lancerbanner

اصلاحات اقتصادی چقدر موفق خواهد بود؟

[ad_1]

در رفتن با توجه به تلاش دولت برای حذف ارزش تومان و افزایش مبلغ کمک و همچنین سیستم اجرایی شرکت، این موضوع برای موافقان و مخالفان بسیار زیاد است و سوزن را پیدا کرد.

پشتیبانی سیستم اصلاحی؛  جهت تورم چیست؟چگونه اصلاح نظام کمک رسانی موفق خواهد بود؟

وحید شقاقی کارشناس شهری در مسائل اقتصادی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح حمایت از نظام اصلاحات که بیان می کند دولت شرایط تورم را کنترل می کند، بیان کرد: تورم متغیری است که زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می دهد، بنابراین اگر دولت بتواند التهاب و عوامل کنترل کننده را تحت تأثیر قرار دهد. التهاب با موفقیت این طرح را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا عامل سابقه نرخ تورم، اثر افزایش 5 درصدی بر هزینه های تولید و متعاقب آن افزایش قیمت کالا، افزایش حقوق و عوارض گمرکی واردات کالا و خام است. مواد، وضعیت ارزش گذاری، نرخ پول نقد، وضعیت.” محدودیت های بیش از حد بانکی، بودجه و انضباط مالی، در صورت کنترل دولت، می تواند به اصلاح سیستم اهداف کمک کند.

شقاقی گفت: اگر این متغیرها توسط دولت به خوبی مدیریت می شد، تورم با حذف نرخ ترجیحی ارز قابل کنترل بود، بنابراین عملکرد دولت در این زمینه در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود، به عنوان مثال در تدوین یک واحد پولی. نرخ سیاست: مرحله اجرا گذشته است، اما در دو سالی که از اجرای این سیاست می گذرد، شرایط تورم به گونه ای پیش رفته است که با توجه به اینکه دولت از این سیاست خارج شده، تورم به بیش از 5 درصد رسیده است. .

این استاد دانشگاه افزود: این سیاستی است که دولت در 5 سال اصلاحات در پیش گرفته و این موضوع با موفقیت همراه بوده است و یکی از مزایای تورم حداکثری و حداقلی این است که اگر دولت بتواند جو را در چنین فضایی مدیریت کند. به نحوی که تورم کنترل شود، امکان چنین موفقیتی وجود دارد.

شقاقی ادامه داد: در این زمینه احیای برجام نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر در هفته های گذشته توافق هسته ای و احیا شده هسته ای در کشورهای مختلف ایران احیا شد، این موضوع می تواند بازار را آرام کند. در یک ماه گذشته نرخ ارز بیش از 2000 تومان افزایش یافته است که دلیلی بر افزایش مدت انتظار با توجه به وضعیت مبهم نیست، بدیهی است.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما