lancerbanner

انجمن بدهی واردکنندگان خودرو

[ad_1]

در رفتن سیدرضا فاطمیامین وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره واردات خودرو گفت: در قانون اساسی به پیشنهاد واردات خودرو برای انتقال فناوری برای ارتقای کیفیت صنعت خودرو توجه ویژه ای شده است. در عین حال یکی از ویژگی های قانون جدید واردات خودرو، تمرکز بر واردات اقتصادی خودرو بود.

وزیر صمت افزود: در سال‌هایی که واردات خودرو آزاد بود، بیشتر خودروهای لوکس و لوکس وارد کشور شده است.

به گفته فرارو، قانون اساسی نظارتی ایالت محدودیت‌های اندازه موتور و سقف را در نظر گرفته است. قیمت 75000 تعیین شد و حجم خودرو را محل بحث و انتقاد دانستند تا جایی که وزیر سکوت و تهدید کرد. در همین زمینه، جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس اعلام کرده است که در صورت تغییر این شرایط، قیمت کف و سقف از 3 هزار دلار به 4 هزار دلار و حجم موتور تغییر خواهد کرد. از 1 به 2 سی سی تغییر کرد.

ابهام آینه خودرو وارداتی  آیا قیمت ها بالا می رود؟تاثیر آزادسازی واردات بر بازار خودرو
مهدی دادفر دبیر به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه بالاخره واردات خودرو با شکست مواجه شده است، گفت: متاسفانه ابهام در مبدأ ارز برای واردات وجود دارد، بر اساس برنامه بازار و صنعت خودرو که در جلسه مصوب شد، واردات در مقابل صادرات خودرو است. یا قطعات.” جداسازی امکان پذیر است.

وی افزود: اما در اساسنامه هایی که از سوی وزارت صنعت صادر شده، گفته شده که واردات از مبدأ واردات انجام نمی شود، ابهام جدی در این زمینه وجود دارد زیرا قانون مجلس نیز باید اجرا شود.

دادفر گفت: در این زمینه باید از سوی مسئولان وزارت دادگستری تفسیر دقیقی صورت گیرد که بر اساس چه نوع وارداتی باید انجام شود، با این تفاوت که اگر سقف 6 هزار دلار برای واردات در نظر گرفته شود، بین 2 تا 1.5 میلیارد دلار.» تومان می توان وارد کرد یعنی ارزش خودروهای واقعی که در خارج از کشور فروخته می شود محدود است.

اتحادیه فروشندگان خودرو افزود: در صورت رعایت شرط واردات در مقابل صادرات، تنها 2، 3 شرکت می توانند واردات داشته باشند، برای واردات خودرو اقدام کنید.

دادفر ادامه داد: به استثنای سایر بخش‌های قانونی که در حوزه واردات وجود دارد، بر این اساس که واردات باید فقط از طریق نماینده شرکت مادر انجام شود یا خدمات پس از اتمام فروش یا رعایت استانداردهای مالکان خودرو در واردات اما با توجه به اساسنامه وزارت مجوز واردات خودرو، الزامات قانونی وجود دارد که باید مشخص شود.

وی بر لزوم تمرکز بر واردات خودرو تاکید کرد و گفت: اکنون با پایان جنگ جهانی دوم اهمیت بیشتری پیدا کرده است و نمی توانند وارد کنند، می توانند وارد کنند و فقط کالاهایی مانند یاریس کرولا، میراژ، ماگان و … وارد کنند. به زودی.

دادفر یادآور می شود: تنها در این رقابت بین خودرویی بین خودروهای چینی ایجاد شده و این خودروها می توان با کاهش قیمت مواجه شد، اما در صورت تلاش کلی، به دلیل هزینه های واردات خودرو از جمله عوارض گمرکی، قیمت قابل لمس نیست. ارزش افزوده، انواع مشکلاتی که برای واردات در نظر گرفته می شود، در مدتی که واردات ممنوع بوده، جوابگوی تقاضا نبوده، بنابراین نمی توان منتظر ماند تا قیمت با تقاضا همراه شود، بنابراین باید آزادسازی شود. بلکه در بازار فقط عرضه را افزایش می دهند هر چند ممکن است شوکی به بازار وارد کند که نتیجه آن واردات باشد اما این موضوع موقتی خواهد بود.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما