lancerbanner

اتریش: پوتین در مسیر پیروزی است

[ad_1]

نخست وزیر اتریش، اولین رهبر اتحادیه اروپا که پس از تهاجم روسیه به اوکراین با ولادیمیر پوتین دیدار کرد، گفت که رئیس جمهور روسیه “معتقد است که می تواند در جنگ اوکراین پیروز شود.”

به گزارش ایسنا، به نقل از بیزینس اینسایدر، کارل نهمر، نخست وزیر اتریش، اولین رهبر اتحادیه اروپا که از زمان تهاجم روسیه به اوکراین، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه سفر کرده است. نهمر در مصاحبه با آن. ب. او گفت که مذاکرات “روشن و سخت” بود.

وی همچنین افزود که پوتین “منطق جنگ را دارد و فکر می کند که روسیه باید در این جنگ بجنگد.”

به گفته کارل نهمر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، حتی پس از خروج نیروهای روسیه از این کشور چند هفته بعد، نسبتاً از پیروزی نظامی روسیه بر اوکراین رضایت دارد.

روز دوشنبه، نهمار اولین رهبر اتحادیه اروپا بود که پس از حمله روسیه به اوکراین در 4 فوریه، با پوتین دیدار کرد. نهمر در گفت و گو با شبکه. ب. او روز شنبه گفت که مذاکرات با پوتین “دوستانه” نبود بلکه “روشن و خشن” بود.

وی ادامه داد: “من فکر می کنم که منطق جنگ خود خارج از جنگ است. من فکر می کنم که جنگ برای تضمین امنیت فدراسیون روسیه ضروری است. آنها به جامعه بین المللی اعتماد ندارند و اوکراین را مسئول نسل کشی می دانند. در منطقه.”

نهمر در پاسخ به سوال این شبکه مبنی بر اینکه آیا پوتین فکر می کند در جنگ پیروز شده است یا خیر، گفت که از دیدگاه او، پوتین معتقد است که در جنگ پیروز شده است.

چند روز پیش نهمار گفت که “پس از مذاکرات، پوتین چندان خوشبین نیست.”

نخست وزیر اتریش در یک کنفرانس خبری در مسکو گفت: “من به پوتین گفته ام که او هیچ ناظری ندارد. این یک نوع عملیات دفاع شخصی از طرف فدراسیون روسیه است. من می خواهم.”

او گفت: “ما باید مراقب آن باشیم و باید با آنچه در اوکراین می بینیم مقابله کنیم.”

نهمار پیش از ورود به مسکو در روز دوشنبه، از شهر بوچا، واقع در حومه کیف، شهری که برخی شواهد از خشونت در آن گسترش یافته بود، بازدید کرده بود.

نخست وزیر اتریش گفت که در رابطه با آنچه در شهر بوچا دیده است، پوتین با او روبه رو شده است و گفت وگو با پوتین “یک گفتگوی دوستانه” نبود.

وی افزود: پوتین گفت در صد تحقیق با جامعه جهانی همکاری خواهم کرد و به عبارتی گفت غرب به دنیا اعتماد ندارد بنابراین در آینده مشکل ساز خواهد شد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما