“نشانه های اضطراب” دنیایی که زندگی روزمره شما را مختل می کند

[ad_1]

در رفتن اختلالات اضطرابی افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد و علائم می تواند پیچیده تر از آن چیزی باشد که شما فکر می کنید. ارتباط بین سلامت جسمی و روانی می تواند عمیق باشد و علائم اضطراب جسمانی را می توان به عنوان “آزاردهنده” یا “ناتوان کننده” توصیف کرد. اگر با اضطراب زندگی می کنید، ممکن است علائم جسمی و روانی این اختلال را تجربه کنید.

سلامت روان و سلامت جسمانی به دو صورت اولیه و ثانویه به طور نزدیک به هم مرتبط هستند. ارتباط بین ذهن و بدن بسیار عمیق تر، دورتر و در هم تنیده تر از آن چیزی است که اکثر مردم تصور می کنند. در حالی که اغلب متوجه می‌شویم که سلامت جسمانی ما تحت تأثیر سرطان است، اما می‌تواند بر سلامت و رفاه عاطفی ما در شب تأثیر بگذارد.

استرس و اضطراب می تواند سیستم ایمنی بدن شما را در معرض خطر قرار دهد و شما را مستعد ابتلا به عفونت ها کند. علاوه بر این، اضطراب و افسردگی می تواند در خواب یا اشتهای شما اختلال ایجاد کند و در نتیجه بدن شما را مستعد ابتلا به این بیماری کند. هنگامی که ما اضطراب را تجربه می کنیم، اساساً یک واکنش واکنشی است – یک فرار در بدن احساس می شود. در چنین شرایطی بدن خود را برای رویارویی با تهدید یا فرار از آن آماده می کند.

به عنوان مثال، ماهی‌هایی که سریع عمل می‌کنند یا توسط یک عامل محافظ سخت‌تر منقبض می‌شوند، قلب سخت‌تر پمپ می‌کند تا اکسیژن را به ماهی‌ها برساند. حتی اگر هیچ تهدید واقعی وجود نداشته باشد، زمانی که مغز فکر می کند وجود دارد، بدن را برای محافظت از خود بسیج می کند. این واقعیت که بقای مغز بین تهدیدهای عاطفی یا فیزیکی تفاوتی نمی کند این است که وقتی ما هر تهدیدی را تجربه یا درک می کنیم، عملکرد محافظت از مغز در برابر شما انجام می شود.

اگر این اختلال به دلیل اثرات استرس مزمن بر سیستم عصبی و تظاهرات فیزیکی باشد، تشخیص دقیق توسط یک روانپزشک معروف کلیدی است. شرایط فیزیکی مزمن به تنهایی چالش با اضطراب را تایید نمی کند. به نشانه ها، افکار و احساسات توجه کنید. تداوم احساس ناراحتی در مورد آینده و نظارت بر آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد ممکن است به این معنی باشد که شما دارای اختلالات اضطرابی هستید. برخی از افراد ممکن است بدون هیچ دلیل بیولوژیکی مشکلات سلامت جسمانی طولانی مدت داشته باشند که چرا به سادگی می توان از اضطراب اجتناب کرد.

در حالی که یک درمانگر آموزشی ممکن است بتواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید آیا از سلامت روانی خوبی برخوردار هستید یا علائم جسمی خوبی دارید، این بدان معناست که اختلالات اضطرابی بر سلامت جسمانی شما نیز تأثیر می گذارد.

در اینجا شش نشانه پریشانی فیزیکی که ممکن است بر زندگی روزمره شما تأثیر بگذارد، آورده شده است.

1- احساس بیقراری یا تب

اضطراب و هراس معمولاً با احساس بیقراری و تب همراه است. سوزش سر دل ناشی از اضطراب را می توان با مدیتیشن، ورزش، یوگا یا سایر فعالیت هایی که استرس را کاهش می دهد، تسکین داد. علاوه بر این، تمرینات تنفس عمیق و آرامش عضلات می تواند کمک کند.

1- تنگی نفس

بر اساس مطالعه ای که در سال 9 پس از میلاد در مجله آمریکایی پزشکان منتشر شد، اختلال اضطراب می تواند منجر به وضعیتی به نام تنگی نفس شود. ناتوانی در نفس کشیدن می تواند احساس بدی در شما ایجاد کند.در حالی که داشتن مشکل در تنفس به این معنی است که وقتی احساس ناراحتی می کنید، ممکن است نتوانید به اندازه کافی عمیق نفس بکشید تا آرام شوید تا بتوانید درد زیادی را روی پیشانی خود احساس کنید. به همین دلیل، تنگی نفس یکی از علائم شایع اضطراب است و با گذشت زمان و تمرین، تمرینات تنفس عمیق ممکن است به شما کمک کند.

2- سردرد و سردرد

استرس، تروما و اضطراب می تواند اثرات قابل توجهی بر سیستم عصبی مرکزی داشته باشد. تحقیقات پزشکی نشان داده است که سکته مغزی می تواند باعث استرس یا اضطراب طولانی مدت شود و مغز شما هورمون های استرس مانند آدرنالین و کورتیزول را به طور منظم ترشح می کند، حتی زمانی که واقعاً استرس ندارید. این نوع واکنش هورمونی در بدن می تواند منجر به سردرد مزمن شود.

2- درد و مشکلات معده

این امکان وجود دارد که در مواقعی که مضطرب هستید، در معده و روده خود احساس مشکل کنید. اضطراب می تواند باعث ناراحتی شدید و ناراحتی معده شود. انجمن اضطراب و افسردگی آمریکا اشاره می کند که ارتباط بین مغز و مغز دلیل اصلی سوء هاضمه است. زمانی که احساس اضطراب می کنید، هورمون های استرس وارد بدن شما می شوند و ممکن است در هضم غذا اختلال ایجاد کنند.

3- تنش مزمن عضلانی و درد مزمن

انجمن اضطراب و افسردگی بیان می کند که تنش عضلانی و درد مزمن از علائم اختلالات اضطرابی هستند. علاوه بر این، اختلالات درد مزمن مانند آرتریت، فیبرومیالژیا (از جمله اختلالات مربوط به درد مزمن که بافت همبند شامل ماهیچه‌ها، رباط‌ها و تاندون‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد) و کمردرد مزمن در افراد مضطرب شایع‌تر است. اضطراب درمانی، که برای درمان یک وضعیت دردناک استفاده می شود، می تواند چالش برانگیز باشد و معمولاً به یک رویکرد چند وجهی نیاز دارد که ممکن است درمان های پزشکی را با تنظیم سبک زندگی ترکیب کند.

4- درد قفسه سینه و درد سینه

ممکن است در هنگام حمله قلبی احساس اضطراب داشته باشید. با این حال، چه اضطراب و چه حمله قلبی، بهتر است در این زمان با پزشک مشورت کنید. پزشک شما امیدوار است که روشن کند که آیا علائم مربوط به یک مشکل پزشکی است یا خیر. اگر مقصر اضطراب باشد، اگر درمان نشود، احتمالا بدتر خواهد شد. صرف نظر از علت، اگر احساس درد یا حساسیت در قفسه سینه دارید، به خصوص اگر با علائم دیگری همراه باشد، در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

اگر شما یک زندگی با اختلال اضطرابی دارید، درمان های زیادی وجود دارد که می تواند به شما در بهبود سلامت روحی و جسمی کمک کند. اگر مشخص است که اضطراب علت علائم شما و سایر شرایط پزشکی است که توسط پزشکتان رد شده است، باید راه درستی را برای درمان انتخاب کنید.

گفتار درمانی سنتی ممکن است به شما کمک کند تا با پرداختن به دلایل اصلی اضطراب خود، حمایت عاطفی در این زمینه ارائه دهید. درمان شناختی-درمانی می تواند به تغییر وضعیت روانی فرد مضطرب کمک کند و ورزش نیز ممکن است در درمان اضطراب کمک کند. ورزش، یوگا، وزنه برداری یا هر شکل دیگری از ورزش که ترشح اندورفین را تحریک می کند و سطح استرس را در بدن و ذهن کاهش می دهد ممکن است مفید باشد.

منبع: SheKnows.com

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما