lancerbanner

آیا ایلان ماسک از شر کوکاکولا خلاص شد؟

[ad_1]

در رفتن 44 2 میلیارد ایلان ماسک سرمایه گذار آمریکایی برای خرید سهام توییتر این هفته به شکلی غیرقابل پیش بینی رونمایی شد و به شوخی خرید بعدی خود از توییتر را اعلام کرد: این بار کوکاکولا.

فرارو به نقل از نیوزویک گزارش می دهد. این میلیاردر آمریکایی روز پنجشنبه در پیامی توئیتری خطاب به این پیرمرد 1.2 میلیون ساله در توییتر نوشت که در مرحله بعدی کوکاکولا را می خرد تا کوکائین را دوباره به آن بازگرداند.

منصفانه است که بگوییم هر چه ماسک‌هایی که اکنون روی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نوشته می‌شود، دقیق‌تر از گذشته در نظر گرفته می‌شود، زیرا بیش از 2 میلیون کاربر فعال روزانه توییتر منتظرند تا ببینند این میلیاردرها چگونه پیش می‌روند. او پس از آن چه خواهد کرد؟

آیا ایلان ماسک کوکاکولا می خرد؟  / ترجمه آقای اعتراض

با این حال، با توجه به هزینه و ارزش واقعی خرید کوکاکولا، این احتمال وجود دارد که این شرکت فقط در مورد خرید ماسک به تنهایی شوخی کرده باشد. کوکاکولا گران‌ترین نوشیدنی جهان محسوب می‌شود و طبق آخرین داده‌های یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک، Statista Statistics آلمان، ارزش این برند در سال 2012 به 61.2 میلیارد رسید. ارزش کوکاکولا در بازار روز پنجشنبه بیش از ۲۸۵ ۳ میلیارد بود که تقریباً کل دارایی خالص ایلان ماسک است.

بیش از 65 5 و 56 2 سهم این شرکت صبح پنجشنبه در بازار عرضه شد.

حساب کاربری محبوب Fintwit با انتشار عکسی از استوک کوکاکولا امروز در رابطه با خرید ماسک از این شرکت پاسخ داده است. این توییت است: “ایلان، تو برای خرید کوکاکولا فقیرتر از آن هستی.”

آیا ایلان ماسک کوکاکولا می خرد؟  / ترجمه آقای اعتراض

در حالی که درست است که این برندها با این وجود ارزان تر خواهند بود، پیش بینی اینکه آینده چه چیزی ممکن است در ذهن داشته باشد دشوار است. خرید توییتر همین یک هفته پیش ایده هایی با همان میزان جنون. طبق گزارش بلومبرگ، ماسک با دارایی خالص ۲۸۹ میلیاردی به عنوان ثروتمندترین فرد روی کره زمین شناخته می شود. او همچنین مسئولیت بزرگترین شرکت خودروهای الکتریکی در جهان را بر عهده دارد.

قصد خرید کوکاکولا شاید بزرگترین شوخی نباشد، اما قسمت دوم بیانیه باید عجیب و قابل تشخیص باشد.

کوکاکولا در سال کوکاکولا ساخته شد. به گفته آژانس ملی مبارزه با مواد مخدر، کوکائین در آن زمان غیرقانونی تلقی نمی شود.

با وجود این، کوکائین پس از 10 سال از نوشیدنی حذف شد و احتمال بازگشت قانونی به کوکاکولا دور از ذهن است. فقط به معنای آن توییت نگاه کردم، از ماسک های توییتر بسیار قدردانی کردم و به چندین شرکت دیگر پیشنهاد دادم که این میلیاردر باید این شرکت ها را بخرد و بهبود بخشد یا شکوه سابق را به این برندها و شرکت ها بازگرداند.

استفاده از ماسک برای خرید شبکه های اجتماعی به چینی «تیک تاک» و حذف آن داده است. کاربر از او خواست فرنچایز «بازی تاج و تخت» را بخرد و فصل را بازیابی کند. لیزا بوث، از فاکس نیوز، در توییتی پیشنهاد کرد که ماسک نگاهی به یوتیوب داشته باشد و نوشت: یوتیوب به بدی توییتر است.

وی افزود: خیلی خوب است اگر بتوانم خانه ای برایم داشته باشم. کاربر دیگری به نام CryptoWhale نوشت: مک دونالد در حال ساخت تا حدی است که دستگاه ها را نفرین می کند.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما