lancerbanner

الحیان: طرح نگهداری در سه هفته آینده نهایی می شود

[ad_1]

طرح حفاظت از فضای مجازی تا دو هفته آینده اعلام می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به استفاده از اینترنت در انتخاب کلاس های غیرحضوری گفت: آمار جرائم کودکان افزایش یافته است.

زهرا الهیان در اختتامیه دوره بصیرت افزایی با بیان اینکه ازدواج زنان ایرانی با شهروندان کشور با مشکلات جدی مواجه هستیم، گفت: با مشکلات جدی در زمینه ازدواج زنان ایرانی مواجه هستیم.

قانونی که در این خصوص به تصویب مجلس دهم رسیده است دارای اشکالات و کاستی هایی است که می تواند مشکلات امنیتی جدی ایجاد کند.

وی درباره موضوع ویژه ثبت شناسنامه کودک افزود: وزارت کشور ها بر اساس قانون حمایت از کودکان موظف به شناسایی کودکان دارای شناسنامه هستند.

این پدیده بیشتر در مناطق محرومی مانند سیستان و بلوچستان و خوزستان وجود دارد که وزارت جهاد کشاورزی با سازمان ثبت آمار همکاری می کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجموع 3 میلیون کودک کشور در ایام کرون به دلایل تحصیل خود دسترسی نداشتند، اظهار داشت: در این ایام به دلایل تحصیلی دسترسی نداشتند. من می گویم این کودکان از فضائل فضای مجازی که در مراسم تاج گذاری و استفاده از گوشی و تبلت به کودکان و نوجوانان تحمیل شده در امان هستند.

افزایش آمار جرایم کودکان

الهیان ادامه داد: ما در کلاس های حضوری کودک در اینترنت شرکت نکردیم و کودک با کنجکاوی علیه تمامی سایت ها و صفحات قیام کرد و در این مورد روح و روان کودک آسیب دید.

بر اساس گزارشی که دولت به اداره ملی حقوق کودک ارائه کرده است، تعداد پرونده های جرایم کودکان به قدری زیاد است که چیزی به نام فضای مجازی وجود ندارد.

طرح حفاظت از فضای مجازی تا دو هفته آینده اعلام می شود

وی از فضای مجازی درباره طرح امنیت صحبت کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیده اند که بستر و سلامت خانواده با هم متحد شود تا کودک رشد کند. قوانین داخلی ما از فقه پیشرفته برخورداریم که برخی از پیشرفته ترین قوانین بین المللی را در زمینه حقوق کودک داریم. اسلام برنامه هایی را برای رشد و نمو جنین قبل از تولد توصیه می کند.

الهیان یادآور شد: سند ملی حقوق کودک نگاهی جامع و پیشرفته دارد و ناظر به همه کودکان آسیب رسانده و نه تنها کودکان. ریاست امور زنان باید نسبت به این مسائل حساس باشد. البته استخر کودک مربوط به حوضچه خانواده است و اگر در نیازهای اولیه کودکان کاستی هایی دیدیم باید به امور زنان و خانواده نیز توجه شود. تسریع با کودکان و توسعه و استفاده از رابطه جنسی موضوعی است که نمی توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما