lancerbanner

انتصاب معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران

[ad_1]

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی سیدمحمدصادق هاشمی را به سمت معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کردند.

بر اساس این گزارش، متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:

آقای سید محمدصادق هاشمی
سلام

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی، این حکم با عنوان «معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران» به تصویب می رسد.

منتظریم با استعانت از خداوند متعال و تعالی همه ظرفیت های موجود در بنیاد و جامعه ایثار ارزشمند و همچنین همکاری و همدلی همکاران خدمتگزار در جهت دهی به توسعه موثر فرآیند با رعایت الزامات گام دوم. سرفصل انقلاب اسلامی، اقدامات حمایتی و زمینه ساز تحقق نظام کلی سیاست در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و تامین امور ایثارگری را در چهار اولویت زیر ارائه می کند:

• ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و تفکر بسیجی در جامعه و نهادینه سازی آن در اندیشه، اعتقاد، خاستگاه و رفتار مردم و مسئولان با مشارکت دستگاه ها و آحاد نظام و اقشار مختلف اجتماعی در اجرای سیاست های مرتبط

• احترام و تکریم ایثارگران و احترام به کرامت و حقوق والای مردم و کشور و نقش آنان در انقلاب اسلامی، سنت ها و دفاع مقدس و امنیت ملی.

• حفظ و تحول جایگاه اجتماعی، عزت، خودباوری، اقتدار و ایثار جامعه با تعیین نقش عظیم و ممتاز آنان در انقلاب اسلامی و مبانی دفاع مقدس.

• گسترش مراکز، توانمندی ها و فناوری های علمی، آموزشی و ظرفیت سازی و تامین تجهیزات و آموزش ها به منظور حضور فعال و موثر در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و اداری.

• گسترش و ترویج ورزش های موزون به منظور حفظ، حفظ و ارتقای سلامت، جسم، روان و نشاط افراد ایثارگر با تاکید بر پیگیری ورزش قهرمانی.

مستند و تجلیل از ایثارگران با اولویت والدین شهدا، یاران معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز

• حمایت از تولید آثار ارزشمند فرهنگی و هنری در راستای نشر فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه.

مشارکت فعال فعال در توسعه کمک های عملیاتی و پایدار پایدار

• گسترش کمی و کیفی صنایع فرهنگی، ایثار، جهاد و شهادت.

«ترویج شاخص‌های شهدا، مناطق جنگی، یادگاری‌ها، نمایشگاه‌ها، گلزارهای شهدا، پارک‌ها و موزه‌ها به عنوان مناطق زیارتی، فرهنگی و گردشگری»

«تعریفی جدید و جامع از ایثار و ایثار و جستجو در راستای معرفی گرایش ها و راه های ایثار در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی».

«شکل‌هایی در جنبش‌های احیاگر و مترقی اجتماعی در پاسخ به شبهات در عرصه ایثار، جهاد و شهادت».

«قانون فرهنگی مرتبط با حوزه شهادت و ایثار به منظور شناخت فقدان قوانین فرهنگی مرتبط با حوزه ایثار، جهاد و شهادت»

تبیین نقش ایثارگران برجسته در انقلاب اسلامی و سنت ها و یادگارهای دفاع مقدس، دفاع از حرم، مدافعان امنیت و امان

افزایش توان گفتمان نرم و گسترده جغرافیایی ایثار، جهاد و شهادت با گسترش همکاری با سازمان های منطقه ای و بین المللی.

امید است با کمک الطاف الهی بتوانید ضمن هماهنگی و تعامل با هنرجویان و مربیان از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف بنیاد استفاده نمایید.

در پیشگاه خداوند متعال در نهایت به وظایف شما رسیدگی خواهیم کرد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما