Warning: Constant ABSPATH already defined in /home/lancer/domains/24lancer.ir/public_html/wp-config.php on line 22
باتری های مخفی انقلابی در صنعت خودرو و هوافضا – 24lancer.ir
lancerbanner

باتری های مخفی انقلابی در صنعت خودرو و هوافضا

[ad_1]

در رفتن یک گروه تحقیقاتی UCF در حال حاضر در حال توسعه یک باتری سبک وزن است که در پروژه هایی به نام “پوشش برقی” به عنوان یک ماشین در فضای باز استفاده می شود.

گزیده پست‌ها: گام به گام ریاضی دهم ( دانلود رایگان ) – دورخیز 📕

طبق گزارشات فرارو، پروفسور جایان توماس، رئیس کالج مهندسی UCF، گزارش می دهد که این گروه قصد دارد این فناوری را با استفاده از مواد کامپوزیتی با فناوری نانو انجام دهد.

توماس که مدتی است در مورد این موضوع تحقیق می کند، می گوید: با هزینه وزن خودرو، می توانید انرژی مانند باتری ها را در همان ترکیبات بدنه ذخیره کنید.

با کاهش وزن، تصور می‌شود که سیستم جدید مسافت طی شده توسط خودروی الکتریکی را بین ۲ تا ۳ درصد افزایش داده است. توماس گفت که “این مقدار برابر است با حد” در هر شارژ. طول عمر و شارژ این ماده جدید “برابر بیشتر باتری الکتریکی فعلی است.”

با این حال، مقابله با وجود باتری در مورد خودروهای خارجی دشوار است، اما ما مطمئن هستیم که منفجر نمی شود. توماس گفت: در این مورد، ما از یک الکترولیت مبتنی بر آب استفاده می کنیم. بنابراین لازم نیست مواظب بنزین یا هر نوع ماده منفجره ای باشد که می تواند مشتعل شود.

اما مشکل شارژ مداوم به خودی خود وجود دارد، زیرا باتری ها شارژ را در هر سلولی نگه نمی دارند. با این حال، با استفاده از باتری‌هایی که از نظر فنی به آنها «گنجینه‌های بی‌نظیر» می‌گویند، می‌توانید تقریباً به شارژهای استاندارد در هر سلول نزدیک شوید. یک باتری لیتیوم یون معمولی می تواند 4.5 ولت در هر سلول را نگه دارد. Pandey، یکی از محققان ارشد این پروژه، گفت: “منابع بی نظیر UCF قادر به حفظ ولتاژ 1.2 ولت هستند و ما معتقدیم که می توانیم آنها را حتی بیشتر تقویت کنیم.”

فناوری جدید برای باتری هایی که ماشین های الکتریکی و فضایی را تغییر می دهند
در حال حاضر، تیم تحقیقاتی تنها یک نمونه کوچک برای یک ماشین کنترل از راه دور توسعه داده است. شرکت های جوی، در حالی که در جهت استفاده از فیبر کربن به عنوان ماده اولیه حرکت می کنند، هم سبک و هم قوی هستند. برای هدف UCF، فیبر کربن برای هدایت الکتریسیته برتر است. با این حال، محققان در این پروژه مواد دیگر را ارزان تر پیدا می کنند.

توماس گفت: اساساً ما هنوز با موادی سروکار داریم که به اندازه فیبر کربن ارزان هستند و برای این نوع تحقیقات مفید هستند. توماس فاش نکرد که این مطالب ممکن است صریح جنسی بوده باشد، زیرا این اطلاعات در حال حاضر یک راز تجاری در نظر گرفته می شود.

گروه توماس قادر است از مواد کامپوزیتی خود با موفقیت استفاده کند. البته این موفقیت در حال حاضر محدود است. آنها می توانند یک ماشین ریسندگی را در عرض یک دقیقه پس از شارژ به سمت شارژ حرکت دهند.

این نوع باتری بیشتر از خودروها استفاده می شود و حتی در فضا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این گروه به همراه دانشمندان ناسا در حال کار بر روی گسترش نور برای سفرهای فضایی آینده و گسترش ماهواره ها هستند. با این حال، ناسا از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد و توضیح داد که مشکلات قانونی برای رسیدگی دارد. با این حال، در گزارشی که توسط UCF منتشر شد، لوک رابینسون، یکی از نویسندگان این پروژه، گفت: این فناوری تمام شده است، اما ما باید مکانی را پیدا کنیم که بتوانیم از آن در ناسا استفاده کنیم.

به گفته توماس، این پروژه به سطح تحقیقات ناسا نزدیک شده است. با این حال، امکان افزایش کاربری تجاری تا پنج سال دیگر وجود دارد. با این حال، این خودروساز که نامش فاش نشده است، به فناوری جدید علاقه مند است و در حال مذاکره با توماس و گروش در این باره است. این محصول به عنوان یک وسیله نقلیه الکتریکی در نظر گرفته می شود یا هوافضا هنوز در مراحل اولیه است.

منبع: techxplore

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما