lancerbanner

اعلامیه استقلال بخصوص سربازی یزدانی و مرادمند :: تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1811361 |
29 بهمن 1400 ساعت 23:41 |
15300 بازدید |

5
دیدگاہ

آب ظرفیت قانونی تعلیق اجراست

دانشگاه استقلال به ویژه در خصوص وضعیت سربازان سیاوش یزدانی و حسین مرادمند بیانیه هایی صادر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، طی چند روز گذشته اخبار و حواشی دو نیروی شبه نظامی در خدمت دو مدافع استقلال در رسانه ها مطرح شد. سیاوش یزدانی و حسین مرادمند مدافعان اصلی تیم فرهاد مجیدی هستند.

در حالی که استقلال دوپا در لیست سبز قرار دارد، گفته می شود یزدانی و ممدمند از ابتدای اسفند در خدمت سربازی بوده اند، اما به دنبال استقلال هستند تا از نظام وظایف و قوانین موجود کشور استفاده کنند و تعلیق شده اند.

در این زمان دانشگاه استقلال به ویژه در خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در خدمت سپاه مقدس اطلاعیه هایی صادر کرد که به شرح زیر است:

با عرض سلام و احترام به هواداران بزرگ استقلال و تبریک به خاطر ورزش امروز و آرزوهای قهرمانانه استقلال این دو بازیکن در خدمت سپاه مقدس از استقلال نهاد قانونی برای به تاخیر انداختن اعدام این دو نفر استفاده کردند. بازیکنان

همزمان، تعهدنامه های مختلفی از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به ارگان های مربوطه ارسال شد که مطابق با قوانین و مقررات بود.

متأسفانه برخی افراد و جریانات با اطلاعات نادرست و گمراه کننده تحت فشار قراردادی و پیشگیری اقدام قانونی است.

اکنون با اعلام تاریخچه جامعه ملل، تمامی مکاتبات با نهادهای ذیربط انجام شده و استقلال در انتظار تایید این مکاتبات و تعلیق خدمت دو نیروی مسلح است. (گزیده هایی از این مکاتبات منتشر شده است)

در سال های گذشته مجموع نیروهای مسلح و سازمان عملکرد سازمان منطبق بر استفاده از ظرفیت های قانونی، ورزش های حمایتی و موسسات ورزشی بوده و بدیهی است این بار نیز با اجرای قانون نص صریح. کسانی که نگران حرفه و ملیت خود هستند، اگر مردم قانون و مزایای استقلال مستقل را نادیده بگیرند، ناامید نخواهند شد.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما