lancerbanner

بهترین مشاور کنکور آنلاین و ارزان

قطعاً مشاوران تحصیلی که سالها تجربه برنامهریزی و پیگیری دانش آموزان رو دارند، میتونند تأثیر بیشتری در بهتر درس خوندن دانشآموز داشته باشند. من از اقای دکتر و کادرشون و پیگیری هاشون واقن ممنونم . سلام من جناب عبداله زاده رو می شناسم و در جلسات مشاوره و برنامه ریزی ایشون شرکت کردم، به نظر من آقای عبداله زاده در مشاوره وبرنامه ریزیT بخصوص هدف گزاری و ایجاد آرامش برای دانش آموزان یک نابغه هستن و برنامه هاشون منحصربفرد و مختص خودشون هست، حیف که در تربت حیدریه زیاد حمایتی نمیشن، قطعا اگر در مشهد بودن یکی از بهترینهای این کار لقب می گرفتن، پایدار و سربلند باشن. از حضور شما در سایت امیر مسعودی صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم این مقاله توانسته باشد که به شما کمک کند. در سال کنکور اتفاقات بسیار عجیب و ناباوری برایتان میافتد که شما نیاز داری تا آنها را با یک مشاور در میان بگذارید در غیر این صورت از نظر روحی آسیب میبینید. پس از آن ارزیابی ، آنها باید یک برنامه مشاوره تهیه کند و آن برنامه درمانی را با شما در میان بگذارد. بهترین اسامی مشاوران حرف آخر یکی از دغدغه ها و سوالاتی که در ذهن تمام دانش آموزان پیش می آید در این مقاله از سایت مرکزی موسسه حرف آخر می خواهیم بخشی از لیست مشاورین ارشد موسسه حرف آخر را برای تمام دانش آموزان معرفی کنیم در پایان این مقاله دانش آموزان حرف آخری اگر ابهام و یا سوالاتی در مورد مشاوران حرف آخر دارند حتما با شماره تماس حرف آخر ارتباط برقرار کنید تا سوالات و ابهامات شما بر طرف شود.

بهترین مشاور کنکور مشهد

آقای ناصراسدی فارغ التحصیل دانشگاه تهران ؛ مشاور ارشد موسسه حرف آخر با تجربه و دلسوز و موفق در روش های کاربردی برنامه ریزی و سابقه کاری درخشان و رتبه پرور در کنکور سراسری 96و 97 و 98 و99 و 1400 سابقه مشاوره ویژه به عنوان پشتیبان ویژه در قلمچی و … حالا میخواهیم اسامی چند تا از رتبه برترهای سال های 1400 موسسه حرف آخر رو معرفی کنیم که توسط پکیج های حرف آخر و مشاوران موسسه حرف آخر دلسوز و پیگیر ما وارد دانشگاه های تهران و … چون انتخاب مسیر درست و نقشه راه برای موفقیت بدون تجربه از رتبه برترهای سال های قبل امکان پذیر نیست. چنانچه محل تولد و محل اخذ مدرک تحصیلی سال آخر، یک سال قبل از سال آخر و یا دو سال قبل از سال آخر متقاضیان از بین شهرستان های جنوب استان کرمان (جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار جنوب، قلعه گنج و منوجان) و شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان باشد، می توانند کد رشته های اختصاصی این شهرستان ها را از بخش های مربوطه در دفترچه انتخاب رشته کنکور 1401 انتخاب نمایند.

موسسه حرف آخر بهترین مجموعه آموزشی در زمینه آموزش ابتدایی تا کنکور می باشد و اکثر برنامه های حرف آخر از طریق رسانه ملی شبکه 1 و 2 و 3 و آموزش و استانی ها پخش می شود به همین دلیل تعداد مشاورهای زیادی در حرف مشغول کار هستند. چطور به بهترین مشاوران حرف آخر وصل شیم؟ پس پیشنهاد ما برای شما آینده سازان کشور این است که به مشاوران ارشد موسسه حرف آخر وصل شوید کافی است با شماره زیر تماس بگیرید. طی اولین تماس تلفنی ایشان با شما شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت به شما اعلام می گردد. نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره عملکرد ایشان از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۳۵۳۶۳ داخلی ۳ (واحد نظارت بر عملکرد مشاوران) اعلام فرمایید. آقای عبداله زاده در تربت حیدریه بااینکه خیلی مشهور نیستند، ولی دارای قدرت بیان عالی، کاریزمای بسیار تاثیر گذار، استاد ایجاد آرامش و دارای تجربه و قدرت برنامه ریزی کاربردی و منحصربفردی هستند، من از ایشان نه به عنوان مشاور بلکه به عنوان یکی از بهترین اتفاقات زندگیم، آن هم در دوران پر تب و تاب کنکور واقعا تشکر میکنم، براشون بهترینهارو آرزو می کنم . سندروم وزوز: روشن کردن تلویزیون یا صدای ضبط با صدای کم به ویژه هنگام مطالعه ، یک مرض شایع دیگر در داوطلبان است که ما نام آن را «سندروم وزوز» گذاشته ایم.چیزی به نام مطالعه ی تفریحی وجود ندارد..قطعا برای لذت بردن از موسیقی باید آن را با گوش جان شنید که این کار خود، حواس جمع میخواهد.

بهترین مشاور کنکور کرمانشاه

این نکته را نیز فراموش نکنید کیفیت مطالعه بهتر از کمیت آن است. مشاوران حرف آخر در موسسه به خاطره عشق و علاقه به کار و درک کردن دانش آموز از روی دلسوزی در طول این مسیر همراه دانش آموز هستند و هیچ هزینه ای به دستور مدیریت موسسه از دانش آموز نخواهند گرفت و مشاوره و … و اما سوالی که هس آیا به لیست کامل مشاوران حرف آخر در این سایت می توانیم دسترسی پیدا کنیم؟ نکته بسیار مهمی که وجود داره خیلی از مشاوران حرف آخر رتبه های خوب کنکور سراسری بودند و در بهترین دانشگاه های تهران و یا دانشگاه های بزرگ تحصیل کردند و به آسانی کنکور و چالش ها و سختی ها و مسیر رو میشناسند و باعث قوت قلب و روحیه به دانش اموزان حرف اخری شده اند و در این مقاله لیست مشاوران حرف آخر را بررسی می کنیم. از جمله رتبه برترهای ایشون محمد رضا خوشرو می باشد که در کنکور سراسری 97 رتبه 59 منطقه 2 را در زاهدان کسب کردند و همچنین در سال 99 رتبه برترهای زیادی را روانه دانشگاه های تهران بهترین مشاور کنکور اهواز نی نی سایت کردند. دانش آموزانی که به جای اینکه خودشان یک مسیر طولانی را تنهایی طی کنند می خواهند از تجربه رتبه برترهای سال های قبل استفاده کنند وبا این روش مسیر کوتاه تر می شود.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما