lancerbanner

با اسنپی آفرین، بعدا پرداخت کنید!

[ad_1]

اسنپی اولین ارائه‌دهنده سرویس «اکنون پرداخت به‌حساب» در ایران به نام «سرویس معتبر» است که این سرویس را با هدف ایجاد یک سال مالی راه‌اندازی کرد.

سرویس «اکنون پرداخت کن، پرداخت کن» که به اختصار BNPL نامیده می شود، یکی از جدیدترین روش های پرداخت در جهان است که به ویژه در بین نسل جوان بسیار محبوب است. ارائه این خدمت توسط اسناپی نقطه عطفی در صنعت پرداخت و ارائه اعتبار در ایران بود که با استقبال کارکنان مواجه شد.

با استفاده از روش پرداخت SNP، کاربران می توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در لحظه خرید و استعلام کنند و هزینه آن را بعدا پرداخت کنند. در حال حاضر SNP برای خدمات مختلف SNP از جمله خودکار و موتور و پک، توصیه غذا، توصیه سوپرمارکت و هایپراستار، پزشک و مشاوره و توصیه از داروخانه فعال و استفاده سریع از این سرویس برای ارائه انواع محصولات و خدمات در دسترس است.

اعتبار بدون ضمانت الزامی است

برای فعال کردن اعتبار SNP نیازی به هیچ گونه اعتبار یا تضمینی نیست و این تخصیص صرفاً بر اساس اعتبار SNP به کاربران است. اعتبار یک گزینه رسمی و غیر موجود در نظر گرفته می شود و می توان بلافاصله از آن استفاده کرد.

آسناپی دو نوع اعتبار به کاربر ارائه می دهد: اعتبار ماهانه و اعتبار اقساطی. با استفاده از اعتبار ماهانه، کاربران می توانند از خدمات مختلف در طول ماه استفاده کنند و هزینه آن را در پایان ماه پرداخت کنند. به صورت اقساطی، کارکنان می توانند خرید خود را انجام دهند و هزینه را در چهار قسط ماهانه پرداخت کنند.

راحت با یک ضربه محکم خرید کنید

کاربران بدون نیاز به اتصال به اینترنت و درگاه بانک و وارد کردن کد دوم می توانند از اسناپی استفاده کنند.انتقاد.

علاوه بر این، آنها می توانند حساب های موجود خود را بهتر مدیریت کنند و آنها را برای بازپرداخت با هزینه بالاتر ذخیره کنند. استفاده از اسناپی به کاهش هرچه بیشتر اثر تورم بر قیمت محصولات کمک می کند و قیمت تمام شده محصول در آینده با همان قیمت قبلی محاسبه می شود و قدرت خرید کاربران را افزایش می دهد.

عکس فوری برای بیش از 1 میلیون کاربر

اسنپ ​​در حال حاضر برای بیش از 1 میلیون کاربر اپلیکیشن فوق العاده اسنپ فعال است. این کاربران بسته به خصوصیاتی که در ابتدای ماه به آنها داده می شود، می توانند از خدمات مختلف اسنپ استفاده کرده و هزینه های خود را در پایان ماه پرداخت کنند.

نحو فعال شد

برای فعال کردن Snapshot Caf‌ وارد اپلیکیشن Snapshot شده و نماد سرویس مورد اعتماد را خریداری کنید. اطلاعات کاربری خود را در صفحه Trusted Service وارد کنید و سپس روی Debugging کلیک کنید. پس از بررسی وضعیت متقاضیان به اطلاع شما می رسد.

با اسنپی  آفرین، بعدا پرداخت کنید!

عکس های فوری برای تجارت

کارآفرینان می توانند اسنپ را به عنوان یکی از راه های استفاده از مزایای این سرویس از جمله افزایش فروش، افزایش تعداد مشتریان جدید، افزایش تعداد خرید مشتریان، افزایش تعداد مشتریان و افزایش تعداد مشتریان بپذیرند.

اسناپی این روش کسب و کار و امکاناتی را برای عابران پیاده ارائه می دهد. این امکانات شامل ارائه خرید اعتباری بدون نیاز به ارائه پرداخت غیر قابل استرداد مالی و غیر قابل استرداد از طریق پذیرش می باشد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما