اینستاگرام حتی از سیمای سلیمانی!

[ad_1]

ایسنا: رئیس سازمان ناکارآمد کشور در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: سالگرد شهادت و شرایط آن را ابزار جدید استعماری آمریکا و آمریکا می‌دانیم. آمریکای مجازی

متن پیام سردار غلامرضا جلالی به شرح زیر است: البته این درست است، اما حاج قاسم فراتر از این بود. او به تمام معنا و در تمام شئون زندگی، فردی و اجتماعی، خودبسنده و پارسا بود. به عبارت دیگر، حاج قاسم نه تنها در عرصه نظامی و سرزمینی فرماندهی شایسته بود، بلکه مردی خودساخته و امین در پیشگاه خداوند بود. سالک الی الله … ما راسخ بر این باوریم که نماد اطاعت از این فرمان در دل میلیون ها انسان، ایثار و تقوا و ولایت است. عزت حاج قاسم در نزد دیگران موهبت الهی و محصول عزم او در راه کسب رضایت خداوند متعال بود.

شهید اصلی سلیمانی فرماندار ایشان بود. فارغ التحصیلان تواضعی که حاج قاسم با خلق خدا داشت و البته خضوعی که با پروردگار بود، این فرد به تمام معنا والی بود. او یک سرباز واقعی برای ائمه انقلاب اسلامی بود. حاج قاسم عمروولی را «مطیع» و خود مطیع ولایت فقیه می دانند. شهادت او در راه تحقق آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مترادف با عظمت او در مصیبت سخت ولایتمداری و ولایتمداری بود. نفر سوم حاج قاسم سلیمانی بود که «برابر دشمن بود». اگر این خصلت حاج قاسم را با این خصوصیت گذشتگان بر اساس تواضع در جمع دوستان همسان جمع کنیم، تفسیر آیه و کسانی که با او هستند، رحمت الله علیهم را درک می کنیم.

سردار سلیمانی با دشمنان تروریسم – تکفیری ها و دیگر صنایع دستی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در منطقه، یک لحظه از مدار خارج نشدند و لحظه ای به خود شک نکردند. حاج قاسم سلیمانی، چهارمین ویژه، نگاهی نظام مند و راهبردی به تحول حوزه در منطقه دارد. بر همین اساس به حاج قاسم می گوییم «مهندس مبارزه شدید با دشمنان». «امر شدن» شرط لازم «ضربه زدن به دشمن» است، اما شرط کافی نیست.

مشاهده میدان نبرد هوشمند، تحقیقات آتی در صحنه درگیری و ارائه مسیر برابر است با هر مولفه سه بعدی احتمالی که یک «مهندس میدان نبرد» برای غلبه بر توطئه و پیروزی دشمن در میدان، باید بر آن غلبه کند. این صفات، بهترین نحو ممکن در حاج قاسم سلیمانی شفاف بود. یکی دیگر از ویژگی های مهم سردار سلیمانی این بود که بین «اقدام نظامی» و «عمل فرهنگی» در میدانی جدایی وجود نداشت. این پیروزی محور مقاومت را در شکل و تداوم دراز مدت ارتش مشخص می کند. یعنی سردار سلیمانی در گفتمان نظامی، فرهنگی و فرهنگی تدابیر دفاعی داشت. این همزیستی نظامی-فرهنگی منجر به تصرف یمن و عراق از سوریه، لبنان و دیگر کشورها شده است و امروز شاهد ادغام محور مقاومت و تمرکز آن بر یک هدف مشترک یعنی «مقابله واقعی با دشمنان واقعی» هستیم.

حاج قاسم سلیمانی در قالب راهبرد مقاومت فعال، بیشترین ابزار را برای منطقه و جهان اسلام به دست آورد و متعاقباً سخت ترین خسارات را به دشمنان وارد کرد. ما باید «راهبرد مقاومت فعال» و همچنین میراث بزرگ حاج قاسم را بشناسیم. امروز دیگر دشمنان توان مقابله با هزینه های مقابله با جمهوری فهیم ایران اسلامی بر اساس «مقاومت فعال» را ندارند. در این شرایط است که معادله یعنی ایران اسلامی در کشور و منطقه به «قطب‌نما» تبدیل می‌شود. «شهید سلیمانی» حتی پس از شهادت بستگان مظلوم نیز دشمنان را پاسخگو می‌دانست.

بر خلاف محاسبات اولیه تروریسم سیاه، منطقه و به ویژه کشور عراق که چند عنصر جولانگاه خودخوانده و فروخته شده از ماجرای شهادت سردار دیلحه تبدیل به بستر خشم شد. و یک ملت بزرگ در رابطه با جنایت آمریکا. همچنین اولین سالگرد شهادت شهید والامقام را در شرایطی گرامی می داریم که ابزار جدید استعمار و آمریکای مجازی نیز با انتشار تصویر سلیمانی در اینستاگرام مرعوب شده و این نشان از محبوبیت قاسم سلیمانی است. در قلب ملت شیعه شیعه با شکوه سردار سلیمانی در کاظمین، بغداد، نجف و کربلا و متعاقب آن تظاهرات میلیونی و بی‌سابقه سال گذشته، ملت عراق را در مخالفت با خروج مستمر اشغالگران در این کشور و کل منطقه، ثمره خون پاک این شهید بزرگوار و مخلص بود. برخلاف تصور و محاسبات رایج، نه تنها خون دو شهید پاک، بلکه سنگر دو شهید آمریکایی نیز نتوانست جایگاه حامیان آمریکایی را در منطقه تقویت کند.

سردار سلیمانی نماد پیروزی جبهه مقاومت در منطقه ما از اعماق قلب و ذهن خود معتقدیم که شهدا زنده هستند و حاج قاسم این شهید بزرگوار نیز نماد پیروزی بر تروریسم آمریکایی و صهیونیستی محسوب می شود. امروز ما صدای مقاومت را در سراسر منطقه بلند می کنیم. صدای مقاومت هر روز بلندتر و بلندتر به گوش می رسد و دشمن را می لرزاند. در پایان ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام و رهبری عزیز و ادای احترام به شهدای گرانقدر، 8 سال دفاع مقدس و شهادت در جبهه مقاومت، تاکید می کنیم که شهید عزیزمان سردار قاسم سلیمانی به دست جنایتکاران آمریکایی ترور شد. ترامپ صرفاً وحشی بلورین این رژیم تروریستی است. با آمدن بایدن این جنایت بزرگ را نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم. این وعده نهایی جمهوری اسلامی برای انتقام بزرگ حاکمان، عاملان و خیرخواهان است.»

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما