lancerbanner

ادامه تاریخ هندبال با حمایت ایرانسل / کسب اولین مدال جهانی

[ad_1]

در ادامه تاریخ تیم ملی هندبال ایران با حمایت ایرانسل، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران توانست اولین مدال جهانی هندبال ایران را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی ارانسل، در دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جهان که از 2 تا 3 خردادماه در یونان برگزار شد، هندبالیست های جوان ایران توانستند برای کسب مدال برنز به مصاف تیم قدرتمند فرانسه بروند. در این مسابقه . . این اولین حضور یک تیم ساحلی هندبال آسیا در 8 تیم جهانی بود.

این رقابت ها با حضور 2 تیم در چهار گروه آغاز شد و در دور اول تیم ملی ایران توانست با تیم های قطر و آمریکا به پیروزی برسد و تنها با یک شکست در سوئد به عنوان تیم دوم راهی دور دوم این رقابت ها شود. مسابقات. شود.

در دور دوم این رقابت ها با حضور 2 تیم در 3 گروه، تیم هندبال جوان ایران در این مرحله با پیروزی مقابل فرانسه و برزیل و شکست مقابل کرواسی به عنوان تنها تیم آسیایی با مجموع هشت تیمی به مصاف هم رفتند و با پیروزی مقابل آرژانتین به عنوان اولین تیم قهرمان هندبال سواحل آسیا که توانست به جمع چهار تیم برتر جهان راه یابد، تبدیل شد.

در نیمه نهایی تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی برزیل را شکست داد و در مرحله حذفی با برتری مقابل فرانسه توانستید مقام سوم جهان و اولین مدال هندبال جهان را برای ایران کسب کنید.

در پایان این مسابقات علی حیدریان به عنوان بهترین بازیکن پست از سوی فدراسیون جهانی هندبال به عنوان بهترین بازیکن ایران انتخاب شد.

ارانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با عقد قرارداد با فدراسیون هندبال رسما به عضویت فدراسیون هندبال درآمد.

این قرارداد با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس و رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل به امضا رسید.

طبق قرارداد ارانسل به عنوان حامی انحصار از تیم های ملی و ملی هندبال کشور در تمامی سطوح و در تمامی محافل اهل سنت حمایت می کند.

حمایت ایرانسل از ورزش هندبال کشور، آغاز دوران درخشانی در رشته های مختلف این رشته ورزشی است.

برای اردیبهشت ماه در مسابقات هندبال ساحلی بین تیم های بزرگسالان و نوجوانان که به میزبانی ایران برگزار شد، تیم های ملی ایران توانستند با حریفان خود به رقابت بپردازند و مدال طلای خود را به همراه کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان.

همچنین تیم ملی دختران ایران سوم اردیبهشت ماه توانست در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند و اولین مدال طلا را برای تیم هندبال ایران در ایران کسب کند.

تیم ملی نوجوانان ایران در اسفندماه توانست با حمایت ایرانسل به مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان دست یابد.

پیش از این در 11 بهمن ماه تیم ملی هندبال مردان ایران با حمایت ایرانسل در رقابت های قهرمانی آسیا موفق شد و پیشتاز مسابقات هندبال مردان جهان شود.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما