کلید کمپ ترک اعتیاد موفق

روزی این لیست ممکن است زندگی شما را نجات دهد. احتمالاً به این دلیل عصبانی هستید که یک روز سخت در محل کار یا یک رفت و آمد سخت داشته اید. و تو خسته ای به همین دلیل است که قوی ترین هوس های شما معمولا در پایان روز رخ می دهد. به همین دلیل است که معتادان اغلب احساس می کنند که نمی دانند چه کسی هستند. اگر فکر می کنید شکست می خورید، پس چرا تلاش کنید، احساس می کنید در دام زندگی گرفتار شده اید، که منجر به افسردگی می شود. ترک سیگار شنوایی شما را تیز نگه می دارد. آمار می گوید که حدود هفت میلیون مرگ نابهنگام ناشی از استعمال سیگار و حدود 200000 نتیجه سیگار کشیدن دست دوم است. AMS-IX به یکی از بزرگترین نقاط مبادله اینترنتی در جهان تبدیل شده است و نمونه ای از آمار اجمالی آمار ترافیک 10 ساله آنها تصوری از رشد انفجاری ترافیک اینترنت را نشان می دهد.

از اوایل سال 1979، ایالات متحده و جمهوری خلق چین صدها پروژه تحقیقاتی مشترک و برنامه های همکاری را تحت موافقت نامه همکاری در علم و فناوری، بزرگترین برنامه دوجانبه، آغاز کرده اند. زمینه: مصرف الکل سومین عامل خطر بزرگ برای بیماری و ناتوانی در کشورهای در حال توسعه است. تفکر منفی یک عامل خطر هم برای ایجاد اعتیاد و هم برای عود است. انواع متداول تفکر منفی عبارتند از خود برچسب زدن منفی و تفکر همه یا هیچ. تفکر منفی منجر به اضطراب، افسردگی و اعتیاد می شود. با شنیدن آنها در دیگران می آموزید که اعتیاد و انکار چه صدایی دارد. در آن مرحله من تمایلی به پیوستن به "ترک با جامعه بلا" نداشتم، گزینه ای در برنامه که چندین بار ارائه شده است. اینها برخی از دلایلی است که مردم برای نپیوستن به گروه های خودیاری بیان می کنند. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا گروه های خودیاری برای شما مناسب هستند، آنها را امتحان کنید و از افراد آنجا بپرسید که چگونه بر مخالفت های خود غلبه می کنند.

اما افرادی مثل شما، با نقاط قوت و ضعف، با عزم و اعتماد به نفس، از اعتیاد رهایی یافته اند. اعتیاد مستلزم دروغ گفتن است. اعتیاد پر از دروغ است. اعتیاد یواشکی است. گاهی اوقات تا زمانی که در میانه موقعیت قرار نگیرید، یک موقعیت پرخطر را نمی بینید. دقیقاً 26 بهترین راه برای ترک اعتیاد به قند را امروز در این مقاله دنبال کنید تا ببینید چقدر ارزشمند هستند. اما، فقط آن را امتحان کنید و تأثیر آن را خواهید دید. در یک مطالعه دیگر، ثابت شده است که بدن برای مقاومت در برابر یک وعده غذایی پرکالری کمتر مجهز خواهد بود و اگر در طول روز احساس خواب آلودگی می‌کنید، دونات‌های حاوی شکر می‌توانند به ذهن شما خطور کنند. آخرین کاری که یک فرد می‌خواهد انجام دهد این است که به‌عنوان تهدیدکننده یا تهاجمی مواجه شود، و چنین ژست‌هایی را می‌توان به سرعت در طول تمرین انجام داد. اینترنت. اما هنوز تا ژانویه 1997 ادامه داشت تا اینکه SIDN کار ثبت واقعی را به عهده گرفت، که من از زمان ثبت دامنه NL به تنهایی انجام می دادم. آنها می خواهند ثابت کنند که بر اعتیاد خود کنترل دارند و آنقدرها هم که مردم فکر می کنند ناسالم نیستند.

من می توانم به شما اطمینان دهم که اکثر افرادی که به یک گروه بازیابی خودیاری پیوسته اند، مخالفت های مشابهی داشته اند. ترس این است که بهبودی نیاز به قدرت یا اراده خاصی دارد که شما آن را ندارید. اراده محض به تنهایی کارساز نیست. از شیر گرفتن قهوه به دلیل نداشتن اراده برایم کارساز نبود. اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که نقاط ضعف شما را جبران می کنند–اجازه ندهید ناامنی هایتان شما را از تیمی دور کند که شما را ارتقا دهد و به شما کمک کند بهتر شوید. نه تنها احتمالاً مقداری وزن کم می‌کنید، بلکه سالم‌تر، احساس بهتر و پرانرژی‌تر خواهید بود. من کاملاً آگاه شده ام – خوب، وسواس بیشتر شبیه آن است – از کیسه های نفرت انگیز و وحشتناک زیر چشمانم. شما یاد می گیرید که چه استراتژی هایی در بهبودی موفق بوده اند.

اجازه ندهید شکست ها یا شکست ها شما را از بهبودی منحرف کند. فلیکس: بر اساس تجربه شما، اگر اعداد عالی به نظر نمی رسند، شاید فقط در زمان استراحت هستند یا چیزی شبیه به هم، آیا می توانند با گذشت زمان بهتر شوند؟ قبل از خرید به برچسب مواد غذایی نگاه کنید و از مصرف مواد غذایی شامل چربی های ترانس با فروکتوز بالا و شربت خودداری کنید. توصیه در اینجا این است که به طور مداوم مراقب محرک ها و خطرات قند باشید و سپس به آنها فاصله زیادی بدهید. به طور خلاصه، در حین پیروی از یک رژیم غذایی و ورزش برای دوری از اعتیاد به قند، باید به استراحت و بهبود خواب خود برای رهایی از گرسنگی شیرینی جات یا شکر فرآوری شده توجه کنید.

شاید حتی بیشتر وقت خود را با افرادی بگذرانید که علف های هرز نیز سیگار می کشند تا از نظر اجتماعی بیشتر احساس پذیرش کنید. اعتیاد به علف های هرز در نهایت می تواند زندگی شما را تسخیر کند و جایگزین دوستان، سرگرمی ها و فعالیت های اجتماعی شما شود. ممکن است برخی از دوستانم را از دست بدهم، اما احتمالاً آنها دوستان واقعی نیستند. از نوشیدن نوشیدنی دوستان، بار مورد علاقه خود و نوشیدن الکل در خانه خودداری کنید. اگرچه ترک نوشیدن الکل در دوره توانبخشی آسان است، اما ممکن است ترک و استقامت آسان نباشد. به گفته دانشمندان، زمانی که باکتری های روده شما از تعادل خارج می شوند، می توانید هوس قند کنید. شیرین کننده های موجود در نوشابه ها نیز از انواع قند مصنوعی هستند.

شیرین کننده های مصنوعی مختلفی مانند ساخارین، آسپارتام و سوکرالوز وجود دارد. قبل از اینکه بخواهید آن را به خانه ببرید، این شیرین کننده ها را روی برچسب مواد غذایی پیدا کنید. روزانه حداقل 10 میلیارد باکتری فعال خوب مصرف کنید. آنها توضیح می‌دهند که می‌توان با داشتن دستیاران مجازی هوشمند که خطوط کمکی را تبلیغ می‌کنند، مردم را تشویق به برداشتن اولین قدم به سمت درمان کرد. من در 20 سال گذشته به مدیتیشن، مطالعه و کشف این ایده ها در زندگی روزمره ادامه داده ام، اما آن کتاب اول کاتالیزوری بود که کل روند را برای من به حرکت در آورد. بنابراین، هنگام بیرون آمدن از حمام، احتمالاً احساس «گیج» خواهید داشت که شبیه به احساسی است که هنگام ماساژ یا نشستن در سونا دارید. بهبودی شامل یادگیری کمک گرفتن و درخواست کمک است. پنج قانون ساده وجود دارد که بیشتر کارهایی را که باید در ریکاوری انجام دهید را پوشش می دهد. زیبایی این پنج قانون در این است که آنها همچنین نشانگر عود هستند.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم