lancerbanner

الحمدلله. – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1818783 |
20 فروردین 1401 ساعت 17:27 |
1,409 بازدید |

0
دیدگاہ

تازه وارد: به پیشرفت فوتبال قطر احترام می گذاریم

کاپیتان این تیم از تیم ویژه در شرایط انفرادی لیگ قهرمانان آسیا تمجید و تمجید کرد.

به گزارش “ورزش سه” در آستانه، دومین دیدار تیم فوتبال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر برگزار شد. وی همچنین از مسئولان کشور به دلیل ادای احترام به کشور میزبان عربستان قبل از شروع مذاکرات فردا در این بازی تشکر کرد.

این بازیکن تازه وارد با اشاره به شرایط سربازان در عربستان گفت: قبل از اینکه از نظر فنی با شما صحبت کنم، باید از دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال و شورای همکاری عربستان درباره جست وجوی آنها جویا شوم، ممنون که در اختیار ما قرار دادید. با شرایط خوب ما در وهله اول کار سختی داشتیم و آنها تمام تلاش خود را کردند تا همه شرایط را برای ما فراهم کنند و واقعا از آنها ممنونم.

محرم نویدکیا در واکنش به صحبت های تیمش با الدحیل گفت: الدحیل یکی از بهترین تیم های قطر بود و می دانیم که یکی از مربیانی که خودش یکی از بهترین فوتبالیست های جهان بود (هرنان کریسپو) سرمربی آنها است. این سرمربی در آمریکای جنوبی کار بسیار خوبی انجام داده و نتایج درخشانی کسب کرده است.

سرمربی تیم فوتبال در سلسله گفت وگوهایی درباره بازی فردا توضیح داد: درست است که این تیم در بازی قبل تسلیم شده و شکست خورده است، اما به نظر من یکی از بهترین تیم های این دوره هستیم و می توانیم. با این تیم بازی کن.” بقیه چیزها سخت است.

وی درباره قدرت هجومی حریف گفت: بازیکنان به خصوص در مهاجمان بسیار خوب هستند، بازیکنان خوب هستند زیرا می توانند برای هر تیمی خطرناک باشند. در بازی فردا باید بسیار باهوش و دقیق باشیم تا بتوانیم مانند همیشه در ابتدای بازی زیبایی عمل کنیم و در لبه آن نتایج خوبی بگیریم.

سربازان در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت سلامتی بازیکنان گفت: خوشبختانه همه بازیکنان تیم در سلامت کامل به سر می برند و آماده هستند و همه تیم را در اختیار داریم.

رئیس ستاد کل ارتش در واکنش به آمار تیم قطری گفت: ارقام ممکن است برای خبرنگاران جذاب باشد اما برای من نه. در طول سال ها، تیم های قطری برای کنار آمدن با انتخاب های دور اول با مشکل مواجه شده اند و این (آمار) طبیعی است. آنها همچنین قهرمان جام جهانی شدند و قهرمان جام جهانی شدند.

وی افزود: این سرمایه گذاری برای کشوری که در چند سال گذشته سبک چندانی نداشت، فوق العاده است و اکنون واقعاً خود را به عنوان فوق العاده در فوتبال آسیا نشان می دهد و در حال جابجایی است.

محرم نویدکیا با تمجید از وضعیت قطر گفت: این تحول واقعاً قابل احترام است. برخی از کشورها مانند ما و حتی میزبانان ما هنوز هم می توانند این دیدگاه را عملی کنند و ما باید این کار را انجام دهیم. باید بتوانیم تا جایی که می توانیم سرمایه گذاری کنیم تا فوتبال را در خط مقدم نگه داریم.

سرمربی سربازان در بخشی دیگر از این گفتگو درباره شرایط فنی الدحیل گفت: بازی با الدحیل قطعا سخت است زیرا بازیکنان کیفیت خوبی دارند و سرمربی تیم نیز بسیار خوب است و آنها خود را ثابت کرده اند. کیفیت.” باید برای این بازی خیلی خوب برنامه ریزی کنیم.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما