lancerbanner

آسمان روسیه محدودیت پروازهای اروپایی است

[ad_1]

اداره هوانوردی فدرال روسیه اعلام کرد که مسکو در واکنش به ممنوعیت اعمال شده بر خطوط هوایی اروپایی، محدودیت هایی را برای پروازها به کشورهای اروپایی اعمال کرده است.

به گزارش ایرنا، مزبور تاکید کرد: بر اساس قوانین بین المللی، در واکنش به ممنوعیت فعالیت شرکت های هواپیمایی اروپایی از خطوط هوایی روسیه، محدودیت هایی برای فعالیت شرکت های هواپیمایی در این کشور اعمال شده است.

این هفته، کشورهای غربی تحریم های جدیدی را علیه روسیه به دلیل حمله این کشور به اوکراین وضع کردند. در این موارد، خطوط هوایی روسیه از پرواز، برخاستن و پرواز در حریم هوایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا منع شدند.

روسیه، اوکراین، بریتانیا، فنلاند، لهستان، رومانی، بلغارستان، جمهوری چک، لیتوانی، لتونی، استونی و اسلوونی با قرار دادن حریم هوایی روسیه در خطوط هوایی روسیه به حمله روسیه به اوکراین پاسخ دادند.

عصر جدید روسیه و اوکراین روز پنجشنبه (15 اسفند) وارد مرحله جدیدی شد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز پنجشنبه پس از سخنرانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، آغاز عملیات نظامی علیه اوکراین را اعلام کرد. روسیه گفته است که پایگاه های نظامی در اوکراین را هدف قرار می دهد و اوکراین نیز می گوید با روسیه می جنگد.

پوتین روز دوشنبه از غرب به دلیل نادیده گرفتن نگرانی های امنیتی مسکو، به رسمیت شناختن استقلال جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و امضای توافق نامه های کرملین در زمینه همکاری و دوستی با این دو جمهوری انتقاد کرد.

ولودیمیر زالنسکی، رئیس جمهور اوکراین، با پیشنهاد روسیه برای برگزاری مذاکرات دوجانبه در مینسک (بلاروس، پایتخت بلاروس) مخالفت کرد و به پایتخت های لهستان، مجارستان، اسلواکی، ترکیه یا جمهوری آذربایجان چنین کرسی پیشنهاد کرد.

سرانجام امروز (دوشنبه) دفتر زلاتینسکی اعلام کرد که تیم مذاکره کننده بدون هیچ پیش شرطی در مرز بلاروس و نزدیک نیروگاه اتمی چرنوبیل با هیئت روسی مذاکره خواهد کرد.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما