lancerbanner

این گربه با صاحبش در کلاس های زوم شرکت کرد. دانشگاه کار خاصی کرد

[ad_1]

دهلی نو: در یک مراسم فارغ التحصیلی در یک کالج در ایالات متحده، هزاران دانش آموز لباس مجلسی و کلاه به تن کردند، اما یک “دانشجو” با ظاهری غیرعادی توجه همه را به خود جلب کرد.

طبق گزارش Fox7، فرانچسکا بوردیه اخیراً از دانشگاه تگزاس در آستین فارغ التحصیل شده است، اما او در انجام این شاهکار تنها نبود. گربه حیوان خانگی دوست داشتنی او، سوکی، نیز پس از گذراندن کلاس های آنلاین با صاحبش، به فارغ التحصیلان تازه وارد پیوست.

خانم بوردیه در رسانه های اجتماعی عکس های دلچسبی از خودش و همراه چهارپایش که برای مراسم فارغ التحصیلی آماده شده بودند به اشتراک گذاشت. او در این پست گفت: “گربه من در تک تک سخنرانی هایی که داشتم شرکت می کرد، بنابراین ما هر دو با هم از دانشگاه تگزاس در آستین فارغ التحصیل خواهیم شد.”

این پست اینستاگرام از زمانی که به اشتراک گذاشته شد در فضای مجازی منتشر شد. چندین کاربر اینترنتی از موفقیت اخیر سوکی و لباس زیبای فارغ التحصیلی قدردانی کردند. این موسسه در پاسخ به پیام او گفت: به هر دوی شما تبریک می گویم.

یکی از کاربران نوشت: “اینجا فقط به این دلیل که شما دو نفر را در اخبار دیدم و من خودم یک خانم گربه دیوانه هستم که در کل این وضعیت وسواس دارم.” دیگری گفت: «از طریق حساب دیگری وارد فید من شدم و مجبور شدم نسخه اصلی را پیدا کنم. این روز من را ساخت! تبریک می گویم! ” “این زیباترین و اصلی ترین چیزی است که در این چند وقت دیدم! تبریک به هر دوی شما !! ” سوم اضافه شد

خانم بوردیه به Fox7 فاش کرد که همه‌گیری کووید-19 او را مجبور کرد که بیشتر تجربیات دوره کارشناسی خود را در خانه بگذراند. او اظهار داشت: “بیشتر وقت را در آپارتمانم گذراندم و گربه ام در کنارم بود. به نظر می رسید که او می خواهد به سخنرانی های زوم من گوش دهد و همیشه نزدیک لپ تاپ من می نشست.”

خانم بوردیه ادامه داد که وقتی روز فارغ التحصیلی نزدیک شد، فداکاری سوکی را به یاد آورد و فکر کرد او را در مراسم شرکت کند. او به سایت خبری گفت: «او (سوکی) فقط فارغ التحصیل ویژه من است.

او همچنین توضیح داد که با یک جستجوی آنلاین ساده، توانسته است سوکی کلاه و لباس مجلسی خودش را بخرد که تقریباً کاملاً مطابقت دارد. او ابراز تمایل کرد که گربه خود را به عضو افتخاری کلاس فارغ التحصیلی دانشگاه تگزاس در بهار 2022 تبدیل کند. از سوی دیگر، خانم بوردیه اظهار داشت که در حالی که سوکی مدرک فارغ التحصیلی دریافت نکرده است، از کشف او در هر نقطه عطفی که به آن روز منتهی می شود خوشحال است.



[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما