lancerbanner

با این اشتباهات سن خود را کاهش می دهید

[ad_1]

اگر می خواهید تا حد امکان از گاز استفاده کنید، بهتر است از اشتباهات رایج اجتناب کنید.

به گزارش ریدرز دایجست، اگر مراقب لوازم خانگی خود نباشیم، تنها به این دلیل که حواس چند اشتباه کوچک مرتکب نمی شود و مدام آنها را تکرار می کنیم، مجبور می شویم با هزینه تعویض آنها استخر خود را بسازیم. حتی مطمئن ترین لوازم خانگی موجود در بازار نیز باید به درستی نگهداری شوند تا در طولانی ترین زمان ممکن قابل استفاده باشند. در ادامه با اشتباهاتی که تاکنون مرتکب شده آشنا می شویم.

. کتاب راهنما را نخوانید

شاید جالب باشد بدانید که بهتر است کتاب راهنما را به هر وسیله ای از جمله گاز خودتان بخوانید. ممکن است با خود بگویید: “اگر راهنماهای دیگری نمی خواهید، فقط در را روشن کنید و غذا را روشن کنید!” این نکات برای دست نخورده نگه داشتن دستگاه بسیار مفید است. راهنماها می توانند از نکات خاصی مانند دستور زبان و مراقبت مناسب استفاده کنند.

. مشعل

اگر غذا بخارپز شده و با گاز چرب شده است، علاوه بر گاز شیشه یا استیل، بهتر است مشعل ها را از هم تشخیص دهید. در صورت عدم توجه به مشعل ها، پس از مدت ها مسیر شعله ها مسدود می شود و گاز به درستی و منظم کار نمی کند. این به طور بالقوه می تواند منجر به گاز سوزی ناکارآمد و نقاط داغ بالقوه در منطقه شود، به این معنی که سایر گازهای گاز داغ با یک دست در سراسر ظرف پخش نمی شوند.

. بگذارید بین این دو تمایز قائل شویم

اگر مدیریت نشوند، ممکن است به بیراهه رها شوند و راه درست را گم کنند. اسب فقیر از بی اسبی بهتر است اسب فقیر از بی اسبی بهتر است. اگر این اشتباه را بارها و بارها مرتکب شویم، عواقب آن را جبران ناپذیر خواهیم دید.

. آب زیادی برای تشخیص

برای تشخیص برق و گاز، بهتر است روش خودپالایی را تغییر دهید. هرگز اجازه ندهید آب روی سطح گاز بیفتد ایده خوبی نیست و جزء بدی است. بنابراین برای تمیز کردن بدنه از گاز بهتر است از دستمال استفاده کنید. این بدان معنی است که دیگر نیازها نیازی به کم شدن ندارند. در صورت دستکاری دستمال، تا زمان زنگ زدن گاز (گاز) آب دیگری به آن اضافه نمی شود و گاز الکترونیکی نیز از فساد محافظت می شود.

. از چاقو برای بریدن جنایت استفاده کنید

بهتر است از چاقو و اجسام فلزی که روی سطح سوخته یا سوخته اند استفاده نکنید تا از سوختن مواد غذایی جلوگیری شود. دلیلش این است که نامه فوت مجاز نیست. برای حذف ریزه های سطحی می توانید از مواد سیلیکونی یا پلاستیکی با مواد مخصوص (تصفیه کننده گاز) استفاده کنید تا انعطاف پذیر باشد و شیشه یا فولاد را خراش ندهد.

. از ظرف برای شفت استفاده کنید

بهتر است بدانید که الکترودهای گاز ساطع کننده در اثر فرسایش اجسام آسیب می بینند و این بدان معناست که استفاده از سیم سیمی نه تنها در ظاهر باعث فرسایش می شود. برعکس، قطعات گازهای الکتریکی باعث آسیب جدی می شود.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما