lancerbanner

ایران نمی تواند با تیم های اروپایی دیدار کند!

[ad_1]

تیم های اروپایی نتوانستند بازی های ملی را در ویترین ملی پوشان و مهر سال جاری با تیم ملی ایران تماشا کنند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران تا آخرین فرصت آماده سازی برای حضور در جام جهانی، در حال آماده سازی برای دیدار دوستانه دو دیداری در پنجره مهرهای ملی و بین المللی سال است.

فدراسیون فوتبال ارتش را تیمی در قاره اروپا می داند که از بهترین آب و هوای جهان برخوردار است و همچنین پل ارتباطی شرق و غرب است و تیم ها راحت تر برای خودشان بازی می کنند، قاره ها هماهنگ هستند.

اتریش یکی از سه کشوری است که فدراسیون فوتبال در این پنجره هدف نهایی خود را برای انتخاب اردو در نظر گرفته است و همین موضوع با انتشار بازی دوستانه با این تیم مطرح شد که مسئولان فدراسیون فوتبال آن را تکذیب کردند. این بازی.

مطبوعات هم برخورد دوستانه ای با روسیه داشتند اما به دلیل محرومیت این تیم از فیفا و یوفا، این کشور در شرایط فعلی علاقه ای به بازی با روسیه ندارد. در نتیجه فدراسیون فوتبال احتمال برگزاری مسابقه را رد کرده است.

اروگوئه یکی از تیم هایی است که فدراسیون فوتبال در این کشور عملکرد خوبی داشته و گفته می شود تیم ملی در روز اول مهر با این تیم در وین دیدار خواهد کرد. البته هنوز توافق نهایی طرفین امضا نشده است.

احتمال با اروپایی ها صفر است!

در مجموع تیم ملی ایران نمی تواند در این پنجره بازی های ملی را با تیم های اروپایی انجام دهد زیرا اکثر کشورهای قاره در لیگ حضور دارند و بقیه تیم ها شرایط لازم برای دیدار با ایران را ندارند.

با نگاهی به تقویم لیگ اروپا، دور پنجم و ششم مرحله گروهی از 15 تا 5 شهریور برگزار می شود.

روسیه یکی از معدود کشورهایی است که به دلیل یوفا تعلیق نشده است. آنها برای اولین بار بعد از یک هفته با ایسلند بازی می کنند، اما بازی تمام نشده است و شاید بگویید ایسلند یکی از بهترین بازی های فدراسیون فوتبال است، اما مشخص نیست که فدراسیون با ایسلند مذاکره کرده است یا خیر. روس ها برای ششمین هفته متوالی به مصاف اسرائیل می روند و ایران قصد بازی با رژیم صهیونیستی را ندارد.

دیگر تیم هایی که در این دو هفته بازی نمی کنند مالت و سن مارینو هستند که در گروه آخر لیگ ملت ها و در گروه سه تیمی با استونی قرار دارند. در هفته پنجم این بازی ها سن مارینو و در هفته ششم مالت استراحت خواهند کرد که هر دو تیم جزو ضعیف ترین تیم های جهان هستند.

به جز ایسلند که می تواند در این مسابقات شرکت کند، هیچ اروپایی دیگری در دسترس نیست. البته سفر ایران و ایسلند قطعی نخواهد شد زیرا ایسلند در روز دوم مهر در حال استراحت است که ایران در وضعیتی مشابه اروگوئه قرار دارد.

گفته می شود صربستان علاقه مند به دیدار دوستانه به ایران است اما این تیم نمی تواند در پنجره و مهر با ایران رقابت کند.

احتمال رقابت با رقبای آمریکایی و آفریقایی

دیدار با تیمی از منطقه کونکاکاف در این پنجره بیشتر از بازی با تیم های ملی است زیرا تیم هایی که به این منطقه می روند در لیگ ملت ها دیداری ندارند. در مورد سایر تیم‌های آمریکای جنوبی و آفریقا از نظر سایر پیشنهادات فدراسیون فوتبال نیز همین‌طور است.

مسئولان فدراسیون فوتبال باید به فکر انتخاب تیم ملی باشند. اردوی ایران از 20 شهریور آغاز می شود اما قانونگذاران اجازه حضور در تمرین 2 شهریور را دارند و قبل از آن تنها بازیکنان فعال لیگ می توانند به تیم ملی کمک کنند.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما