به افرادی که نیاز به شروع تور نوروزی دارند اما می ترسند شروع کنند

آخرین پیشرفت در فناوری و معرفی دوره های مسافرتی و گردشگری در هند آرزوی میلیاردها نفر برای کشف جهان را برآورده کرده است. سیستم های رزرواسیون، بلیط و سفر QAS Travel و Tours از آخرین فناوری استفاده می کنند و به طور کامل در شبکه ارتباطی فرودگاه بین المللی حمد یکپارچه شده اند. در مورد خود تور: در فرودگاه با یک نماینده تور روبرو شدیم که ویزا و مدارک گذرنامه را تسهیل کرد و سپس ما را تا هتل همراهی کرد.

ما با تراول شاپ ترکیه تماس گرفتیم و همه نظرات عالی را دیدیم. یکی از مشاوران تور کریستی بیش از 2 ماه با من در تماس بود و هر مبلغی را که درخواست کردند حتی یک یورو هم تخفیف نداشتند. ما برای همه چیز موافقت کردیم به امید اینکه عالی باشد. تعطیلات در حالی که ما در حال جشن گرفتن دهمین سالگرد ازدواج خود بودیم. هنگامی که به کشوری ناشناخته فرود آمدیم، متوجه شدیم که کریستی کار را ترک کرد و ما در جایی گیر نکردیم. ما را از فرودگاه با پیغام دادن مداوم به شرکت آنها انتخاب کردند. به هتل رسیدیم و در کمال ناراحتی آنها یک اتاق یک نفره برای 3 نفر به ما دادند، وقتی با پذیرش صحبت کردیم گفتند که مشاور ما این اتاق را برای ما و برای هر نگرانی ما رزرو کرده است. برای تماس با آنها. برای تور 8 روزه ما هر شب باید به آنها پیام می دادیم که زمان برگزاری تور و همه چیز را بپرسید. آنها هرگز به موقع نیامدند ما فقط منتظر ماندیم که کسی بیاید و ما را انتخاب کند. هر روز باید با آنها بحث می کردیم. افراد شرکت. تعطیلات به هم ریخته ای بود، من هرگز به کسی توصیه نمی کنم با آنها برود، برای آنها فقط پول برای حساب هایشان مهم بود همین.

محدود در دسترس است زیرا ما قصد نداریم به یک شرکت تور عظیم تبدیل شویم و گروه های خود را حداکثر تا 10-14 مهمان نگه داریم. Mary Dardenne از Decanter Tours (بدون رابطه) با مسافران مستقل و گروه های باشگاه شراب کار می کند. در واقع، هر چه بیشتر مدیران و رهبران در سراسر بخش صحبت کردیم، سیلوهای بین این دو نوع تور زمانی که صحبت از تلاقی تقاضاهای مصرف کننده، بازاریابی و توزیع به میان می آید، بیشتر از هم می پاشد. این واقعاً تنها منفی بود، اما با توجه به قیمت تور، این تنها باری بود که شروع کردم به زیر سوال بردن ارزشی که می‌گرفتم.

شما همچنین می توانید قیمت را برای هر روز در هفته تنظیم کنید. آنها به ما 3 انتخاب و 3 محدوده قیمت مختلف دادند که من از آنها استقبال کردم. راهنما/راننده من قتیبه بود – او بسیار آدم خوبی است و به ما در برنامه سفرمان انعطاف پذیری داد – ما موفق شدیم از شهر عقبه جنوبی نیز بازدید کنیم و به تور قایق کف شیشه ای در خلیج دریای سرخ برویم، زیرا ما در این سفر بودیم. اجازه می دهد زمان هایی را که در مقاصد دیگر می گذرانیم تغییر دهد. در اروپا، مقاصد محبوب شامل شهرهایی مانند پاریس، لندن و بارسلون است. شرکت‌ها و افراد در صنعت سفر و گردشگری می‌توانند از تعدادی از ابزارها و خدمات Google استفاده کنند و Google Travel Insights یکی از قدرتمندترین نمونه‌ها است. Google Arts & Culture با همکاری بیش از 2000 موزه و آرشیو در سراسر جهان، یک پلت فرم آنلاین است که به بینندگان اجازه می دهد تا برخی از هنرها و مصنوعات جهان تور مشهد نوروز را تجربه کنند. بسیاری از شرکت‌ها نوعی معامله انعطاف‌پذیر ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد روزهای رایگان یا حداقل ساعت‌های طولانی را کاوش کنید.

کل تور بسیار خوب اجرا شد و قیمت مناسبی داشت (در مقایسه با افراد دیگر در خانه اقامت ما کمترین هزینه را پرداخت کرده بودیم). بازدید از جراش و دریای مرده عالی بود (من فکر می کنم جراش به طرز شگفت انگیزی محافظت شده است). شناخت او از کشور به من اجازه داد تا سافاری های پیاده روی و رانندگی در پارک ملی مول، سافاری قایق رانی در منطقه حفاظت شده کرگدن، بازدید از روستاها، گشت و گذار در شهر آکرا، گفتگوهای تاریخی در کیپ کوست، بازدید از بازارهای هنری و گذراندن وقت در ساحل را تجربه کنم. همه در زمان کوتاه موجود برای این تعطیلات. تورهای ما، با فرصت‌های خرید عالی؛ هتل هایی با موقعیت ها و امکانات عالی؛ بازدید از جاذبه ها؛ مناظر به یاد ماندنی؛ و موارد دیگر، مورد علاقه همه سنین، از جمله بزرگسالان بالغ و سالمندان است، زیرا هیچ تپه ای برای بالا رفتن وجود ندارد – قطار تمام کارهای سنگین را انجام می دهد! شصت درصد مراجعین را افراد مسن تشکیل می دهند. همه شرکت‌کنندگان در این سفرها بین 25 تا 39 سال سن دارند و طبق گفته شرکت، 80 درصد آن‌ها مسافران انفرادی هستند – بنابراین شما به سرعت دوست خواهید شد.

تور ما برای مدت کوتاهی قطع شد زیرا یکی از شرکت کنندگان ما توسط یک هورنت بزرگ گزیده شد و نیاز به مراجعه به کلینیک برای آنتی هیستامین داخل وریدی داشت. تورهای با راهنما سعی می‌کنند آن‌ها را جمع‌آوری کنند، به این معنی که ممکن است احساس کنید دائماً از یک جاذبه به جاذبه‌ی دیگر عجله دارید. تورهای آفریقایی و دوچرخه‌سواری شامل سفر با پرواز از یک مکان به مکان دیگر و سازگاری زنده از یک غوطه‌ور به غوطه‌وری دیگر نیست. در حالی که بسیاری از این شرکت‌ها اساساً متوجه شده‌اند که چگونه می‌توانند یک پرواز یا هتل را بسته به آنچه ابتدا رزرو می‌کنند به مسافران بفروشند، هنوز استراتژی برنده‌ای برای تورها و فعالیت‌ها پیدا نکرده‌اند. اگر ETT و دست آنها روی مدیریت/مالکان نبود – من به عنوان یک مسافر ترانزیت جرات توقف توقف را نداشتم. ما هرگز احساس نمی‌کردیم که به سمت گران‌ترین تورها سوق داده می‌شویم و احساس می‌کردیم که اطلاعات کافی برای انتخاب درست برایمان به ما داده شده است. سپس به عقبه سفر کردیم، می خواستیم تغییراتی در اقامتگاه های شب گذشته خود ایجاد کنیم و مجری تور (زید سفر) انعطاف پذیر بود و مایل بود تغییرات را برای هزینه های اسمی ایجاد کند.

من با اپراتور تور تماس گرفتم و به آنها گفتم که قرار است روز بعد درخواست تغییر اتاق کنم (ما اقامت خود را تا 2 روز قبل از رسیدن تمدید کرده بودیم). مجری تور نیز تنها چند دقیقه پس از انتقال ما با هتل تماس گرفت. یکی از داوران قبلی اشاره کرد که انتخاب چند هتل را به مشتریان می دهد و من موافقم که این ایده خوبی است. متأسفانه، تجربه در این هتل ناامید کننده بود و دلیل اینکه ما به تور به جای 5 ستاره 4 ستاره می دهیم. متأسفانه، ما هنوز موفق به دریافت آب گرم برای دوش در پایان روز نشدیم. وقتی بعداً سعی کردم دوش بگیرم، آب گرم نبود و حمام به درستی تخلیه نمی شد، بنابراین در یک اینچ آب سرد انباشته شده ایستاده بودم. اتاقی را به ما اختصاص دادند که خیلی تمیز نبود و دوش از چند جا لکه کپک داشت. عکس گرفتم و به پذیرش رفتم تا بخواهم به اتاق دیگری منتقل شوم. جدیدترین آنها هتل کامبریا در بوستون داون تاون بود که دوشنبه برگزار شد، در حالی که چهارشنبه نوبت میزبانی هتل کامبریا نیویورک وایت پلینز است.

در حالی که شما از سایت‌هایی مانند ارگ و مرکز شهر بازدید می‌کنید، این تور اجازه ورود به سایت‌ها و گذراندن وقت در آنجا را نمی‌دهد. این برای ما بسیار مناسب بود، اما مسافران جوانتر ممکن است بخواهند به مرکز شهر شلوغ نزدیک‌تر باشند، اگرچه هتل یک شاتل ارائه می‌دهد. این فعالیت های اضافی توسط راننده ما، فیراز (بدون فشار) ارائه شد و او مقدمات را فراهم کرد تا آنها به آرامی انجام شوند. هتل و غذای بوفه عالی بود (زمانی که اقامتگاه های "استاندارد" در پترا فروخته شده بود، مجبور شدیم 320 دلار اضافی برای این هتل بپردازیم). جشن ها شامل بازدید از خانواده و دوستان، رقصیدن، آواز خواندن و خوردن مقدار زیادی میوه تازه، ترکیبی از آجیل و دانه (آجیل)، شیرینی و غذاهای خوشمزه در تعطیلات نوروز است. به گفته Cuthbert، سلطنت Viator بر این بخش بدون ناامیدی از سوی تیمش نبوده است.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما