lancerbanner

ایران و ایران شکست مقابل سبزها

[ad_1]

دیدار دوستانه ایران و الجزایر از ساعت 9:30 یکشنبه شب در ورزشگاه نادی القطری دوحه آغاز شد و با یک الجزایر به پایان رسید. در این دیدار علیرضا جهانبخش (2) برای ایران و ریاض بنیاد (2) و محمد الامین عموره (3) برای گلزانی الجزایر.

نیمه اول
5 دقیقه:
علیرضا جهانبخش در دفاع از الجزایر خطا کرد و بعد از یکی دو، مهدی طارمی در موقعیت گلزنی گرفتار شد اما حریف سعی کرد مانع از ضربه زدن جهانبخش به توپ شود.

5 دقیقه: امیر عابدزاده با شوت از راه دور اشتباه کرد اما مهاجم الجزایری تا دروازه ایران آستانه پیش رفت اما مجید حسینی از فرصت استفاده کرد و توپ را از روی خط زد.

5 دقیقه: مهدی طارمی با ارسال احمد نوراللهی و به قصد شوت، دروازه الجزایر را ماندریا مهار کرد و ضربه نورا اللهی برگشت داده شد.

5 دقیقه: امیر عابدزاده در خروج از دروازه اشتباه کرد تا اینکه دروازه دیگر ایران مورد تهدید قرار گرفت و این بار مدافعان ایران دروازه را نجات دادند.

5 دقیقه: حمله الجزایر از هر طرف به سمت دروازه ایران موقعیت خوبی برای این تیم ایجاد کرد اما در نهایت موفق نشدند.

5 دقیقه: اشتباهاتی از سوی مدافعان ایران و فضای ایجاد شده برای الجزایر انجام شد و این بار عابدزاده را مجبور به ترک دروازه کردند که قرار بود از جهت و شکل دفاعی ایران فضا را بپوشاند تا لوکیشن برای الجزایر نباشد.

5 دقیقه: علیرضا جهانبخش این بار در موقعیت گلزنی صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه خورد و او توسط مدافع الجزایری دفع شد.

5 دقیقه: با اشتباه مدافعان ایران، ریاض بر اساس موقعیت تک آبه با امیر عابدزاده توانست دروازه ایران را باز کند.

نیم ثانیه
5 دقیقه:
علیرضا جهانبخش قصد داشت با تفنگ ساچمه ای دروازه الجزایر را باز کند که ناکام ماند.

5 دقیقه: ابراهیمی شوتی را به سمت دروازه ایران فرستاد که توپ از بالای دروازه عبور کرد.

5 دقیقه: مهدی طارمی در موقعیت گلزنی به اشتباه از مدافعان الجزایر دفاع کرد و نتوانست آن موقعیت عالی را به گلزنی تبدیل کند.

5 دقیقه: امید نورافکن سومین نفوذی از سمت چپ دفاع الجزایر داشت که از دروازه عبور کرد و علیرضا جهانبخش موفق شد دروازه را باز کند.

5 دقیقه: بازیکنان الجزایر قصد داشتند با یک ضربه سریع شکست ابیدزاده را جبران کنند.

5 دقیقه: فشار الجزایر روی خط دفاعی ایران با مدافع عارف آقاسی همراه بود که در نهایت توپ عابدزاده را مهار کرد.

5 دقیقه: امیرحسین حسین زاده در پشت شبه جزیره الجزایر تیراندازی کرد و در را زد و به بیرون زد.

5 دقیقه: فشار از هر سو به سمت الجزایر دروازه ایران، با امید اشتباه نورافکن، دفع توپ و توپی که به دست بازیکنان الجزایر رسید، در نهایت توسط محمد امین عموره به گل دوم الجزایر تبدیل شد.

5 دقیقه: این ضربه ناگهان با واکنش امیر عابدزاده به سمت دروازه ایران هدایت شد.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، احسان حاج صفی (2- امید ابراهیمی)، امید نورافکن، سید مجید حسینی، صادق محرمی، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی (2- میلاد سرلک) (1-عارف آقاسی)، علیرضا جهانبخش (3- اللهیار صیادمان) مهدی طارمی.

ترکیب الجزایر: آنتونی ماندریا، حکیم زادک، محمد امین توقای، احمد توبا، ریاض بن ایاد (1- محمد امین آموره)، راشد غزال (3- عبدالسلام بلال عمران)، بلال ابراهیمی (3- آدام اوناس)، عبدالقادر بدران (3- یانیس حماش)، عبدالقادر کادری (2 – محمد یوسف بلیلی)، آدم زرقان و اسماعیل بن نصیر.

قاضی: محمد احمد الشمری

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما