lancerbanner

امام جمعه قم: باید کانتون های خاصی در کشور وجود داشته باشد

[ad_1]

حضرت فاطمه معصومه (س) حرم مطهر پیامبر اکرم (ص) در تجلیل از بانوان خاص شهر مشهد، راه و رسم کالانت و پاسداری از کرامت بانوان شهر مشهد را تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا، سید محمد سعیدی روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام مدیر مذهبی ناجا در آستان مقدس حرم مطهر افزود:

وی ادامه داد: مدیریت از همان ابتدا در مسیر رشد و توسعه خود حرکت می کرد و اکنون به نیرویی مقتدر و قدرتمند تبدیل شده است که رعب و وحشت را در دل شورشیان ایجاد کرده است.

امام جمعه قم در جمع روحانیون در جمع عقیدتی سیاسی ناجا افزود:

آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: رعایت مرزها و امنیت مردم و کشور که یکی از مسائل مهم در اداره نیروی دریایی ارتش است، یک مشکل ملی است، افزود: مذهبی، نماز برای مرزها. و نگهبانان

سعیدی با طنز از روحیه بلند مرزبانی کشور عنوان کرد: نیروی اداری به دنبال تربیت و رشد نیروهای خود در عرصه های نظامی، سیاسی و عقیدتی است.

وی همچنین یکی از مهم ترین ویژگی های جمهوری اسلامی را درهم همگرایی مردم و معنویت عنوان کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نیز در این دیدار تاکید کرد: حضور طلاب و روحانیون در تاریخ اداری کشور نقطه عطف و نقطه عطفی در توسعه و گسترش این قدرت بوده است.

حجت الاسلام سید علی رضا ادیانی اظهار داشت: آخرین گام مدیریت در سال های پایانی اعتلای آن پس از تقویت ادراک معنوی و اخلاقی، نمونه و عمل به شعائر دینی است.

مدیرعامل سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سفر به قم با آیت الله رضا اعرافی مدیر حوزه علمیه، سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه علمیه قم.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما