lancerbanner

به جای گوشی موبایل A52 بخرید

[ad_1]

در رفتن نسخه سازگار گلکسی A52s با نسل پنجم تلفن همراه بد نیست. در نهایت، یک توسعه دهنده سریع و باوقار برنامه کار می کند و با هشت گیگابایت حافظه موقت، سرعت قابل توجهی می شود. صفحه نمایش بزرگ 4.5 اینچی با فول اچ دی و تراکم پیکسلی 400ppi، با مواردی مانند دوربین دوچشمی چهار بعدی، 4 مگاپیکسل، اندروید و جدیدترین باتری با ظرفیت و امکانات زیاد برای دسترسی به همه. معروف است که مردم به بازار می روند و با چشم خود گوش را می بینند. در عین حال فروشندگان می گویند گلکسی A52s 5G را با قیمت 1 میلیون و 7000 تا 8 میلیون و 2000 تومان می خرند نه چیز دیگر. شهرت و محبوبیت این صحبت به اینترنت هم رسیده است، اما آیا واقعا چاره دیگری نیست؟ با یک پرداخت چقدر پول بیشتری می توانید بدست آورید؟

به جای A52s Galaxy S20 FE بخرید

همانطور که توسط فرارو گزارش شده است، Galaxy S20 FE نسخه 5G یک اعلامیه رسمی دیگر است که سامسونگ تصمیم گرفته است آن را با یک مدل جدیدتر، Galaxy S21 FE جایگزین کند، اما برای من و شما، ما می خواهیم به بودجه خود توجه زیادی داشته باشیم. این فرصت فرصتی برای شماست تا جدیدترین مدل S20 FE 5G را وارد عمل کنید. گلکسی اس 20 FE نسخه 5G فقط برای دسته گرمتر از A52s طراحی شده است، اما ابعاد خیره کننده برای هر دو سر یکسان است. اندازه نمایشگر هر دو 2.5 اینچ است.

Galaxy S20 FE نسخه 5G دارای آخرین سخت افزار است. شاید اندازه سر متورم باشد، اما در نهایت قوی تر است. کمک گرافیکی Aderno 650 باعث بهبود کیفیت بازی ها می شود. مزیت اصلی این بخش این است، اما باید یک معماری هفت نانومتری با نام اسنپدراگون بسازیم. A52s دارای اسنپدراگون 778G است.

تلسکوپ A52s دارای چهار سنسور با طراحی اسمی 3 مگاپیکسلی است. عدالت بد نیست اما در یک جمله کوتاه می توانم بگویم که در محاسبه و اعلام این عدد اغراق شده و 2 مگاپیکسل واقعی نیست. به جای نسخه S20 FE دوربین 5G، دوربین 3 مگاپیکسلی واقعاً شبیه گوش های فروتن اپل است. عکس هایی که گرفته می شود شفاف و دقیق هستند و در یک کلام مجموعا چهار میلیون تومان می تواند تفاوت قیمت را توجیه کند.

A52s دارای یک باتری 3 میلی آمپری است که می تواند با سرعت 2 وات کمتر در طول زمان شارژ شود. نسخه S20 FE 5G بسیار بهتر است. اگرچه می‌توانید شارژ سریع ۲ واتی را نیز دریافت کنید، اما می‌توانید تا ۲ وات شارژ کنید و گاوصندوق شارژ مخالف را نیز داشته باشید.

قیمت A52 در بازار به هشت میلیون و دو هزار تومان رسیده است. معمولا بسته به رنگ و میزان حافظه آن را موقت می فروشند. می توانید قیمت مناسب A52s با حافظه هشت گیگ و 2 گیگابایتی در سایه های خاکستری یا بنفش را حدود 2 میلیون و 4 هزار تومان فرض کنید. کیس S20 FE نسخه 5G متفاوت است. قیمت نسخه 8 گیگ با حافظه موقت 8 گیگ باید حدود 2 میلیون و 6000 تومان باشد اما برای مثال رنگ های جذاب 2 میلیون و 6000 تومان به فروش می رسند و اگر راضی هستید که رنگ خاص یک رنگ خاص است. قیمت بالای 5 میلیون تومان. طبیعتاً اگر حجم حافظه تا 2 گیگابایت افزایش پیدا کند، قیمت S20 FE بیشتر و شاید تا 2 میلیون تومان افزایش پیدا می کند، اما در نهایت اگر تصمیم نگیرید، قیمت Galaxy S20 FE خواهد بود. 5G گیگا بایت منطقا الان باید بین 1 میلیون تا 6000 تومن باشه. یعنی اختلاف حدود 3 میلیون تا 3000 تومانی که فقط با توجه به تلسکوپی گلکسی اس 20 FE نسخه 5G ما می تواند آن را توجیه کند.

A52s و S20 FE نسخه 5G را مقایسه کنید

امکانات گلکسی A52s 5G Galaxy S20 FE 5G
وزن داغ داغ
اندازه و ابعاد 1.3 اینچ 1.2 میلی متر ۱۶۰ 1.2 در 1.2 میلی متر
نمایش اندازه 1.2 اینچ 1.2 اینچ
انواع غرفه داران سوپر AMOLED سوپر AMOLED
برش اصلی اسنپدراگون 6 شش نانومتری اسنپدراگون 1 هفت نانومتری
گرافیک فوق العاده Adreno 642 Adreno 650
چهار دوربین دوچشمی پشتیبانی از 3 مگاپیکسل واقعا 5 مگاپیکسل
دوربین دوچشمی سلفی 3 مگاپیکسل 3 مگاپیکسل
حافظه موقت شش و هشت گیگابایت شش و هشت گیگابایت
فضای ذخیره سازی 2 و 2 گیگ 2 گیگابایت و 2 گیگابایت
باتری ۴۵۰۰ سرعت نظامی + شارژ سریع و وات 3 مگاهرتز + شارژ سریع ۲۵ وات + شارژ بی سیم و معکوس

به جای A52s شیائومی 11T نسخه 5G را بخرید

Xiaomi 11T نسخه 5G برای افرادی که از سامسونگ راضی نیستند وسوسه انگیز است. اولی بهتر است این گوشی را بین 2 میلیون و 4 هزار تومان تا 2 میلیون و 3 هزار تومان بخرید، اما در حال حاضر می توان قیمت مناسبی برای Xiaomi 11T نسخه 5G با حافظه موقت هشت گیگابایتی و فضای ذخیره سازی اضافی دریافت کرد. میلیون و 1.2 هزار تومان در نظر گرفته شد.

Xiaomi 11T نسخه 5G تقریباً 3G گرمتر از A52s سامسونگ است. ارتفاع آن تقریباً 3 میلی متر و ضخامت آن تقریباً می باشد. سنسور در طراحی جلوی سنسور که قدمت بیشتری نسبت به کلاس A52s در نظر گرفته شده است، تاثیر دارد. نسخه 5G شیائومی 11T بزرگتر از اینچ 2 است و از نوع AMOLED ساخته شده است. بازی بسیار راحت است. اگر ابزارهای سخت و سریع نبود، وضعیت بسیار بدتر می شد.

Xiaomi 11T نسخه 5G با شش نانومتر از تریم رسانه اصلی کار می کند و حتی با کمک گرافیک Mali G77 نمی تواند همه کارها را بعد از Galaxy A52s انجام دهد. دوربین دوچشمی سه مگاپیکسلی ادعا می کند که پنج تا از دوربین های دوچشمی را نگه می دارد و به آنها احترام می گذارد، اما می توان تصور کرد که این گجت ها فقط روی کاغذ هستند، زیرا ممکن است دیگران متوجه شده باشند که هر چه تعداد آنها بیشتر باشد، بهتر است. دقیقاً به همین دلیل است که Galaxy A52s در برابر گلکسی S20 FE عرضه می شود.

Xiaomi 11T نسخه 5G با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی کار می کند. داخل جعبه یک شارژر سریع adabtor با قدرت 2 وات و مانند ابرقهرمانان مجهز به یک ابرقدرت قرار دارد. در عرض 1 دقیقه از صفر تا 3 دقیقه شارژ می شود!

خرید هواوی Nova 8 Bajaj A52s نسخه 5G

به جای گوشی موبایل A52 بخریدسرویس‌های پشتیبان‌گیری گوگل در هواوی نوا 8 به شدت ضربه خورده و مطابقت ندارند

هواوی نوا 8 با نسل پنجم موبایل سازگار نیست، پس چرا باید با A52s رقابت کرد؟ شاید چون ناخودآگاه داغ است و ضخامتش کمتر از یک میلیمتر است یا شاید به این دلیل که به کمک یک اداب بسیار سریع می توان در صفر دقیقه تا 3 دقیقه شارژ کرد اما نه! در هر مورد، با وجود موانعی که به سختی می‌توانیم تصور کنیم، آن را تصرف کرده‌اند.» خدمات غیبت گوگل در هواوی نوا 8 به شدت و غیرقابل برگشت است. همین میزان امتیاز منفی را باید برای نام ویژه هواوی با نام عجیبش در هواوی نوا ۸ ثبت کرد. مجموعه گرافیکی همراه Mali 57 است. پس با چشم بسته می توان حدس زد که با وجود اینکه با قیمت کمتری در بازار عرضه می شود، کدام گوش در اجرای بازی بهتر عمل خواهد کرد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما