز شده است. او در بازی قبل نسبت به اولین تجربه اش اعتماد بیشتری به خودش داشت و البته بدشانس بود که در را باز دید.

* خط دفاع 4 پرسپولیس هم از همسر جدید خواست به دربی برود فرشاد فرجی و علی نعمتی به عنوان مدافع سخت ترین کار را در چند فصل اخیر داشتند. دو بازی آخر فرنچایز آخرین مسابقه بودند و اکنون ترکیب اصلی بازگشته است. پای راست و پای چپ مبارک را در دربی می خواستی چه کار کنی؟ رامین رضاییان نیز پس از دور پایانی از داربی و در شرایطی که داربی آخر برای یک مشت شیرین چهارپای و گلزنی در نظر دارد در مسیر درست حضور خواهد داشت. سرمربی در یکی از بازی های قبلی نمایش خوبی در این فصل از خود داشت و بدشانس بود که به حریف ضربه ای وارد دروازه کند. آنها امیدوارند که علاوه بر کنترل حملات حریفان، بتوانند از این موقعیت استفاده کنند.

* در وسط خط یحیی شوک بزرگی وارد کرده است. با توجه به موفقیت کمال در پیروزی در این بازی، او پیش از این در راه استراحت برای آماده شدن برای بازی بود و با توجه رضا اسدی، حالا این بازی را نیز انجام خواهد داد. رضا اسدی و میلاد خواهان دو قهرمانی هافبک دفاعی پرسپولیس بودند و یحیی باید تغییری در این بازی ببیند و در این پست هم جواب کلیدی بدهد.

* در پست وینگر، سرمربی بدون تغییر در دید قبلی خود و با حضور مهدی ترابی در سمت چپ و احسان پهلوان آماده این روز در مسیر درست، به درب حریف به سمت دروازه حریف حمله می کرد و موقعیت ایجاد کنید

* در حمله مهدی عبدی و حمید پاکدل تا زمان ازدواج سید حسین حسینی و استقلالی ها اجازه ورود نداشتند. گلزانی سلف امیری نقش بسزایی در استقلال داشت و مهاجم ازبکستانی که در دو بازی اخیر در این تیم حضور داشت نشان داد می تواند حریف خطرناکی باشد.

* پرسپولیس در این بازی عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی را به عنوان دلیل برائت انتخاب نکرد. حمید پاکدل و امید عایشه در زمان حصر با پشت به زمین، کادرفانی و در کنار سیدجلال حسینی، حمید لک، کمال کتیانیا، علیرضا ابراهیمی، وحدت حنان اف، عمری و شریفی نیمکتشیان این تیم محسوب می شوند. به همان اندازه مستقل خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس
احمد گوهری
فرشاد فرجی
رامین رضاییان
علی نعمتی
آقا سعید
میلاد سرلک
رضا اسدی
مهدی ترابی
احسان پهلوان
وحید امیری
شیرزد تامیروف

شما می توانید در قسمت نظرات پیام های خود را بفرستید به خصوص در زمینه پرسپولیس و همچنین ترکیب ایده ها و ایده های این بازی در کمترین زمان ممکن نمایش داده شود.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما