lancerbanner

آغاز لیگ قهرمانان آسیا؛ نام مستعار مقابل آستراماچونی و اسپهان مقابل پاختاکور

[ad_1]

لیگ قهرمانان آسیا از امروز (پنجشنبه) با میزبانی عربستان آغاز می شود و دو تیم فولادی و سربازی نماینده ایران به مصاف حریفان آسیایی می روند.

جزئیات رقابت فولاد و سربازان ادامه خواهد داشت.

گروه C: فولاد ایران – الغرافه قطر / ساعت 2: 5 دقیقه

الغرافه با هدایت آندره آ استراماچونی و بایزکنانی از جمله شیخ دیاباتا و سعید عزت الله نمی تواند با ناکونام و شاگردانیش رقابت کند. آنها با کسب 2 امتیاز و 3 امتیاز از لیگ ستارگان قطر در رده پنجم جدول قرار دارند. شاگردان آستراماچونی در پنج دیدار اخیر تنها یک پیروزی کسب کرده اند و این روزها شرایط خوبی ندارند.

از طرفی ناکونام بعد از فولاد کار نتایج را به دست رشدی رساند و به رده چهارم لیگ ایران صعود کرد. فولادی ها در 5 دیدار اخیر خود سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده اند و آماده سازی خود را برای این رقابت ها تمرین کرده اند. هدف صعود نکردن از مرحله گروهی این رقابت هاست و در این بین ایبای گومز یک فصل نیمه بک قبل از اتلتیکو بیلبائو به جمع فولادی ها اضافه شده است.

از سوی دیگر این گروه فردا (جمعه) ساعت 17:30 بامداد دیدار خواهند کرد.

گروه D: سربازان ایران – پاختاکور ازبکستان / ساعت 13:30.

شاگردان محرم نویدیه پس از آخرین پیروزی خود در لیگ، با روحیه خوبی به عربستان سفر کردند. اسپانیایی ها در رده سوم لیگ برتر ایران نیز حضور دارند و پس از بازگشت شرایط خوبی پیدا کرده اند. طلاپوشان روزی دو بار با روال خاص خود وارد کارگاه می شدند و فقط حسن شوشتری و داود رجبی غایب بودند. آنها در ترکیب اصلی غایب نیستند و با تمام وجود به مبارزه با رقبای خود خواهند پرداخت.

قهرمان فصل گذشته لیگ ازبکستان در فصل جدید این لیگ نیز این امتیاز را دارد که همراه با تیم رئیس جمهور در رده دوم قرار بگیرد و شرایط خوبی دارد. آنها همیشه در مقاطع مختلف سال رقبای سیاه پوست و تیم های مختلفی داشته اند. پاختاکور در چند فصل گذشته نتوانسته از مرحله گروهی صعود کند اما حریف دست و پا ندارد و این تیم در زمین شکست خواهد خورد.

در دیداری دیگر، این گروه فردا (جمعه) ساعت 9:30 صبح در الدحیل و التعاون عربستان دیدار خواهند کرد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما