lancerbanner

ابهام در کالابرگ الکترونیک آیا جریان نقدینگی ادامه خواهد داشت؟

[ad_1]

در رفتن دولت می گوید در حالی که فاز دوم کمک نقدی 4000 تا 2000 تومانی همچنان قابل قبول است، اختلاف دولت و مجلس بر سر نحوه پرداخت غرامت حذف ارز 2 تومانی، فاز جدید تمدید شده است. پرداخت کمیسیون ها به صورت نقدی تا پایان ماه ادامه دارد، اما مجلس با این امر مخالف است.

به گزارش فرارو، شجاع جهرمی در سخنانی به نمایندگی از دولت به موضوع انصاف در کمک ها اشاره کرد و گفت: چند سالی است که توزیع کمک ها غیرقابل مدیریت و غیرکارشناسی بوده است. همچنین کالابورگ به صورت غیر رسمی در چندین استان در حال اجراست و تا پایان سال تکمیل نخواهد شد.

ابهام در کالابرگ الکترونیک  آیا کمک 5000 تومانی ادامه خواهد داشت؟پرداخت های نقدی بر کالابارگ ترجیح داده می شود
علی دینی کارشناس ترکمن در مسائل اقتصادی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه اقتصاد ایران همچنان در شرایط پس از جنگ به سر می برد، گفت: دولت اکنون می خواهد با افزایش قیمت تمام شده کالا از طریق نظام سهمیه بندی، گرانی های زندگی مردم را جبران کند یا اینکه بیش از 12. پول نقد برای همان غرامت پرداخت شده است.

وی افزود: مسئله اصلی این است که چرا باید با جنایت برخورد کنیم که بعد از این همه سال امروز می خواهیم همان سیستمی را که در ده سال و در شرایط جنگ از آن استفاده کرده ایم، تکرار کنیم که این وضعیت باعث شده است مشکلات عدیده ای در این سال ها وجود داشت و اگر مدیریت درستی در این زمینه انجام می شد، وضعیت اقتصادی امروز کشور تا این حد آشفته نبود.

ترکمن مذهبی گفت: سیاستمداران باید توجه داشته باشند که مردم نیازی به پول نقد یا پول در قالب کمک مالی ندارند، اما از آنجایی که در حال حاضر بین کالابرگ و پول نقد ترجیح به پول نقد وجود دارد، باید حق خرید خانوار را انتخاب کنند. همچنین دسترسی مردم به کالاها و خدمات ضروری را تسهیل می کند و سیستم شرکت نیز نیازمند ساختارها و افراد جدید برای ارائه این برنامه ها است.

این کارشناس اقتصادی افزود: ما معتقدیم اگر منابع مالی به صورت نقدی در دسترس باشد، در حال حاضر و با شرایط فعلی، پرداخت کمک های نقدی اهمیت بیشتری دارد، زیرا اگر هدف، جبران خسارت سیاستمداران باشد، هیچ گونه خسارتی وجود نخواهد داشت. افزایش تورم.» با کمک نقدینگی تحقیقات انجام می شود، در حالی که سیستم کوپنی دو نقطه دارد، اول کله پاچه مال همه نیست و فقط لایه های خاص کشف می شود، این موضوعی است که به درد دولت نمی خورد.

وی ادامه داد: پرداخت نقدی نیز به همین دلیل پرداخت می شود تا از شکل گیری ایرادات اجتماعی جلوگیری شود، زیرا با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش قیمت ها، طبقه متوسط ​​خود را تحت فشار و تنگنای اقتصادی قرار می دهد و شایسته کمک است. توسط دولت، بنابراین این نکته مهمی است که باید در مورد پرداخت اهداف کمک نقدی در نظر گرفت.

ترکمنی مذهبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی معتقد به پرداخت کمک های نقدی به کشور هستند، گفت: بله این موضوع در کوتاه مدت بودجه و در بلندمدت با توجه به تورم قابل حل است، اما نکته اینجاست که مردم را می بینیم و درخواست کمک نقدی می کنیم، هرچند ممکن است نتایج این نظرسنجی زیر سوال برود، اما نکته اینجاست که مردم توجه چندانی به شرایط فعلی ندارند، اما باید به این موضوع هم برگردیم که چرا وضعیت اقتصادی چیست. ما باید به مردم چه نقدی و چه غیرنقدی کمک کنیم تا دلیل اشتباهاتشان در سیاست را دریابند.

ابهام در کالابرگ الکترونیک  آیا کمک 5000 تومانی ادامه خواهد داشت؟کالابرگ الکترونیک در حال ساخت فورا ارائه نخواهد شد
مسعود کارشناس مسائل اقتصادی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه تا چند ماه آینده تجهیزات الکترونیکی با نام تجاری ارائه نمی شود، گفت: با توجه به مشکلات ساختاری که وجود دارد، نمی توانیم محاسبه کنیم که آیا سامانه کوپن الکترونیکی به صورت مرحله ای اجرا می شود یا خیر. مشکلات زیادی با دولت داریم و نمی توانیم کار خود را به خوبی انجام دهیم، بنابراین اعلام شده است که مشکلات زیادی در این زمینه در شهرستان وجود خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه هدف اصلی جامعه الکترونیک کالابورگ الکترونیک است، لایه های ضعیف و شکوفا هستند که برخی از این لایه ها در مناطق محروم و دور افتاده به ویژه در مناطق روستایی زندگی می کنند که این مشکل تحت هیچ عنوان سه تایی قابل حل نیست. ماه ها غیر از این در فصل تبستان با قطعی قطعی برق مواجه هستیم و بار، تعلیق و سردرگمی برای مردم به وجود می آید.

این محقق گفت: بر این اساس و برای رفع مشکل باید در راستای کاغذ همان کاری را که در دهه های گذشته اجرا شده است اجرا کنیم، مثلا دولت نفت کوپنی را اعلام می کند. و افرادی که کوپن متعلق به آنهاست بدون هیچ مشکلی کالا را کشف می کنند لذا با توجه به شرایط موجود دولت کوپن الکترونیکی در اختیار کالابرگ الکترونیک قرار نمی دهد و در صورت نداشتن وقت به اجرای کوپن مراجعه نمایید. کاغذ.

مجلس نمایندگان ایران همچنین با اشاره به اینکه ادامه پرداخت 7 تا 5 هزار تومانی یکی از دو معضل بزرگ پیش روی کشور است، افزود: جامعه پامپاس می گویند همین عامل در جهت افزایش تورم و عملی بودن آن عمل کرده است. هدف کمک به پرداخت آن است، یعنی جبران هزینه حذف 4200 تومانی از میانه و کوتاه شدن سفر مردم.

وی در ادامه گفت: در دور دوم نیز با توجه به اینکه ارزش اختصاص یافته به کالاهای اساسی از 2 تومان به 2000 تومان یعنی نصف ارزش افزایش یافته است، طبیعتا برای جبران این افزایش، درآمد حاصل می شود. مردم را نیز باید دو برابر کرد، اما با کمک نقدی عملا چنین چیزی امکان پذیر نیست، بنابراین بهتر است از سیستم کوپنی استفاده شود، اما تورم جدید ایجاد نشود و مردم هزینه های زندگی را مدیریت کنند. هزینه دولت به هزینه دولت.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما