lancerbanner

اولین روتر مبتنی بر WiFi 3 در جهان

[ad_1]

در رفتناگرچه نرخ‌های Wi-Fi 6 و 6E در سال هنوز نسبتاً پایین است، ZTE به عنوان یکی از سریع‌ترین راه‌حل‌های مصرف‌کننده (Wi-Fi 7) در کنگره خود MWC ظاهر شده است. ZTE در نمایشگاه MWC 2022 از اولین محصول Wi-Fi 7 در جهان با نام ZTE MC888 Flagship رونمایی کرد.

طبق گزارشات فرارو، پرچمدار MC888 یک Wi-Fi 7، 5G CPE است که داده های 4G LTE / 5G سلولی را شناسایی می کند، سپس آنها را برای اتصال کاربران به سیگنال های WiFi تبدیل می کند. هدف دستگاه CPE ارائه اینترنت به عنوان ارائه دهنده خدمات است. به عنوان مثال، در مورد استفاده از ADSL در اینترنت، CPE به مودم ADSL‌ گفته می‌شود که در مقصد یا محل کار شما نصب می‌شود.

وای فای 7

ZTE MC888 از باندهای جهانی sub6 و mmWave پشتیبانی می کند و از فناوری آنتن XTE smart X استفاده می کند. این فناوری دارای بالاترین عملکرد آنتن در صنعت در 10dBi است. این روتر پرچمدار از اولین فناوری آنتن در جهان برای پشتیبانی از انتقال آنتن با توان میلی‌متر وات استفاده می‌کند. این روتر دارای یک صفحه LED است که می توان از آن برای نظارت بر تغییرات در شبکه سیگنال استفاده کرد. دستگاه به طور خودکار سیگنال های mmWave را اسکن و نظارت می کند تا به سرعت 2 گیگابیت در ثانیه برسد.

در حال حاضر روتر پرچمدار MC888 سریعترین راه حل وای فای 3 را در جهان ثبت می کند و از باندهای فرکانسی 1.2 گیگاهرتز، 2 گیگاهرتز و 2 گیگاهرتز پشتیبان تهیه می کند و در صورت استفاده کامل از هر یک از سه باند، 2 گیگابایت در هر باند. دومین. از آنجایی که این روتر روی WiFi کار می کند، دارای ویژگی های WiFi زیادی است. مانند پهنای باند 3 مگاهرتز، عملیات چند پیوندی (MLO) و 4K QAM. اتصال ویژه 4K QAM سرعت و دوام همزمان و سریع کاربر را تضمین می کند. WiFi 2 همچنین دارای طیف گسترده ای از پوشش سیگنال است و اکثر کاربران را به طور همزمان پشتیبانی می کند.

وای فای 7

ZTE می گوید MC888 Flagship به گونه ای طراحی شده است که شبیه یک نوع موشک فضایی آینده باشد. طراحی دکوراسیون حلقه فلزی بالایی از بال های موجود بر روی موشک ها الهام گرفته شده است. مجموعه نوار LED با تغییر رنگ خاص در دو طرف روتر به همراه رابط کاربری بعدی روی صفحه لمسی دایره روتر، استفاده از کسب و کار اینترنتی با سرعت بالا تجربه را به ارمغان می آورد. MC888 مجهز به سریعترین پورت گیگابایتی جهان یعنی Gigabit World است. این دروازه 3 گیگابایت قابل اعتماد برای نظرسنجی، تلویزیون های هوشمند، پخش ویدئو 8K و موارد دیگر را فراهم می کند. پرچمدار Wi-Fi 7 MC888 تا پایان سال روانه بازار خواهد شد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما