lancerbanner

استقلال نفت را بردار آماده برای داربی 3

[ad_1]

در آخرین دیدار روز اول هفته بیست و دوم و در لیگ دوم فوتبال، استقلال و صنعت نفت آبادان نیز در ورزشگاه آزادی مقابل ورزشگاه صف آرایی کردند که با گلزنی به نفع خود پایان یافت. از شاگردان فرهاد مجیدی.

امیرحسین حسین زاده در 9 دقیقه برای استقلال.

استقلال با این برد “ممتاز” شد و روند شکست ناپذیری حبشه در این فصل به 6 هفته رسید و با وجود اختلاف امتیاز حبشه در بالای جدول با پرسپولیس در شماره 3 رسید. به این ترتیب استقلال در شرایط خوب و ایده دربی آماده تهران شد. صنعت نفت نیز که یک هفته قبل پرسپولیس را شکست داده بود با 2 امتیاز به رده هفتم جدول صعود کرد.

نیمه اول

در دقیقه 5 ضربه سر آرمان رمضانی به آستانه برخورد کرد.

در 3 دقیقه توپ از نقطه کرنر به سمت دروازه صنعت نفت فرستاده شد و از لبه دروازه به سر رافائل سیلوا اصابت کرد. در دقیقه 5 یاماگا در داخل محوطه جریمه ارسال کرد و حسین زاده کاملا کنترل شده را همراهی کرد که در آخرین لحظات با دفاع از نفت توپ را دفع کرد و به مبارزه با آمانوف ادامه داد.

گل: در دقیقه 5 روی ارسال بسیار خوب، کوین یاماگا وارد شش پله صنعت نفت شد، امیرحسین حسین زاده با ضربه سر امید خالدی، ضربه سر را زد و دروازه حریف را کوبید.

در دقیقه 5 شوت محمود مطلق زاده با مشت و توپ کاپیتان استقلال به سمت دروازه حسینی شلیک شد.

نیم ثانیه

در دقیقه 5 عارف غلامی با پرسه زدن در پادگان داخل محوطه با موفقیت وارد دروازه گروسیان شد اما داور گل را آفساید ارزیابی کرد.

در دقیقه 5 حرکت انفرادی امانوف با نفوذ حسین زاده نفوذ کرد و به مسیر خود به سمت عقب و مهدی پور ادامه داد که در موقعیت مناسبی قرار نگرفت. در دقیقه 5 موقعیت رویایی برای حردانی ایجاد شد تا شوت کند و به بیرون برود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی (وریا غفوری 2)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، عزیزبک امانوف (سعید مهری 3)، رضا آذری (زبیر نایک نفس 2)، امیرحسین خضعین (3) حسینی کوئین یام و آرمان رمضانی (ارسلان مطهری 2).

سنتز صنعت نفت آباد: فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تحیدست، احمد شریعت زاده (فاخر تهامی 3)، امید خلدی، مهدی حنفی، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، محمدرضا غبیشاوی (مهدی ممیز زاده 1)، طالب رکانی، شوروین.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما